Får vel endelig melde meg inn jeg også. Har hatt klipsch rb-75 ( fikk den aldri til ), rf-5 ( fikk heller ikke til toppen i denne, men ellers satans rå! ), rf-7 ( aldri funket i mitt rom... ), rf-62 ( mye bedre enn prisen skulle tilsi..), rf-81 ( aldri i nærheten av rf-5..), rf-35 ( Syns Roglien er litt har i dommen over denne...), rb-81 ( tja, klipsch uten å gjøre inntrykk sier vel sitt...), rf-52 ( overraskende god...) uten å melde meg inn tråden. Har liksom aldri følt meg helt hjemme med noen av de overnevnte.
Så kjøpte jeg meg en audio innovations s500. Langt bedre enn mye annet kalt high end. Har hatt de fleste merker og modeller innom fra sugden til krell. Men her er jeg hjemme.
Så kjøpte jeg et par Forte II, kom hjem, låt drit, la de rett på brukten, men så.....
her er jeg...endelig en klipsch venners medlem. Det sier vel det meste om hvor gode disse er. Ingen av de nye er etter min mening i nærheten, føler de prøver for hardt å være hifi. Forte II? Det er musikk det, ikke hifi.
Gleder meg til å nyte plater, ikke pling og ding fra forskjellige nyskapninger av metall-legeringer. Jeg er hjemme med dette anlegget! Endelig...Gud forby salg og kjøpslyst fra denne dag, Amen.