Noen som har kjenskap eller formening om hvordan Abe SA-1 funker på Klipsch RF-series?
|
Nei - jeg har ikke kjennskap til det.Ludo skrev:Noen som har kjenskap eller formening om hvordan Abe SA-1 funker på Klipsch RF-series?
;D ;Djan#jan skrev:Nei - jeg har ikke kjennskap til det.Ludo skrev:Noen som har kjenskap eller formening om hvordan Abe SA-1 funker på Klipsch RF-series?
Kan du ikke heller stille spørsmål som jeg har kjennskap til da ???
Om La Scala og Quad for eksempel....... 8)
JanR skrev:;D ;Djan#jan skrev:Nei - jeg har ikke kjennskap til det.Ludo skrev:Noen som har kjenskap eller formening om hvordan Abe SA-1 funker på Klipsch RF-series?
/jan
Sånn er det barejan#jan skrev:JanR skrev:;D ;Djan#jan skrev:Nei - jeg har ikke kjennskap til det.Ludo skrev:Noen som har kjenskap eller formening om hvordan Abe SA-1 funker på Klipsch RF-series?
/jan
Bestandig så skal dem spørre alle andre enn meg ... urettferdig er det !!!!!
;D
Ikke no støtte ifra deg heller nei ..... ;DJanR skrev:Sånn er det barejan#jan skrev:JanR skrev:;D ;Djan#jan skrev:Nei - jeg har ikke kjennskap til det.Ludo skrev:Noen som har kjenskap eller formening om hvordan Abe SA-1 funker på Klipsch RF-series?
/jan
Bestandig så skal dem spørre alle andre enn meg ... urettferdig er det !!!!!
;D![]()
;D
/jan
Mange som har lest og hørt noen si noe om klipsch (har jeg inntrykk av), tenker mest i det virkelige liv, men også andre steder. Denslags "råd/tips" styrer jeg glatt unna.jan#jan skrev:Men - det er igrunn greit - jeg vet ikke mye om Klipsch lell ... men det kommer seg.
Utrolig hva som glipper unna og :JanR skrev:Mange som har lest og hørt noen si noe om klipsch (har jeg inntrykk av), tenker mest i det virkelige liv, men også andre steder. Denslags "råd/tips" styrer jeg glatt unna.jan#jan skrev:Men - det er igrunn greit - jeg vet ikke mye om Klipsch lell ... men det kommer seg.
Se det sånn, du starter på scratch med klipsch og det man lærer underveis sitter.
/jan
TB-303, TR-808 og TR-909? Eller rett og slett RB-338? Spiller over pc-høyttalerne så det er ikke så godt å høre forskjell på sistnevnte og de andre.janix skrev:Trimmet klipschene mine litt i dag:
http://soundcloud.com/patara/patara...m/patara/patara-flugbenzin-unmastered-preview
morsomme du liksom. Du har jo ikke engang giddet å pakke dem utJanOlav skrev:
Var lei av de. Måtte ha noen som er mindre. 8)JanR skrev:Bytte ut hønna ??? :
Grats.
/jan
Konsertkveld i heimen ja, drita fulle og vinylen er frisbeesBHO skrev:Litt lørdagshygge. ;D
;DJanOlav skrev:Var lei av de. Måtte ha noen som er mindre. 8)JanR skrev:Bytte ut hønna ??? :
Grats.
/jan
Takk for det forresten!
Joda, har et par tre stykker. ;DJanR skrev:;DJanOlav skrev:Var lei av de. Måtte ha noen som er mindre. 8)JanR skrev:Bytte ut hønna ??? :
Grats.
/jan
Takk for det forresten!
Vel, du har vel en arving som kan bruke de ?
/jan
Ja!decibelius skrev:Dersom du ser bort fra alt under ca. 50hz, er det da stor forskjell på Horna og 51 med samme utstyr?
du kødder nå JO? Begge er jo Klipsch og da må de vel låte likt eller ???JanOlav skrev:Ja!decibelius skrev:Dersom du ser bort fra alt under ca. 50hz, er det da stor forskjell på Horna og 51 med samme utstyr?
Håper du vil trives med de gamle små tassene mine! ;DJanOlav skrev:
Litt mindre skrik i toppen også. :-XCanales skrev:er vel ikke noe forskjell bortsett fra mer bass i khønna, vel![]()