decibelius
Hi-Fi freak
Har blitt god venn med mine RB-51MkII. Trenger ikke så mye strøm for å levere rockefot-bass.
Vedlegg
-
80.1 KB Visninger: 107
Tenker du koser deg med de derre der!JanR skrev:Ett par sånne
sammen med khorn = mye morro for lite penger
/jan
Jeg synes ikke akkurat du hadde valgt ut de hardeste konkurrentene.Roberth skrev:forhold til konkurentenes headset (Beats, Bose osv.)
Jeg vil si at det er en helt annen divisjon, dette er et rimeligt headset hvor fokuset er at det skal være hendig på farta, med handsfree og skal være mest mulig lavprofil.Dazed skrev:Jeg synes ikke akkurat du hadde valgt ut de hardeste konkurrentene.Roberth skrev:forhold til konkurentenes headset (Beats, Bose osv.)
Grado er nok den produsenten som ligger nærmest Klipsch's lydsignatur (Høyttalerne. Jeg har ikke hørt Klipsch hodetelefoner.) og som holder en viss kvalitet.
Roberth skrev:Jeg vil si at det er en helt annen divisjon, rimeligt headset hvor fokuset er at det skal være hendig på farta, med handsfree og skal være mest mulig lavprofil.
Brasse skrev:Ja, har lyst på eit par Heresy II igjen. Artige bokser.
Hva var det for noe ??JanR skrev:Er det heresy-tid-igjen :
/jan
jan#jan skrev:JanR skrev:Er det heresy-tid-igjen :
/jan
Hva var det for noe ??
Jan da .... NÅ er det på tide at du går ned og pusser på 5 fot`erne i kjellern ....
"ting" kan utsettes ;D Viktige saker bør prioriteres ...... ja FØRST ... ;DJanR skrev:jan#jan skrev:JanR skrev:Er det heresy-tid-igjen :
/jan
Hva var det for noe ??
Jan da .... NÅ er det på tide at du går ned og pusser på 5 fot`erne i kjellern ....
Gnukke og pusse etterpå, ting som gjøres først. Bla bunkre inn resten av pinnene til racket 8)
Kan også leses som " sendt kjerringa avgårde for å hente pinner og pils "
/jan
Ja, kanskje de beste når ein er i Klipsch-modus. Men Regas er bedre allround, uten tvil*.JanR skrev:Er det heresy-tid-igjen :
Artige småtasser skal sies.
/jan
Hadde vært gøy og hatt Ela Og H II side by side - til testBrasse skrev:Ja, kanskje de beste når ein er i Klipsch-modus. Men Regas er bedre allround, uten tvil*.JanR skrev:Er det heresy-tid-igjen :
/jan
Er ikkje snakk om å bytte de, men i-tillegg-til.
*synes eg og kun eg.
Litt som her mao 8)Brasse skrev:Ja, kanskje de beste når ein er i Klipsch-modus. Men Regas er bedre allround, uten tvil*.JanR skrev:Er det heresy-tid-igjen :
/jan
*synes eg og kun eg.
Det var ikke det du sa : du sa du ville bytte jamt med Khorn mot H II du............................... ;D ;DJanR skrev:Litt som her mao 8)Brasse skrev:Ja, kanskje de beste når ein er i Klipsch-modus. Men Regas er bedre allround, uten tvil*.JanR skrev:Er det heresy-tid-igjen :
/jan
*synes eg og kun eg.
/jan
Ikke på den her siden av skøyte wm i helvete. Men bra forsøkjan#jan skrev:Det var ikke det du sa : du sa du ville bytte jamt med Khorn mot H II du............................... ;D ;DJanR skrev:Litt som her mao 8)Brasse skrev:Ja, kanskje de beste når ein er i Klipsch-modus. Men Regas er bedre allround, uten tvil*.JanR skrev:Er det heresy-tid-igjen :
/jan
*synes eg og kun eg.
/jan
Ela hadde blitt vettskremt og nektet å spille.jan#jan skrev:Hadde vært gøy og hatt Ela Og H II side by side - til test
Jeg vet at det skal litt til før Ela blir furtne Dem spiller jo bare med glede uansett ;DBrasse skrev:Ela hadde blitt vettskremt og nektet å spille.jan#jan skrev:Hadde vært gøy og hatt Ela Og H II side by side - til test
Jeg har spilt med Ela i hagen engang - det var litt kult, men måtte ty til nærfelt.Brasse skrev:Jada, de er ultrasmooth og høflige. Gjer det dei får beskjed om. Heresy gjer kva pokker dei vil. Ligg vel i navnet.
En utrolig bra beskrivelse av (bla) H IIBrasse skrev:Jada, de er ultrasmooth og høflige. Gjer det dei får beskjed om. Heresy gjer kva pokker dei vil. Ligg vel i navnet.
Vi døper de om til Klipsch Saturn V ;Djan#jan skrev:Herresy banker opp musikken og skyter den ut ;D
Moro å høre at du har lyst på Heresy II igjen Brasse.Brasse skrev:Ja, har lyst på eit par Heresy II igjen. Artige bokser.
Du solgte for billig Brasse.Brasse skrev:Skal vi sjå om ikkje eg har nummeret til han som kjøpte mine for ein firetusenogeithalvt kroner
Ser den! Bra moral det Brasse, men tenkte mer på å prøve å holde prisen på Heresy høy. ;DBrasse skrev:Solgte for det eg kjøpte for. Ingen intensjon om å tjene penger på HIFI.
Burde vel heller holde den mere moderat enn høy, Heresy til folket og alt det der :-*JanOlav skrev:Ser den! Bra moral det Brasse, men tenkte mer på å prøve å holde prisen på Heresy høyt. ;DBrasse skrev:Solgte for det eg kjøpte for. Ingen intensjon om å tjene penger på HIFI.