Fornuftig mannZeke1983 skrev:I rest my case friends!
Ha en fortreffelig helg dere!
Takk JanJanR skrev:Der var beistet på plass ja
Grats.
Kan tenke meg den sparker liv i RF'ene
/jan
Ove W skrev:Takk JanJanR skrev:Der var beistet på plass ja
Grats.
/jan
Ja den sparker godt den ;D ;D
O
Takk,ja koser meg der. Ja Aronoven er stooorJ.J skrev:Svæær amp jooo ;D
Du har et flott anlegg og rom ... tviler ikke på gode stunder der
/JR
Unison Research pre med Telefunken 12 AU 7 NOSJanR skrev:Ove W skrev:Takk JanJanR skrev:Der var beistet på plass ja
Grats.
/jan
Ja den sparker godt den ;D ;D
O
Hva slags pre bruker du ?
Ikke godt å se hva som står i racket.
/jan
Ja håper det,bra lyd i den.JanR skrev:Mm oki. På rep ja, tenker det blir fart i sakene når den er på plass
/jan
Jeg hadde Pathos TT på RF 3MKII og det låt meeeeget bra(skjønner ikke hvorfor jeg solgte den)Bjarild skrev:Hallo folks.
Er etterhvert på utkikk etter ny forsterker til mine nyinnkjøpte brukte Klipsch RF-5, og driver da og snuser litt på bl.a. Pathos. Så da lurte jeg på om noen her har erfaringer med Klipsch og Pathos?
Er vel helst TT jeg har kikket og lest mye om.
Forøvrig så spiller de latterlig bra sammen med reserven, en gammel Marantz 7200 som jeg kjører i kl A, 2 x 25w!! ;D
Mvh
Bjarild
Ove W skrev:Jeg hadde Pathos TT på RF 3MKII og det låt meeeeget bra(skjønner ikke hvorfor jeg solgte den)Bjarild skrev:Hallo folks.
Er etterhvert på utkikk etter ny forsterker til mine nyinnkjøpte brukte Klipsch RF-5, og driver da og snuser litt på bl.a. Pathos. Så da lurte jeg på om noen her har erfaringer med Klipsch og Pathos?
Forøvrig så spiller de latterlig bra sammen med reserven, en gammel Marantz 7200 som jeg kjører i kl A, 2 x 25w!! ;D
Mvh
Bjarild
Ligger en til salgs nå,litt høy pris men legg inn bud. Den har en utrolig bra bass og flott mellomtone, med Telefunken NOS ble diskanten silkemyk,bare godt og si om den forsterkeren ;D
Mvh
Ove
En mnd går fort ;DBjarild skrev:Ove W skrev:Jeg hadde Pathos TT på RF 3MKII og det låt meeeeget bra(skjønner ikke hvorfor jeg solgte den)Bjarild skrev:Hallo folks.
Mvh
Bjarild
Ligger en til salgs nå,litt høy pris men legg inn bud. Den har en utrolig bra bass og flott mellomtone, med Telefunken NOS ble diskanten silkemyk,bare godt og si om den forsterkeren ;D
Mvh
Ove
Ja jeg ser det ligger en hos Høium. Ligger også en på Finn.no til 16k. Dessverre for meg får jeg ikke mulighet for å handle før om en måneds tid.
Vel vel.
Bjarild
Ove W skrev:En mnd går fort ;DBjarild skrev:Ove W skrev:Jeg hadde Pathos TT på RF 3MKII og det låt meeeeget bra(skjønner ikke hvorfor jeg solgte den)Bjarild skrev:Hallo folks.
Mvh
Bjarild
Mvh
Ove
Ja jeg ser det ligger en hos Høium. Ligger også en på Finn.no til 16k. Dessverre for meg får jeg ikke mulighet for å handle før om en måneds tid.
Vel vel.
Bjarild
O
Det kommer det nok mange av etter værtBjarild skrev:Ove W skrev:En mnd går fort ;DBjarild skrev:Ove W skrev:Jeg hadde Pathos TT på RF 3MKII og det låt meeeeget bra(skjønner ikke hvorfor jeg solgte den)Bjarild skrev:Hallo folks.
Mvh
Bjarild
Mvh
Ove
Vel vel.
Bjarild
O
Så sant så sant!
Om andre har erfaringer, skrik gjerne ut!
Bjarild
He he fort gjortOve W skrev:Dagens tabbe :-[
Sendte forforsterker på service lørdag,fikk lapp i postkassa i dag og der lå forforsterkeren på posten gitt.
Blingsa med avsender/mottaker og sendte den like godt til meg selv ;D
Men nå er den på vei til rett mann,da er det bare og glede seg til den er tilbake!
O
Ove W skrev:Dagens tabbe :-[
Sendte forforsterker på service lørdag,fikk lapp i postkassa i dag og der lå forforsterkeren på posten gitt.
Men nå er den på vei til rett mann,da er det bare og glede seg til den er tilbake!
O
Le du! gråten tar meg ;DJanR skrev:Ove W skrev:Dagens tabbe :-[
O
/jan
Hehehe, flirte godt av den der.Ove W skrev:Le du! gråten tar meg ;DJanR skrev:Ove W skrev:Dagens tabbe :-[
O
/jan
O
Jepp,så ikke (med briller) før jeg kom ned på posten,skuffelsen ble stor kan du si ! ;D ;D ;Dmesut skrev:heheh, den var fin.
du trodde julenissen hadde sendt deg noe morsomt?
Harleyy skrev:Må si at Klipsch Horn 60th anniversary og ear 890 = sweet
Her burde noen få ut fingeren ja.jan lars skrev:det finns ett par klipschorn tillsalu i stockholm tillverkade 1980 för 28500 svenska kronor ett tips
kolla svenska blocket
Og da blir det vel ikke dårligere med pre på plassOve W skrev:Legger ut et rørbilde til,dere tåler vel det?
Nå som preampen er sendt til rett mann håper jeg den kommer fort hjem igjen ;D
RF 3ène har aldrig låti så bra som nå!
O
Sant det ! skulle bare kjøpt en duganes røramp for lenge siden(og ikke sittet i mørke) men men!JanR skrev:Og da blir det vel ikke dårligere med pre på plassOve W skrev:Legger ut et rørbilde til,dere tåler vel det?
O
Morro Owe, ikke noe er som å fly rundt med konstant gåsegud.
/jan
Vel, det er en jungel der ute....greit å virre litt rundt før man setter inn støtetOve W skrev:Sant det ! skulle bare kjøpt en duganes røramp for lenge siden(og ikke sittet i mørke) men men!JanR skrev:Og da blir det vel ikke dårligere med pre på plassOve W skrev:Legger ut et rørbilde til,dere tåler vel det?
O
Morro Owe, ikke noe er som å fly rundt med konstant gåsegud.
/jan
O
En kompis (trådstarter) sitter på ett på klf-20.sansui skrev:Må vel snart melde meg som en Klipschvenn, jeg og. Har et par Klipsch KLF-10 på tur nordover.
Er det noen som har erfaringer med denne Klipsch modellen?