Dac kort og mm riaa kort i pre`n..Fiffig.Blir nok satt opp på "shortlista" mi..Begynner dog å bli ganske lang den nå..Kun hørt på hønna ja, skremmende bra kombo den pre saken med ext.psu.Nja.Hørte pre+effekten dems her om dagen.Må si jeg blei ganske så imponert.Hørt de på Klipsch du?Tja, riia's, pre, dac, ext psu's.Morn.Noen av dere som har testet noe fra Heed?
Noe spesielt du lurte på ?
/jan
Kjekk sak den pre'n, kan sette i dac kort og mm riaa kort. Rene kinder egget
Men ikke hørt ampene demses, ennå.
Noe du vurderer seriøst ?
/jan
Genial sakDac kort og mm riaa kort i pre`n..Fiffig.Blir nok satt opp på "shortlista" mi..Begynner dog å bli ganske lang den nå..
Audiocompaniet selger vel ut for 12000.-Noen som vet om ei norsk nettsjappe som selger Heresy III til en god pris? Eller er eneste utvei å maile mono.no og betale villedende?
P.S - Handel fra utlandet er ikke aktuelt...
Hehe - så det var du som kjøpte den mingda´en.. Virkelig morsom sak med futt og fart i det derKjører som sagt en trimmet nordic mingda el84 på Fortene og er utrolig fornøyd hvordan den lille tassen spiller, audionoten hang ikke mye med i bassen der
Lydmessig så er det muligens det beste jeg har hatt på klipsch testet opp sist mot mcintosh ma 6300 og audionote kit 2 og jeg foretrekker mingda :0 den har også brukbart med krefter bare så synd den kun har en inngang menmen noe må det jo väre Skulle önske jeg hadde kommet over en litt större model (ikke kt88) med flere innganger som jeg kunne kjört på lascalaene...Hehe - så det var du som kjøpte den mingda´en.. Virkelig morsom sak med futt og fart i det derKjører som sagt en trimmet nordic mingda el84 på Fortene og er utrolig fornøyd hvordan den lille tassen spiller, audionoten hang ikke mye med i bassen der
Fornøyd ellers? Skulle likt å finne en like musikalsk god punkt til punkt loddet rørforsterker med fjernkontroll spekket med mundorf supreme silver in oil til den prisen.
Jepp, la merke til det nå som jeg klarte å bla meg noen sider tilbake. Takk uansett.Audiocompaniet selger vel ut for 12000.-Noen som vet om ei norsk nettsjappe som selger Heresy III til en god pris? Eller er eneste utvei å maile mono.no og betale villedende?
Trodde Mono var importør? Prisene på deres side er vel listepris?Noen som vet om ei norsk nettsjappe som selger Heresy III til en god pris? Eller er eneste utvei å maile mono.no og betale villedende?
Ble det noe greie på det ?Noen som vet om ei norsk nettsjappe som selger Heresy III til en god pris? Eller er eneste utvei å maile mono.no og betale villedende?
Er i farta med å sende avgårde en mail en av de nærmeste dagene ja. Men er det audiocompaniet jeg skal kontakte? Finner ikke noen akustisk bureau side annet enn på facebook, og den har jeg ikke tilgang til...Ble det noe greie på det ?Noen som vet om ei norsk nettsjappe som selger Heresy III til en god pris? Eller er eneste utvei å maile mono.no og betale villedende?
Hørte du med audiocompaniet/akustisk bureau ?
/jan
Se der ja, takker!Akustiskbureau@gmail.com eller 22881100
Er sikkert noen som har direkte nr til akustisk bureau ring dem direkte.Er i farta med å sende avgårde en mail en av de nærmeste dagene ja. Men er det audiocompaniet jeg skal kontakte? Finner ikke noen akustisk bureau side annet enn på facebook, og den har jeg ikke tilgang til...Ble det noe greie på det ?Noen som vet om ei norsk nettsjappe som selger Heresy III til en god pris? Eller er eneste utvei å maile mono.no og betale villedende?
/jan
Og der dukket nr opp før jeg rakk og skriv ferdig he heEr sikkert noen som har direkte nr til akustisk bureau ring dem direkte.Er i farta med å sende avgårde en mail en av de nærmeste dagene ja. Men er det audiocompaniet jeg skal kontakte? Finner ikke noen akustisk bureau side annet enn på facebook, og den har jeg ikke tilgang til...Ble det noe greie på det ?Noen som vet om ei norsk nettsjappe som selger Heresy III til en god pris? Eller er eneste utvei å maile mono.no og betale villedende?
/jan
Da er det vel bare å gratulere ?Blir visst ikke nødvendig å ringe. Fikk svar på mail for en halvtimes tid siden, og jo da, de har fortsatt HeresyIII! Ser til og med ut som jeg får finishen jeg ønska meg...
Og får jeg gratulere (?) deg med vannvittige 30000 innlegg! Rubinmedlem, du!Da er det vel bare å gratulere ?Blir visst ikke nødvendig å ringe. Fikk svar på mail for en halvtimes tid siden, og jo da, de har fortsatt HeresyIII! Ser til og med ut som jeg får finishen jeg ønska meg...
/jan
Det er ikke umulig! Må bare finne meg et nytt sted å bo først, er sånn delvis på flyttefot. Stemmer det at du bor på Nykirke eller deromkring?Snakker vi lyttekveld litt frem i tid kanskje?
Endelig noe som skjer i nærområdet
Stein
Jepp, midt i sentrum..Det er ikke umulig! Må bare finne meg et nytt sted å bo først, er sånn delvis på flyttefot. Stemmer det at du bor på Nykirke eller deromkring?Snakker vi lyttekveld litt frem i tid kanskje?
Stein
Ingen planer om detOg får jeg gratulere (?) deg med vannvittige 30000 innlegg! Rubinmedlem, du!Da er det vel bare å gratulere ?Blir visst ikke nødvendig å ringe. Fikk svar på mail for en halvtimes tid siden, og jo da, de har fortsatt HeresyIII! Ser til og med ut som jeg får finishen jeg ønska meg...
/jan
Klarer du 40000 i løpet av 2013?
Hehe, hjelper neppe.Aaaaaaarrrrrrrggghhhhhh!
Selvfølgelig så er det no kødd med nettbanken min! Får ikke logga inn og overført penger...
Blir en tur i banken på mandag. Med balltre.
HEHE...... Hørt det og ..... SENTRUMJepp, midt i sentrum..Det er ikke umulig! Må bare finne meg et nytt sted å bo først, er sånn delvis på flyttefot. Stemmer det at du bor på Nykirke eller deromkring?Snakker vi lyttekveld litt frem i tid kanskje?
Stein
Audioaktøren? Da har du sendt feill ;-)Jepp, det ordner seg nok. Sender avgårde en mail til Audioaktøren så de får vite hvorfor det drøyer, regner med at det går bra. Bare så utrolig typisk at dette skjer nå...
høres overhodet ikke bra utjaja koblet opp en Allnic T-1500 på la scalaene og det startet med skurring i diskant høyre kanal samt lavere lyd. Koblet den så opp i stuen, rørte litt ved rørene som sitter veldig løst, vet ikke om dette er normalt! ser ut til at skurringen forsvant men nå kommer det en høyfrekvent tikktakk/durelyd:/ fra begge høytalere! i tilegg så kom det støy/brum ut i den ene høytaleren når jeg trampet foten i gulvet 1m fra høytaler! Noen som forstår babbelet mitt?
ikke peiling selv så frustrerende. Byttet den ut med mcintoshen , forrige eier leverte den her isted og vi hadde en liten prat men ventet med og koble opp ikke fått tak i han etter levering men får vel tsk i han etter hvert...høres overhodet ikke bra utjaja koblet opp en Allnic T-1500 på la scalaene og det startet med skurring i diskant høyre kanal samt lavere lyd. Koblet den så opp i stuen, rørte litt ved rørene som sitter veldig løst, vet ikke om dette er normalt! ser ut til at skurringen forsvant men nå kommer det en høyfrekvent tikktakk/durelyd:/ fra begge høytalere! i tilegg så kom det støy/brum ut i den ene høytaleren når jeg trampet foten i gulvet 1m fra høytaler! Noen som forstår babbelet mitt?
Nei.jaja koblet opp en Allnic T-1500 på la scalaene og det startet med skurring i diskant høyre kanal samt lavere lyd. Koblet den så opp i stuen, rørte litt ved rørene som sitter veldig løst, vet ikke om dette er normalt! ser ut til at skurringen forsvant men nå kommer det en høyfrekvent tikktakk/durelyd:/ fra begge høytalere! i tilegg så kom det støy/brum ut i den ene høytaleren når jeg trampet foten i gulvet 1m fra høytaler! Noen som forstår babbelet mitt?