Hehe, nå har ikke jeg hørt hverken Khorn eller Forte II. Men jeg er sikker på at Heresy III spiller bedre enn begge to...Fanken til syndige mennesker.Sitter å tyller i seg og påstår attpåtil at Khorn speller bedre enn Forte II..Nei veit du hva!
Hehe, nå har ikke jeg hørt hverken Khorn eller Forte II. Men jeg er sikker på at Heresy III spiller bedre enn begge to...Fanken til syndige mennesker.Sitter å tyller i seg og påstår attpåtil at Khorn speller bedre enn Forte II..Nei veit du hva!
Hva blir det nesteFanken til syndige mennesker.Sitter å tyller i seg og påstår attpåtil at Khorn speller bedre enn Forte II..Nei veit du hva!
Tror ikke du har hørt Klipsch KLF-10 paret med Eximus S1 og rør pre av god gammel årgang. Subjektivt er dette fantastisk. Hørte akkurat på "Norske talenter" i NRK og klangen i stemmen til ungjenta fra Sykkylven var bare fantastisk. Har nylig hørt på B&W sine til 50000 pluss, men etter mitt syn kan de bare parkere og ta kvelden. Klipsch KLF-10 knuser de.Hehe, nå har ikke jeg hørt hverken Khorn eller Forte II. Men jeg er sikker på at Heresy III spiller bedre enn begge to...Fanken til syndige mennesker.Sitter å tyller i seg og påstår attpåtil at Khorn speller bedre enn Forte II..Nei veit du hva!
Hehe, søt liten sak ja. Som ei nett lita dame med masse temperament.Vis vedlegget 167458Hehe, nå har ikke jeg hørt hverken Khorn eller Forte II. Men jeg er sikker på at Heresy III spiller bedre enn begge to...Fanken til syndige mennesker.Sitter å tyller i seg og påstår attpåtil at Khorn speller bedre enn Forte II..Nei veit du hva!
Heresy ser jo ikke så gal ut på toppen av khorn
/jan
Joda, godt mulig det. Nå var jeg vel ikke helt seriøs. Det er jeg vel ganske sjelden, å ta det jeg måtte si bokstavelig er som regel ikke den beste løsninga...Tror ikke du har hørt Klipsch KLF-10 paret med Eximus S1 og rør pre av god gammel årgang. Subjektivt er dette fantastisk. Hørte akkurat på "Norske talenter" i NRK og klangen i stemmen til ungjenta fra Sykkylven var bare fantastisk. Har nylig hørt på B&W sine til 50000 pluss, men etter mitt syn kan de bare parkere og ta kvelden. Klipsch KLF-10 knuser de.Hehe, nå har ikke jeg hørt hverken Khorn eller Forte II. Men jeg er sikker på at Heresy III spiller bedre enn begge to...Fanken til syndige mennesker.Sitter å tyller i seg og påstår attpåtil at Khorn speller bedre enn Forte II..Nei veit du hva!
Tja, ka man si til denslags. Vi har alle våre lyster, men så lenge Klipsch er temaet kan man vel tilgi det meste.Hehe, søt liten sak ja. Som ei nett lita dame med masse temperament.Vis vedlegget 167458Hehe, nå har ikke jeg hørt hverken Khorn eller Forte II. Men jeg er sikker på at Heresy III spiller bedre enn begge to...Fanken til syndige mennesker.Sitter å tyller i seg og påstår attpåtil at Khorn speller bedre enn Forte II..Nei veit du hva!
/jan
Nett lita dame her.Hehe, søt liten sak ja. Som ei nett lita dame med masse temperament.Vis vedlegget 167458Hehe, nå har ikke jeg hørt hverken Khorn eller Forte II. Men jeg er sikker på at Heresy III spiller bedre enn begge to...Fanken til syndige mennesker.Sitter å tyller i seg og påstår attpåtil at Khorn speller bedre enn Forte II..Nei veit du hva!
/jan
Jaja, det er noen som har det.Kjekt å ha begge i hus syns jeg da
/jan
Kjerringa sine, hu bare tok deJaja, det er noen som har det.Kjekt å ha begge i hus syns jeg da
/jan
Ja, da burde du vel se deg berga...Kjerringa sine, hu bare tok deJaja, det er noen som har det.Kjekt å ha begge i hus syns jeg da
/jan
Knakende kjekt vet dere, godlyd i begge etasjene funker greit det.
Nå mangler man bare ett par H II/III til garasjerommet, etterhver, så er man berget.
/jan
Jasså, fintfolk?Jippi, besøk i kjelleren
Blir ikke bedre enn det!Ja det vil jeg si, Madammen og vinflaske
Ser du på "Så jävla metal" på svt1 (eller er det svt2?)? Kul serie om svensk metall, går nå om dagen.Ikke negativt ment
Hu sovner gjerne på sofaen rundt ti, nærmere halv tolv er sterkt.
Så...jeg får vel bare sitte her litt å surre med mitt, mener jeg har endel opptak av konserter og ikke minst rocke historien som har gått ett par sesonger på discovery eller hvor det nå var.
Kan funke på Forte II det (siden vi nå er i klipsch tråden)
/jan
hehe små nusselige de der, vurderer selv en slik liten boks som senter i anlegget...Vis vedlegget 167458Hehe, nå har ikke jeg hørt hverken Khorn eller Forte II. Men jeg er sikker på at Heresy III spiller bedre enn begge to...Fanken til syndige mennesker.Sitter å tyller i seg og påstår attpåtil at Khorn speller bedre enn Forte II..Nei veit du hva!
/jan
Selvsagt er man våkenJa nå var det stille her..Kanskje ikke stått opp enda..Ikke fyrt opp anlegget enda syndige mennesker?
Den har jeg gått glipp av, grrr.Ser du på "Så jävla metal" på svt1 (eller er det svt2?)? Kul serie om svensk metall, går nå om dagen.Ikke negativt ment
Hu sovner gjerne på sofaen rundt ti, nærmere halv tolv er sterkt.
Så...jeg får vel bare sitte her litt å surre med mitt, mener jeg har endel opptak av konserter og ikke minst rocke historien som har gått ett par sesonger på discovery eller hvor det nå var.
Kan funke på Forte II det (siden vi nå er i klipsch tråden)
/jan
Med noe Klipsch kobla til tv'en såklart.
Våken nå, Joy Division til frokost.Ja nå var det stille her..Kanskje ikke stått opp enda..Ikke fyrt opp anlegget enda syndige mennesker?
M6 og M8 er selvsagt hhv 6 og 8mm gjenger, ja, men jeg er ganske sikker på at bolthullene til føtter under RF-serien har innvendige 1/4" gjenger.Hei
Vurderer Soundcare spikes ti mine RF-82
Er det noen her på forumet som som vet med sikkerhet hvilken dim det er på gjengene M6/M8 eler er det tommer??
R.J
Det er vel 6 og 8mm gjenger
Du har vel kanskje ikke lagt deg enda du far..Selvsagt er man våkenJa nå var det stille her..Kanskje ikke stått opp enda..Ikke fyrt opp anlegget enda syndige mennesker?
Og "misbruker" anlegget til fruen, sånn må det være.
/jan
Tidlig i seng jeg gett.Du har vel kanskje ikke lagt deg enda du far..Selvsagt er man våkenJa nå var det stille her..Kanskje ikke stått opp enda..Ikke fyrt opp anlegget enda syndige mennesker?
Og "misbruker" anlegget til fruen, sånn må det være.
/jan
HeresyII kan man vel oppgradere til III..Er det ikke slik?