T
tce-teams
Gjest
Hvordan klarte du dette ?
Såpass lenge i gamet har du vel vært til å skjønne hvorfor??Hvordan klarte du dette ?
Eller katta var DJSåpass lenge i gamet har du vel vært til å skjønne hvorfor??Hvordan klarte du dette ?
Sånt er igrunn ganske enkelt
Kort versjonene:
For liten forsterker - spille veldig høyt over en lengre periode
Veldig stor forsterker - spille ekstremt høyt over en lengre periode.
Koble anlegg i fylla.
Sikkert mange fler... men det her er ofte dem vanligste grunnene....
Hei kjørte leben 600 på la scala og forte ll. Skulle aldrig kvittet meg med denHei
Noen med Klipsch som har har prøvd Leben 300 ..
noen med anbefalinger ..... liker ikke store ruvende gulvstående ... Kan Herresey el stativ være noe?
Erik
Ser fete ut, låter nok bra.western electric 15A "small" SATO-Horn JBL 2420 Klipsch La Scala FOSTEX FT65H - YouTube Noen av dere som har det slikt hjemme?
Hehe trodde jo ikke at den skulle funke på de! Så er det irriterende at den kun har en utgangMen selge den skal du.. Jeg er ikke veldig overraska over at den funker på RF63.
Det kan gjøres noe medHehe trodde jo ikke at den skulle funke på de! Så er det irriterende at den kun har en utgangMen selge den skal du.. Jeg er ikke veldig overraska over at den funker på RF63.
nå vet ikke jeg hvordan denne spiller, men kan ha noe med kvalitet på lyden og ikke bare hvor høyt man kan spille ? uansett en kul liten sak du harVis vedlegget 219632 Bittelille nordic mingda på 15W slutter aldrig og overraske!!! Hvorfor teste den på RF63 ? Hehe den trykker overraskende bra på et overraskende høyt volum hva de har gjort rett der mange langt kraftigere rørforsterkere til langt høyere pris og vekt! Har feilet vites ikke Som sagt usle 10kg, noen få tusinger og 15W. Noen som kan forklare ?
Hei Jokris! Er det som er så merkelig at jeg har så kontroll på brukbart nivå kontra langt dyrere og "kraftigere" forsterkere!nå vet ikke jeg hvordan denne spiller, men kan ha noe med kvalitet på lyden og ikke bare hvor høyt man kan spille ? uansett en kul liten sak du harVis vedlegget 219632 Bittelille nordic mingda på 15W slutter aldrig og overraske!!! Hvorfor teste den på RF63 ? Hehe den trykker overraskende bra på et overraskende høyt volum hva de har gjort rett der mange langt kraftigere rørforsterkere til langt høyere pris og vekt! Har feilet vites ikke Som sagt usle 10kg, noen få tusinger og 15W. Noen som kan forklare ?
tviler ikke, vet du liker å teste db nivå noen konstruksjoner funker jo bare som f.... også, tydeligvis en god kombo, hadde vært artig å teste engangHei Jokris! Er det som er så merkelig at jeg har så kontroll på brukbart nivå kontra langt dyrere og "kraftigere" forsterkere!nå vet ikke jeg hvordan denne spiller, men kan ha noe med kvalitet på lyden og ikke bare hvor høyt man kan spille ? uansett en kul liten sak du harVis vedlegget 219632 Bittelille nordic mingda på 15W slutter aldrig og overraske!!! Hvorfor teste den på RF63 ? Hehe den trykker overraskende bra på et overraskende høyt volum hva de har gjort rett der mange langt kraftigere rørforsterkere til langt høyere pris og vekt! Har feilet vites ikke Som sagt usle 10kg, noen få tusinger og 15W. Noen som kan forklare ?
Å så er den fra Kina..(+Modda i Norge).Tenk deg hvor mye bedre amper er visst de er håndlagd i USA, England, Tyskland, Frankrike eller Italia..En anelse modifsert den lille saken der også riktignok Men ja det er en glitrende liten forsterker som ikke blir tatt seriøst grunnet den lave prisen..
Hehe, bare å gi etter da!Til dere som vurderer å spille inn klipsch ht mens "kånnå" gakker rundt og er gravid,dropp Mari Boine som innspillingsmusikk. Først kom kulen på magan inn døra så kom kjerringa rett etterpå og informerte om at hvis den derre der "helvetes samekjerringa" spilte opp til konsert engang til så skulle hun egenhendig bruke disse horna mine som suppeboller fremover... Lenge siden jeg har ledd så godt, har sine fordeler av bo sammen med en nordlending
Hehe, bare å gi etter da!Til dere som vurderer å spille inn klipsch ht mens "kånnå" gakker rundt og er gravid,dropp Mari Boine som innspillingsmusikk. Først kom kulen på magan inn døra så kom kjerringa rett etterpå og informerte om at hvis den derre der "helvetes samekjerringa" spilte opp til konsert engang til så skulle hun egenhendig bruke disse horna mine som suppeboller fremover... Lenge siden jeg har ledd så godt, har sine fordeler av bo sammen med en nordlending
Madammen er ikke gravid og er av den rolige sorten. Håper du får anledning til å spille "Eallin" av Mari Boine. Syns den er en av de beste liveinnspillinger uansett opprinnelse og låter rett og slett fantastisk på Klipsch.Til dere som vurderer å spille inn klipsch ht mens "kånnå" gakker rundt og er gravid,dropp Mari Boine som innspillingsmusikk. Først kom kulen på magan inn døra så kom kjerringa rett etterpå og informerte om at hvis den derre der "helvetes samekjerringa" spilte opp til konsert engang til så skulle hun egenhendig bruke disse horna mine som suppeboller fremover... Lenge siden jeg har ledd så godt, har sine fordeler av bo sammen med en nordlending
Denne er jo heilt umulig og få tak i hmmmmmmIngen som har hørt/hadt ein slik ?Noen som har kjennskap til denne herligheten
Vis vedlegget 217949
Frequency Response: 16Hz-100Hz(+-)3dB MAXIMUM ACOUSTIC OUTPUT: 123dB SPL @ 1/8 space, 1 meter MAX ACOUSTIC OUTPUT: 123dB SPL @ 1/8 space, 1 meter AMPLIFIER: BASH(r) digital hybrid SUBWOOFER: K-1074-K 12" (30.48cm) Kevlar / Fiber-composite cone / cast aluminum frame / Two KD-123-K 12" (30.48cm) Kevlar / Fiber-composite cone passive radiators LOW PASS CROSSOVER: Continuously variable from 40-120Hz, 36dB/octave slope above 120Hz ENCLOSURE MATERIAL: Medium density fiberboard construction (MDF) ENCLOSURE TYPE: Bass reflex via dual passive radiators INPUTS: 2) Line level RCA phono jacks, 1) Line level dedicated LFE (unfiltered) RCA phono jack and 2) High level speaker terminals OUTPUTS: 2) Line level RCA phono jacks and 2) High level speaker terminals AUTO POWER ON: 2 second ON delay, 15 minute OFF delay WEIGHT: 61 lbs. (27.7kg) DIMENSIONS: 16.2" (41.2cm) x 15.6" (39.6cm) x 17.37" (44.1cm) FINISHES: Matte-finish Black vinyl PHASE: Switchable 0 or 180 degrees Built From: 2000 BUILT UNTIL: 2000
Det skal sies at dette er svært sjeldent kost at hun reagerer slik, men etter en dag med smårollinger så kan jeg på sett og vis skjønne reaksjonen når man kommer hjem til ett slikt volumMadammen er ikke gravid og er av den rolige sorten. Håper du får anledning til å spille "Eallin" av Mari Boine. Syns den er en av de beste liveinnspillinger uansett opprinnelse og låter rett og slett fantastisk på Klipsch.Til dere som vurderer å spille inn klipsch ht mens "kånnå" gakker rundt og er gravid,dropp Mari Boine som innspillingsmusikk. Først kom kulen på magan inn døra så kom kjerringa rett etterpå og informerte om at hvis den derre der "helvetes samekjerringa" spilte opp til konsert engang til så skulle hun egenhendig bruke disse horna mine som suppeboller fremover... Lenge siden jeg har ledd så godt, har sine fordeler av bo sammen med en nordlending
Hvorfor så hypp på den??Denne er jo heilt umulig og få tak i hmmmmmmIngen som har hørt/hadt ein slik ?Noen som har kjennskap til denne herligheten
Vis vedlegget 217949
Frequency Response: 16Hz-100Hz(+-)3dB MAXIMUM ACOUSTIC OUTPUT: 123dB SPL @ 1/8 space, 1 meter MAX ACOUSTIC OUTPUT: 123dB SPL @ 1/8 space, 1 meter AMPLIFIER: BASH(r) digital hybrid SUBWOOFER: K-1074-K 12" (30.48cm) Kevlar / Fiber-composite cone / cast aluminum frame / Two KD-123-K 12" (30.48cm) Kevlar / Fiber-composite cone passive radiators LOW PASS CROSSOVER: Continuously variable from 40-120Hz, 36dB/octave slope above 120Hz ENCLOSURE MATERIAL: Medium density fiberboard construction (MDF) ENCLOSURE TYPE: Bass reflex via dual passive radiators INPUTS: 2) Line level RCA phono jacks, 1) Line level dedicated LFE (unfiltered) RCA phono jack and 2) High level speaker terminals OUTPUTS: 2) Line level RCA phono jacks and 2) High level speaker terminals AUTO POWER ON: 2 second ON delay, 15 minute OFF delay WEIGHT: 61 lbs. (27.7kg) DIMENSIONS: 16.2" (41.2cm) x 15.6" (39.6cm) x 17.37" (44.1cm) FINISHES: Matte-finish Black vinyl PHASE: Switchable 0 or 180 degrees Built From: 2000 BUILT UNTIL: 2000
Nei den store svarte boksen der kommer ikke inn i denne stuen , jeg har greid og få alle 3 subwoofere til og intrigere så si perfekt i systemet mitt , best under kino modus selfølgelig , bruker 1 10 tommer av og til eller 12 tommeren av og til på musikk avspilling. Ble bare litt nyskjerrig på denne klipsch lf-12Hvorfor så hypp på den??Denne er jo heilt umulig og få tak i hmmmmmmIngen som har hørt/hadt ein slik ?Noen som har kjennskap til denne herligheten
Vis vedlegget 217949
Hva med denne isteden? Som bør klare det dem 3 du har ... i en - og vil da være lettere og integrere...
Klipsch KW-120-THX Subwoofer, sort, stk - Mono AS
Herrejesus for en innspilling, snakker om energi utblåsning? Hadde tenkt å bestille time til kiroprakter for å knekke opp en feiltrenet rygg, men stiller meg bare med ryggen til høytalerne så sparer jeg de kronene Forøvrig god helg folkens!Madammen er ikke gravid og er av den rolige sorten. Håper du får anledning til å spille "Eallin" av Mari Boine. Syns den er en av de beste liveinnspillinger uansett opprinnelse og låter rett og slett fantastisk på Klipsch.Til dere som vurderer å spille inn klipsch ht mens "kånnå" gakker rundt og er gravid,dropp Mari Boine som innspillingsmusikk. Først kom kulen på magan inn døra så kom kjerringa rett etterpå og informerte om at hvis den derre der "helvetes samekjerringa" spilte opp til konsert engang til så skulle hun egenhendig bruke disse horna mine som suppeboller fremover... Lenge siden jeg har ledd så godt, har sine fordeler av bo sammen med en nordlending
God helg til deg og pahf og nyt god lydenHerrejesus for en innspilling, snakker om energi utblåsning? Hadde tenkt å bestille time til kiroprakter for å knekke opp en feiltrenet rygg, men stiller meg bare med ryggen til høytalerne så sparer jeg de kronene Forøvrig god helg folkens!Madammen er ikke gravid og er av den rolige sorten. Håper du får anledning til å spille "Eallin" av Mari Boine. Syns den er en av de beste liveinnspillinger uansett opprinnelse og låter rett og slett fantastisk på Klipsch.Til dere som vurderer å spille inn klipsch ht mens "kånnå" gakker rundt og er gravid,dropp Mari Boine som innspillingsmusikk. Først kom kulen på magan inn døra så kom kjerringa rett etterpå og informerte om at hvis den derre der "helvetes samekjerringa" spilte opp til konsert engang til så skulle hun egenhendig bruke disse horna mine som suppeboller fremover... Lenge siden jeg har ledd så godt, har sine fordeler av bo sammen med en nordlending
Hjemme alene en uke mens frøkna å smurfen drar til besteforeldrene på Hamar så her skal det mollkoses 24/7. Har varslet hybelboerne om at det blir en helve*** masse støy den neste ukenGod helg til deg og pahf og nyt god lydenHerrejesus for en innspilling, snakker om energi utblåsning? Hadde tenkt å bestille time til kiroprakter for å knekke opp en feiltrenet rygg, men stiller meg bare med ryggen til høytalerne så sparer jeg de kronene Forøvrig god helg folkens!Madammen er ikke gravid og er av den rolige sorten. Håper du får anledning til å spille "Eallin" av Mari Boine. Syns den er en av de beste liveinnspillinger uansett opprinnelse og låter rett og slett fantastisk på Klipsch.Til dere som vurderer å spille inn klipsch ht mens "kånnå" gakker rundt og er gravid,dropp Mari Boine som innspillingsmusikk. Først kom kulen på magan inn døra så kom kjerringa rett etterpå og informerte om at hvis den derre der "helvetes samekjerringa" spilte opp til konsert engang til så skulle hun egenhendig bruke disse horna mine som suppeboller fremover... Lenge siden jeg har ledd så godt, har sine fordeler av bo sammen med en nordlending
Ja pokker da er det bare til og spille med god samvittighet , er ikke noe som er bedre enn og ha leiligheten/huset før seg selv.Hjemme alene en uke mens frøkna å smurfen drar til besteforeldrene på Hamar så her skal det mollkoses 24/7. Har varslet hybelboerne om at det blir en helve*** masse støy den neste ukenGod helg til deg og pahf og nyt god lydenHerrejesus for en innspilling, snakker om energi utblåsning? Hadde tenkt å bestille time til kiroprakter for å knekke opp en feiltrenet rygg, men stiller meg bare med ryggen til høytalerne så sparer jeg de kronene Forøvrig god helg folkens!
Ja ja klart det fikk meg ein latter når jeg leste dette selv nå , kom litt feil skrivende utHusk crosskjøring før drikking!
sansui; Madammen er ikke gravid og er av den rolige sorten. Håper du får anledning til å spille "Eallin" av Mari Boine. Syns den er en av de beste liveinnspillinger uansett opprinnelse og låter rett og slett fantastisk på Klipsch.[/QUOTE skrev:Var bra lyd, men utrolig dårlig musikk, så den blir nok aldri spilt her hjemme.
Men forstår de som liker slikt at det er bra å spille på Klipsch.