L
Ludo
Gjest
Da antar jeg at konemor drar på ferie alene i sommer mens far dyrker hobbyen i furterommet
Ja prøv med stativer, og gi meg en tilbakemelding på hvordan det fungerer.BHO skrev:Gratulerer så mye Jan O, og velkommen inn i den innerste sirkel. ;D ;D
Ja noen sokkler må vel til. Flatt helt der nede på gulvet kan da neppe være noe særlig.
Jeg for min del ville prøvd ut noen stativer ala de til AN-E f.eks.
Du har mye og glede deg til framover, og du får de nok til å spille slik du ønsker.
At Rolf skal...............du har vel slutta og tro på julenissen?JanR skrev:Be Rolf ta noen mål.Antar kassene er like i størrelse.
Uansett utrolig morro at du har fått deg høytalere i hus
/jan
Takker for gratulasjoner!Rotekroken skrev:Grattis.!Continuo skrev:De ble ikke levert med sokler. :'(JanR skrev:Fikk du ikke med "soklene" ?
Uansett så er nok en liten tilt ikke dumt.Få mellomtonehornet mitt i øret så tenker jeg
/jan
Får vel lage noen.
Gamle til @empty eller.?
Som @mteinum har hatt før han igjen.?
(du vet du er fanatiker når du kjenner historien til de fleste høyttalerene til Klipsch :-[)
Takker så mye Birger!BHO skrev:Gratulerer så mye Jan O, og velkommen inn i den innerste sirkel. ;D ;D
Ja noen sokkler må vel til. Flatt helt der nede på gulvet kan da neppe være noe særlig.
Jeg for min del ville prøvd ut noen stativer ala de til AN-E f.eks.
Du har mye og glede deg til framover, og du får de nok til å spille slik du ønsker.
Gjelder å finne en fin plass som hun vil trives på, så er det fritt frem på furterommet. ;DLudo skrev:Da antar jeg at konemor drar på ferie alene i sommer mens far dyrker hobbyen i furterommet
Jo, stemmer det, nå har jeg kledt av de, for nå skal de køye.rolfozzy skrev:Har du de på barnerommet ?
Er det ikke køyeseng til venstre på bildet ?
Har lagt den bort da det er sommer.mteinum skrev:Men... pyjamasen - hvor er den? ;D
Soklene vil passe for det er bare høyden som er forskjellig, IIIern er 6 cm høyere.JanR skrev:Be Rolf ta noen mål.Antar kassene er like i størrelse.
Uansett utrolig morro at du har fått deg høytalere i hus
/jan
Henger meg på det som Jan sier her, Heritage har jo mellomtonehornet som kanskje er det som trengs for og oppnå den engasjerende live / åpne lyden som de har.JanR skrev:Heritage serien denger det meste av nyere Klipsch (som jeg har hørt)
Plass ja,vel man kan jo ikke kjøpe hvis man ikke har plass
/jan
Heresy II går HELT ned til 63hz!ixos_76 skrev:An stativer og heresey III kan jo også være noe..hørt litt på de ,men ikke mye, de var heller ikke innspillt.......få de opp fra gulvet med an stativer kan være noe det....hvor dypt går disse hereseyene da?
sikkert mer enn nok til mitt rom , men jeg syntes de blir knuslete på gulvet....lyden er det noe annet med....drives denne også lett med 8watt?....PWK hadde visst bare 5 watt til rådighet
RF-82 har har jeg hørt, og det er helt klart en morsom høyttaler, to åtte-tommere som gjør jobben sin.ixos_76 skrev:Joda plass skal de nok få, det er bare at det kunne vært hyggelig å kunne gå ut på balkongen på sommern og
Sub tar mye plass i bredden i tillegg til rack og 2x la scala......
Heritage blir det uansett nestegang...
Jeg kan ikke tenke meg bedre ht til nypris engang.(enn rf-82)..er utrolig fornøyd med disse....men ble det først når jeg fikk rør.
Mvh Espen.
Jepp - har shoppa RF-82 nå og de er ganske gøyale...Continuo skrev:RF-82 har har jeg hørt, og det er helt klart en morsom høyttaler, to åtte-tommere som gjør jobben sin.
Hei, høres flott ut! Heresy III er en utrolig liten sjarmerende høyttaler som spiller utrolig åpent med en livefaktor som høres!gubben skrev:Må bare melde meg på her ;D Gikk fra RF 82 til Heresy III , selv om RFene går dypere savner jeg ikke bass i anlegget. Heresyene er ikke innspillt enda, så det er bare å glede seg. Mellomtonen er et kapittel for seg sammenlignet med RF, det er vel her forskjellen mellom 2 veis og 3 veis virkelig kommer frem. Sitter å spiller gammel musikk og koser meg glugg i hjel. Jan Akkerman live er en nytelse !
Har en liten Naimrigg som driver moroa.....
Bilder er ALLTID moro å se på!gubben skrev:Må bare melde meg på her ;D Gikk fra RF 82 til Heresy III , selv om RFene går dypere savner jeg ikke bass i anlegget. Heresyene er ikke innspillt enda, så det er bare å glede seg. Mellomtonen er et kapittel for seg sammenlignet med RF, det er vel her forskjellen mellom 2 veis og 3 veis virkelig kommer frem. Sitter å spiller gammel musikk og koser meg glugg i hjel. Jan Akkerman live er en nytelse !
Har ikke hørt RF82, men jeg har hatt RF35 og RB75. Og ingen av de kan måle seg med Heresy når det gjelder å ha det gøy med musikken. RB75 var jeg veldig fornøyd med, helt til jeg fikk Heresy III. En helt annen musikalsk verden med Heresy.Continuo skrev:Hei, høres flott ut! Heresy III er en utrolig liten sjarmerende høyttaler som spiller utrolig åpent med en livefaktor som høres!gubben skrev:Må bare melde meg på her ;D Gikk fra RF 82 til Heresy III , selv om RFene går dypere savner jeg ikke bass i anlegget. Heresyene er ikke innspillt enda, så det er bare å glede seg. Mellomtonen er et kapittel for seg sammenlignet med RF, det er vel her forskjellen mellom 2 veis og 3 veis virkelig kommer frem. Sitter å spiller gammel musikk og koser meg glugg i hjel. Jan Akkerman live er en nytelse !
Godt at en Naimrigg kan gjøre litt nytte for seg! : ;D
Ja. Men jeg for min del har ikke peiling på hvordan jeg får til å legge ut bilder. Skulle nok ha kjørt en gruvetråd hadde jeg visst åssen det gjøres. Var så mye enklere med Bergmetoden.Continuo skrev:Bilder er ALLTID moro å se på!gubben skrev:Må bare melde meg på her ;D Gikk fra RF 82 til Heresy III , selv om RFene går dypere savner jeg ikke bass i anlegget. Heresyene er ikke innspillt enda, så det er bare å glede seg. Mellomtonen er et kapittel for seg sammenlignet med RF, det er vel her forskjellen mellom 2 veis og 3 veis virkelig kommer frem. Sitter å spiller gammel musikk og koser meg glugg i hjel. Jan Akkerman live er en nytelse !
Jamen, så bruk Bergmetoden da.rolfozzy skrev:Ja. Men jeg for min del har ikke peiling på hvordan jeg får til å legge ut bilder. Skulle nok ha kjørt en gruvetråd hadde jeg visst åssen det gjøres. Var så mye enklere med Bergmetoden.Continuo skrev:Bilder er ALLTID moro å se på!gubben skrev:Må bare melde meg på her ;D Gikk fra RF 82 til Heresy III , selv om RFene går dypere savner jeg ikke bass i anlegget. Heresyene er ikke innspillt enda, så det er bare å glede seg. Mellomtonen er et kapittel for seg sammenlignet med RF, det er vel her forskjellen mellom 2 veis og 3 veis virkelig kommer frem. Sitter å spiller gammel musikk og koser meg glugg i hjel. Jan Akkerman live er en nytelse !
Du milde 8)Continuo skrev:Heresy II går HELT ned til 63hz!
JanR skrev:Du milde 8)Continuo skrev:Heresy II går HELT ned til 63hz!
Mine går vel ikke lengre ned enn 32hz mener jeg å huske.
/jan
De skal ikke bare ned, de skal ned med eleganse.JanR skrev:Du milde 8)Continuo skrev:Heresy II går HELT ned til 63hz!
/jan
Du sa det! ;Drolfozzy skrev:De skal ikke bare ned, de skal ned med eleganse.JanR skrev:Du milde 8)Continuo skrev:Heresy II går HELT ned til 63hz!
/jan
En link ? Tjenesten er stengt står det her hos meg.Continuo skrev:Jamen, så bruk Bergmetoden da.rolfozzy skrev:Ja. Men jeg for min del har ikke peiling på hvordan jeg får til å legge ut bilder. Skulle nok ha kjørt en gruvetråd hadde jeg visst åssen det gjøres. Var så mye enklere med Bergmetoden.Continuo skrev:Bilder er ALLTID moro å se på!gubben skrev:Må bare melde meg på her ;D Gikk fra RF 82 til Heresy III , selv om RFene går dypere savner jeg ikke bass i anlegget. Heresyene er ikke innspillt enda, så det er bare å glede seg. Mellomtonen er et kapittel for seg sammenlignet med RF, det er vel her forskjellen mellom 2 veis og 3 veis virkelig kommer frem. Sitter å spiller gammel musikk og koser meg glugg i hjel. Jan Akkerman live er en nytelse !
Slik funker den:
Det greieste er vel bare å jatte med dere.rolfozzy skrev:De skal ikke bare ned, de skal ned med eleganse.
rolfozzy skrev:De skal ikke bare ned, de skal ned med eleganse.JanR skrev:Du milde 8)Continuo skrev:Heresy II går HELT ned til 63hz!
/jan