Så så jukes,nå skal vi ikke terge på oss "Herrrsy" folket her ;Djukes skrev:
Furuplankene i veggene flagrer og det virker som fortene skal rive opp gulvet her hvis en drar på. ;D
Mvh Roar
/jan
Så så jukes,nå skal vi ikke terge på oss "Herrrsy" folket her ;Djukes skrev:
Furuplankene i veggene flagrer og det virker som fortene skal rive opp gulvet her hvis en drar på. ;D
Mvh Roar
Dette snakket vi en del om når du var hos meg først gangen Jan Olav;Continuo skrev:Du sa det!rolfozzy skrev:De skal ikke bare ned, de skal ned med eleganse.JanR skrev:Du milde 8)Continuo skrev:Heresy II går HELT ned til 63hz!![]()
Mine går vel ikke lengre ned enn 32hz mener jeg å huske.
/jan;D
I beg to differ en liten smule 8)Erland skrev:Dette snakket vi en del om når du var hos meg først gangen Jan Olav;Continuo skrev:Du sa det!rolfozzy skrev:De skal ikke bare ned, de skal ned med eleganse.JanR skrev:Du milde 8)Continuo skrev:Heresy II går HELT ned til 63hz!![]()
/jan;D
30 lettdrevne hz, backet av REAL POWER, høres MYE heftigere og riktigere ut, enn 18-20 hengekøye-hz som ruller av og drar ned kvaliteten på både mellomtone og diskant.
Du tror det ikke før du hører det![]()
Huff da, har du prøvd noen akustiske tilltak for å få bukt med problemet.?jukes skrev:Furuplankene i veggene flagrer og det virker som fortene skal rive opp gulvet her hvis en drar på. ;D
Mvh Roar
Ja,spille lavere.Rotekroken skrev:Huff da, har du prøvd noen akustiske tilltak for å få bukt med problemet.?jukes skrev:Furuplankene i veggene flagrer og det virker som fortene skal rive opp gulvet her hvis en drar på. ;D
Mvh Roar
Kjell
JanR skrev:Ja,spille lavere.Rotekroken skrev:Huff da, har du prøvd noen akustiske tilltak for å få bukt med problemet.?jukes skrev:Furuplankene i veggene flagrer og det virker som fortene skal rive opp gulvet her hvis en drar på. ;D
Mvh Roar
Kjell
/jan
Dyrebeskyttelsen og mattilsynet er informert.jukes skrev:JanR skrev:Ja,spille lavere.Rotekroken skrev:Huff da, har du prøvd noen akustiske tilltak for å få bukt med problemet.?jukes skrev:Furuplankene i veggene flagrer og det virker som fortene skal rive opp gulvet her hvis en drar på. ;D
Mvh Roar
Kjell
/jan
Det er ikke lett og spille lavere med disse Jan,en får ikke nok.
Spilleglede og trykk til tusen med disse fortene,bare lyst til og spille og dra på til hele rommet rister.For en bass det er i disse fortene. Hunden skriker i første etasje når jeg spiller høyt. ;D
Mvh Roar
Mattilsynet ?rolfozzy skrev:Dyrebeskyttelsen og mattilsynet er informert.
Bederva hund.JanR skrev:Mattilsynet ?rolfozzy skrev:Dyrebeskyttelsen og mattilsynet er informert.
/jan
Du er nok ikke alene om å ikke ha hørt Cornwall...Continuo skrev:Lurt å holde seg til Klipsch!
Jeg har ikke hørt Cornwall, men vil tro at den heller ikke gjør seg bort.![]()
Stemmer Erland, vi pratet om det, og nå opplever jeg det hjemme.Erland skrev:Dette snakket vi en del om når du var hos meg først gangen Jan Olav;Continuo skrev:Du sa det!rolfozzy skrev:De skal ikke bare ned, de skal ned med eleganse.JanR skrev:Du milde 8)Continuo skrev:Heresy II går HELT ned til 63hz!![]()
/jan;D
30 lettdrevne hz, backet av REAL POWER, høres MYE heftigere og riktigere ut, enn 18-20 hengekøye-hz som ruller av og drar ned kvaliteten på både mellomtone og diskant.
Du tror det ikke før du hører det![]()
Har veldig lyst på en lytt, men passer dårlig til helgen.Thumper skrev:Du er nok ikke alene om å ikke ha hørt Cornwall...Continuo skrev:Lurt å holde seg til Klipsch!
Derfor stiller jeg stua til rådighet for de som har lyst til å høre på de.
Førstkommende helg har jeg huset for meg selv, så da er det en fin anledning for litt Klipsch "lytting"...
![]()
Flotte ht Frode.....låter bra gjør de også , jeg SKAL ha ht i Heritageserien før det snør....igjen,Thumper skrev:Du er nok ikke alene om å ikke ha hørt Cornwall...Continuo skrev:Lurt å holde seg til Klipsch!
Derfor stiller jeg stua til rådighet for de som har lyst til å høre på de.
Førstkommende helg har jeg huset for meg selv, så da er det en fin anledning for litt Klipsch "lytting"...
![]()
Har du faatt Heresy! Saa kult da - Gratulerer!Continuo skrev:Stemmer Erland, vi pratet om det, og nå opplever jeg det hjemme.
Ta deg en tur for en lytt på Heresy II .![]()
Takk for det!Erland skrev:Har du faatt Heresy! Saa kult da - Gratulerer!Continuo skrev:Stemmer Erland, vi pratet om det, og nå opplever jeg det hjemme.
Ta deg en tur for en lytt på Heresy II .![]()
Var jo ikke daarlige de du hadde heller.
JanR skrev:Appropå "senter høytaler"
Vi hadde planer om å huke opp en Forte II (til) en dag utover hos en kompis.
Sjekke om 3 kanals/3 høytalers prinsippet til PWK har/hadde noe for seg.
Kanskje litt voldsomt med 3 Forte'er men hey det må prøves ;D
I morgen skal man avgårde å låne ørene til Khorn,gruer meg ikke.
/jan
G drakt er for pingler,spør bare russiske jagerfly piloterjukes skrev:
Husk og ta med deg G kraft uniformen din Jan,store krefter ut og går disse K horna.
Mvh Roar
Rotekroken skrev:Jeg melder meg herved ut av Klipsch-menigheten..
Dette er ikke en spøk, jeg vil bare komme meg videre og ikke stanse på ett sted..
Jeg kommer nok tilbake til menigheten her, men trenger nok noen år med noe annet i hus først..
Syns 3-4 år med Klipsch har vært gøy, jeg angrer ikke et sekund på noen av mine erfaringer, men nå er altså en epoke i mitt liv over, ja så fort RF-3 MK-II og RF-5 er solgt selvfølgelig..
Trivelig gjeng detta her, så jeg kommer sikkert til å svippe innom og snoke litt i deres erfaringer mens jeg er på andre veier
Lykke til folkens og kose dere med musikken.!
Kjell
Passe seg for halden mafiaen ;Drolfozzy skrev:Ingen vil snakke med deg lenger nå. Dessuten vil det bli represalier ! Harde.
Jeg skjønner ikke?Rotekroken skrev:Jeg melder meg herved ut av Klipsch-menigheten..
Dette er ikke en spøk, jeg vil bare komme meg videre og ikke stanse på ett sted..
Jeg kommer nok tilbake til menigheten her, men trenger nok noen år med noe annet i hus først..
Syns 3-4 år med Klipsch har vært gøy, jeg angrer ikke et sekund på noen av mine erfaringer, men nå er altså en epoke i mitt liv over, ja så fort RF-3 MK-II og RF-5 er solgt selvfølgelig..
Trivelig gjeng detta her, så jeg kommer sikkert til å svippe innom og snoke litt i deres erfaringer mens jeg er på andre veier
Kjell
Ja da lurer jeg, og sikkert mange med meg, vilke horn som skal spre musikkens indre sjel ut i din stue?Rotekroken skrev:Jeg melder meg herved ut av Klipsch-menigheten..
Kjell
Er vel ikke saa mye aa skjonne......Continuo skrev:Jeg skjønner ikke?Rotekroken skrev:Jeg melder meg herved ut av Klipsch-menigheten..
Kjell
Komme seg videre? Uten Klipsch?
;D ;D ;D
Jeg tenkte tanken, men turte ikke si det! ;DErland skrev:Er vel ikke saa mye aa skjonne......Continuo skrev:Jeg skjønner ikke?Rotekroken skrev:Jeg melder meg herved ut av Klipsch-menigheten..
Kjell
Komme seg videre? Uten Klipsch?
;D ;D ;D
Gaa tilbake og les siste mnds innlegg fra Kroken;
Man trenger ikke aa vaere psykriater etc for aa konkludere med at det har rakna for mannen ;D
Jeg kan jo sitte der sammen med Finn Schøll og prate om blomster og bier, mens dere koser dere med Britiske hønn ;Dimpulse skrev:Neste treff blir nok hos meg, og jeg har hage.. Men om kroken blir forvist dit, kan han jo ikke lytte til de britiske hønna, stakkar.....