Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • tore_v1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Innlegg
    2.181
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Da får jeg bare innfinne meg her inne etter innkjøp avKlipsch Epic CF-2 ;D

    Skal hente de i morgen, og koble de på en Marantz SR12 S1, må bare se om jeg finner noen kabler hjemme kjære mor, mine MIT Terminator 5 ligger i Trondheim.

    Noen anbefalinger? Gjerne noen kabler som myker opp diskanten, som kanskje kan bli litt hard med 160 transistorwatt - eller ikke, om det ikke blir noe issue..

    -Tore
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Velkommen skal du være :)
    Gratulerer med CF-2,blir nok "trykk" i kåken med de der skal du se ;)

    Kabler,livredd for å anbefale noe men kan vel kanskje fortelle hvordan jeg opplever ett par stk som jeg har hørt på rør og div klipsch.

    Wireworld,min favoritt kabel i heimen.
    Nøytral som heller litt mot det mørke,åpen/luftig,bra "trykk/kontroll" nedover.
    Bruker Polaris 5 ht kabler og Atlantis 5 RCA (kostet rundt 1000kr settet/1m nye)

    rolfozzy bruker noen Audioquest HT kabler som låter bra på Heresy III og rør.
    Husker ikke helt i farta hva de het men veldig "tight" i lyden,nøytrale.Bra kabel.

    www.frydhifi.no selger Audioquest bla.Verdt en mail/tlf :)

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Audioqest kan med hell brukes på klipsch......jeg er i mål med mine rockefeller , kjøpt hos Fryd hifi

    Ellers er jeg veldig åpen for saker fra wirewold til klipsch......funker som fy det og....Nordost funker ikke her i allefall.

    ES
     
    L

    Ludo

    Gjest
    tore_v1 skrev:
    Da får jeg bare innfinne meg her inne etter innkjøp avKlipsch Epic CF-2 ;D

    Skal hente de i morgen, og koble de på en Marantz SR12 S1, må bare se om jeg finner noen kabler hjemme kjære mor, mine MIT Terminator 5 ligger i Trondheim.

    Noen anbefalinger? Gjerne noen kabler som myker opp diskanten, som kanskje kan bli litt hard med 160 transistorwatt - eller ikke, om det ikke blir noe issue..

    -Tore
    Det var et kort vennskap?
     

    rørlig

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2008
    Innlegg
    957
    Antall liker
    77
    Torget vurderinger
    1
    jukes skrev:
    rørlig skrev:
    Da var et par Forte II plassert i heimen, og etter 2 døgn med musikk, må jeg betegne meg som klipschvenn. :D
    Disse spiller med makt88 som power og Tandberg Tr1000 som pre. Måtte bruke litt mere tonekontroller for å få lyden dit jeg ville, enn med mine gamle høyttalere(kirksaeter200), men tonekontrollene er jo til for å brukes.
    Stoort lydbilde, trykk og kraft. Kan spille langt over ørenes smertegrense, og fremdeles lyder det fantastisk. Det er her det største problemet ligger; ønsket om å dra på. ;D Syns til og begynne med at diskanten var for skarp\dominerende, men det har kommet seg. Vet ikke om det kan ha noe å si at de har vært lite brukt i noen år.Tror de er kjøpt i 94, så de burde være innspilt. Men med forsiktig demping av diskant med tonekontroll, og litt + på bassen i tillegg er jeg så langt kjempefornøyd. Har ikke eksperimentert med avstand til bakvegg enda.Bassen har dybde,punch og kontroll. Noen mente vel her at ma`en ikke ville ha kontroll med bassen, men her er jeg positivt overrasket. Kan kanskje ha noe å si at kassen er ekstra oppstaget inni og at delefilter skal være oppgradert.Visstnok med større spoler bla.I sokkelen er det støpt inn et eller annet komposittmateriale, som også skulle bidra til tyngde\stabilitet. Har ikke sjekka delefilteret selv enda,her spilles det musikk. ;D
    :)

    Bare og gratulere rørlig med flotte høytalere.
    Synes mine var litt skarpe i toppen,men ikke nå lenger.Får bare lyst til og dra på mer og mere. Kjenner meg igjen. :)
    Jan R synes jeg spiller høyt,det gjør ikke jeg.
    Bassen er rå og denne merker en i kroppen. Sub til disse trengs overhodet ikke. ;D

    Mvh Roar
    Da begynner lyden å falle på plass her. :D Litt flytting og vinkling fram og tilbake. Fortene mine har nok en litt spesiell plassering; oppå en avsats som har samme høyde som sitte / lytteplass. Taket over er også nedsenket; kun 50 cm luft over høyttalerene. Dette kan jeg ikke gjøre noe med. Sitter 3,5 meter unna og har Fortene vinklet litt innover 2,5 meter fra hverandre. Skal nok øke denne avstanden noe, men det krever litt bygging. :) Skal også lage et noe solidere fundament. I tillegg står de på en langvegg. Har prøvd litt med plater for å illudere hjørne,ikke umulig at dette blir en fast konstruksjon.Rommet er ca 40 m2. Jeg er jo fornøyd med lyden slik det står nå også, så alle forbedringsmuligheter blir for "ekstrapluss" å regne.;D
    Nå vet jeg ikke om det er hørselen min som har endret seg, eller om det er posisjonering og elektronikk tweaking som gjør det, men nå opplever jeg dem ikke lenger som for skarpe i toppen.Tonekontroller på pre er tilbake til flatt. Jeg har jo heller aldri hørt noen andre Forter i andre oppsett heller, :-[så jeg bør vel prøve å invitere meg selv på en lytt til andre Forte eiere på Østlandet.Herved utført ;)
    En annen greie med disse Fortene, er at de favoriserer vinyl. Helt greit for meg. :)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    rørlig skrev:
    Nå vet jeg ikke om det er hørselen min som har endret seg, eller om det er posisjonering og elektronikk tweaking som gjør det, men nå opplever jeg dem ikke lenger som for skarpe i toppen.

    En annen greie med disse Fortene, er at de favoriserer vinyl. Helt greit for meg. :)
    De er absolutt glad i vinyl :)

    Vel,man venner seg tror jeg.Litt jobbing med plassering og matching av hardware så spiller de som bare f**. (også i toppen ;) )

    Skulle du befinne deg i nærheten/Sarpsborg er det bare å svinge innom på en lytt og kaffe :)

    /jan
     

    rørlig

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2008
    Innlegg
    957
    Antall liker
    77
    Torget vurderinger
    1
    [/quote]
    Skulle du befinne deg i nærheten/Sarpsborg er det bare å svinge innom på en lytt og kaffe :)
    /jan
    [/quote]
    Takker, det gjør jeg gjerne. :)Bor på nesodden,så det er ikke lange turen. Låner bort barn på onsdag, og maset på jobb avtar utover uka. 8) Så etter onsdag er jeg åpen og fleksibel.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    rørlig skrev:
    Takker, det gjør jeg gjerne. :) Bor på nesodden,så det er ikke lange turen. Låner bort barn på onsdag, og maset på jobb avtar utover uka. 8) Så etter onsdag er jeg åpen og fleksibel.
    Slenger over adresse/tlf nr i PM.
    Er hjemme hele uka regner jeg med.Fredag er en fin dag,da jobber kjerringa kvelden ;D
    Ta det når det passer for deg :)

    /jan
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    rørlig skrev:
    jukes skrev:
    rørlig skrev:
    Da var et par Forte II plassert i heimen, og etter 2 døgn med musikk, må jeg betegne meg som klipschvenn. :D
    Disse spiller med makt88 som power og Tandberg Tr1000 som pre. Måtte bruke litt mere tonekontroller for å få lyden dit jeg ville, enn med mine gamle høyttalere(kirksaeter200), men tonekontrollene er jo til for å brukes.
    Stoort lydbilde, trykk og kraft. Kan spille langt over ørenes smertegrense, og fremdeles lyder det fantastisk. Det er her det største problemet ligger; ønsket om å dra på. ;D Syns til og begynne med at diskanten var for skarp\dominerende, men det har kommet seg. Vet ikke om det kan ha noe å si at de har vært lite brukt i noen år.Tror de er kjøpt i 94, så de burde være innspilt. Men med forsiktig demping av diskant med tonekontroll, og litt + på bassen i tillegg er jeg så langt kjempefornøyd. Har ikke eksperimentert med avstand til bakvegg enda.Bassen har dybde,punch og kontroll. Noen mente vel her at ma`en ikke ville ha kontroll med bassen, men her er jeg positivt overrasket. Kan kanskje ha noe å si at kassen er ekstra oppstaget inni og at delefilter skal være oppgradert.Visstnok med større spoler bla.I sokkelen er det støpt inn et eller annet komposittmateriale, som også skulle bidra til tyngde\stabilitet. Har ikke sjekka delefilteret selv enda,her spilles det musikk. ;D
    :)

    Bare og gratulere rørlig med flotte høytalere.
    Synes mine var litt skarpe i toppen,men ikke nå lenger.Får bare lyst til og dra på mer og mere. Kjenner meg igjen. :)
    Jan R synes jeg spiller høyt,det gjør ikke jeg.
    Bassen er rå og denne merker en i kroppen. Sub til disse trengs overhodet ikke. ;D

    Mvh Roar
    Da begynner lyden å falle på plass her. :D Litt flytting og vinkling fram og tilbake. Fortene mine har nok en litt spesiell plassering; oppå en avsats som har samme høyde som sitte / lytteplass. Taket over er også nedsenket; kun 50 cm luft over høyttalerene. Dette kan jeg ikke gjøre noe med. Sitter 3,5 meter unna og har Fortene vinklet litt innover 2,5 meter fra hverandre. Skal nok øke denne avstanden noe, men det krever litt bygging. :) Skal også lage et noe solidere fundament. I tillegg står de på en langvegg. Har prøvd litt med plater for å illudere hjørne,ikke umulig at dette blir en fast konstruksjon.Rommet er ca 40 m2. Jeg er jo fornøyd med lyden slik det står nå også, så alle forbedringsmuligheter blir for "ekstrapluss" å regne.;D
    Nå vet jeg ikke om det er hørselen min som har endret seg, eller om det er posisjonering og elektronikk tweaking som gjør det, men nå opplever jeg dem ikke lenger som for skarpe i toppen.Tonekontroller på pre er tilbake til flatt. Jeg har jo heller aldri hørt noen andre Forter i andre oppsett heller, :-[så jeg bør vel prøve å invitere meg selv på en lytt til andre Forte eiere på Østlandet.Herved utført ;)
    En annen greie med disse Fortene, er at de favoriserer vinyl. Helt greit for meg. :)
    Det er noen som sier at klipsch er lette å plassere ut, men jeg er ikke enig, har flyttet, tiltet, senket, løftet etc.på mine en stund, nå først etter mange uker føler jeg at jeg er i mål med tanke på rommet de skal stå i.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Med et par rørskåler av typen Rockwool så ble det ordnings i bassen også. ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Continuo skrev:
    Det er noen som sier at klipsch er lette å plassere ut, men jeg er ikke enig, har flyttet, tiltet, senket, løftet etc.på mine en stund, nå først etter mange uker føler jeg at jeg er i mål med tanke på rommet de skal stå i.
    Skal vel ikke ta alt av klipsch over en kam :)
    Rommet har vel sitt og si også.
    Fort'ene tok meg 15 min å grovjustere,en liten kveld ved hjelp av ett par hender og ører så var jeg i boks,99% iaf.
    Kan vel kanske si at det er "a work in progres",blir vel aldri helt ferdig kanskje ? ;)

    /jan
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    JanR skrev:
    Continuo skrev:
    Det er noen som sier at klipsch er lette å plassere ut, men jeg er ikke enig, har flyttet, tiltet, senket, løftet etc.på mine en stund, nå først etter mange uker føler jeg at jeg er i mål med tanke på rommet de skal stå i.
    Skal vel ikke ta alt av klipsch over en kam :)
    Rommet har vel sitt og si også.
    Fort'ene tok meg 15 min å grovjustere,en liten kveld ved hjelp av ett par hender og ører så var jeg i boks,99% iaf.
    Kan vel kanske si at det er "a work in progres",blir vel aldri helt ferdig kanskje ? ;)

    /jan
    Joda, kan godt være rommet mitt som er den vanskelige parten her i huset? ;)
     

    tore_v1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Innlegg
    2.181
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Ludo skrev:
    tore_v1 skrev:
    Da får jeg bare innfinne meg her inne etter innkjøp avKlipsch Epic CF-2 ;D

    Skal hente de i morgen, og koble de på en Marantz SR12 S1, må bare se om jeg finner noen kabler hjemme kjære mor, mine MIT Terminator 5 ligger i Trondheim.

    Noen anbefalinger? Gjerne noen kabler som myker opp diskanten, som kanskje kan bli litt hard med 160 transistorwatt - eller ikke, om det ikke blir noe issue..

    -Tore
    Det var et kort vennskap?
    Ja, dessverre..
    Toppen i diskanten ble for hard for min smak med marantz sr12. De trenger nok rør, og jeg er avhengig av en del andre funksjonaliteter jeg får med en surround-reciever.

    Det blir nok ikke mitt siste vennskap, men jeg må vente til jeg ikke er student lengre, og har litt større muligheter til eget lytterom, ikke en hybel hvor det også må være plass til resten av livet mitt..

    Vokalbiten var hinsides, Noorah Jones stod rett foran meg, og den vokalgjengivelsen har jeg ikke hørt siden jeg lyttet til Marten Bird.. Med en rør-forsterker er dette gull-høytalere, men det er ikke tiden for meg i denne omgang.

    Men - dere får si fra om dere kjenner noen som vil ha CF 2'ene. Det er en knallhøytaler med riktig utstyr. Jeg har ikke så mye penger å gå på, så jeg må selge disse før jeg kan finne noe nytt..
     
    Ø

    Øivind

    Gjest
    Var å hørte på RF52 i dag (Mange her som har dem?), ikke værst.

    Brukte egen elektronikk (AN dac/Pre/effekt).

    Litt "trøkk" var naturligvis ofret for litt mere "oppløsthet". Ikke nødvendigvis det dummeste i en blokkleilighet alikevel. Begge deler var jo der, mer eller mindre.

    Ble litt mere "kropp", langt oppover, med en liten Tannoy sub i tillegg.

    Likte lyden av RF52 + Sub en del bedre enn RF62 alene (bedre kontroll), og den lille Subben kostet kun 4000,- ..
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Øivind skrev:
    Var å hørte på RF52 i dag (Mange her som har dem?), ikke værst.

    Brukte egen elektronikk (AN dac/Pre/effekt).

    Litt "trøkk" var naturligvis ofret for litt mere "oppløsthet". Ikke nødvendigvis det dummeste i en blokkleilighet alikevel. Begge deler var jo der, mer eller mindre.

    Ble litt mere "kropp", langt oppover, med en liten Tannoy sub i tillegg.

    Likte lyden av RF52 + Sub en del bedre enn RF62 alene (bedre kontroll), og den lille Subben kostet kun 4000,- ..
    Har aldri hørt RF-52, hadde helt klart vært moro å hørt de.
    Skal du kjøpe de?
     
    Ø

    Øivind

    Gjest
    Continuo skrev:
    Har aldri hørt RF-52, hadde helt klart vært moro å hørt de.
    Skal du kjøpe de?
    Har lyst. Kan helt sikkert være fornøyd med de i flere år også (Kanskje helst MED subben da).

    Er så lei av penge bruken, og de var jo ikke så ille dyre.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Øivind skrev:
    Continuo skrev:
    Har aldri hørt RF-52, hadde helt klart vært moro å hørt de.
    Skal du kjøpe de?
    Har lyst. Kan helt sikkert være fornøyd med de i flere år også (Kanskje helst MED subben da).

    Er så lei av penge bruken, og de var jo ikke så ille dyre.
    De koster ikke all verden, så da er det bare å slå til. ;)
    Hva spiller du på nå?
     
    Ø

    Øivind

    Gjest
    Låner et par gamle Mission, som kosta 3000,- for 15 år siden..

    Slettes ikke dårlige (oppover). Men litt mye "morrobass" for å kompensere for mangelen på ekte dypbass (Mister kontrollen på låter med mye bass info).

    (og; AN Kit 2.1x dac, "AN/DIY Pre", AN Conqueror effekt)
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Øivind skrev:
    Låner et par gamle Mission, som kosta 3000,- for 15 år siden..

    Slettes ikke dårlige (oppover). Men litt mye "morrobass" for å kompensere for mangelen på ekte dypbass (Mister kontrollen på låter med mye bass info).

    (og; AN Kit 2.1x dac, "AN/DIY Pre", AN Conqueror effekt)
    Med slik elektronikk bør du absolutt få deg et par Klipsch! :D
    Det ligger et par RF-3 på bruktbørsen og et par RB-75 (mine gamle), de ville ha storkost seg med slik en elektronikk. ;)
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    RF-3 mkII bør være et suverent valg til din elektronikk. "Litt" større enn RF-52, men det er nok jaggu lyden og.... ;)
     
    Ø

    Øivind

    Gjest
    Takk takk, dere.

    Skal på fjellet noen dager nå. Høyttalerene har uansett noen dagers reise foran seg. Inntrykk kommer..
     

    krash

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2008
    Innlegg
    106
    Antall liker
    0
    Har på det nærmeste bestemt meg for å gå til anskaffelse av noen Klipsch Heresy III. Kan jeg få noen anbefalinger på røramp som duger til disse?

    Jeg spiller hovedsaklig rock/ indie og aller helst på vinyl. Er det et KT88 basert oppsett som gjelder da? Er ikke kjempebevandret i rørverdenen...
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    krash skrev:
    Har på det nærmeste bestemt meg for å gå til anskaffelse av noen Klipsch Heresy III. Kan jeg få noen anbefalinger på røramp som duger til disse?

    Jeg spiller hovedsaklig rock/ indie. Er det et KT88 basert oppsett som gjelder da? Er ikke kjempebevandret i rørverdenen...
    Kun hørt de på 300B,låt ikke galt det.
    Trioder type 2A3/300B vil fungerer meget bra sammen med Heresy III.
    De fortjener en kvalitets amp,trenger ikke så mye effekt iofs.

    KT88 kan sikkert fungerer det også.

    /jan
     

    krash

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2008
    Innlegg
    106
    Antall liker
    0
    Takk for svar. Er det rolfozzy sine du har lyttet til? Noen som har hørt disse på Kt-88 basert amp?
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    krash skrev:
    Har på det nærmeste bestemt meg for å gå til anskaffelse av noen Klipsch Heresy III. Kan jeg få noen anbefalinger på røramp som duger til disse?

    Jeg spiller hovedsaklig rock/ indie og aller helst på vinyl. Er det et KT88 basert oppsett som gjelder da? Er ikke kjempebevandret i rørverdenen...
    Er ganske sikker på at du vil forgude komboen AudioNote kit2 med SE KT88 og Klipsch HereseyIII.
    Dette er en skikkelig rock'n roll duo!
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    krash skrev:
    Takk for svar. Er det rolfozzy sine du har lyttet til? Noen som har hørt disse på Kt-88 basert amp?
    Hørt på Rolf sine ja.
    Mer enn nok effekt,han kjører med passiv pre også.

    /jan
     

    rørlig

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2008
    Innlegg
    957
    Antall liker
    77
    Torget vurderinger
    1
    Skulle du befinne deg i nærheten/Sarpsborg er det bare å svinge innom på en lytt og kaffe :)
    /jan

    Takk jan, for kaffe/søtsaker og lytt. Den 2A3 en din lyder vel. Ganske forskjellig fra min Music Angel KT88. Opplever at jeg har musikken mer i trynet hos meg. Sitter også nærmere.

    Sitat fra: krash på I dag kl. 15:32:01
    Takk for svar. Er det rolfozzy sine du har lyttet til? Noen som har hørt disse på Kt-88 basert amp?

    Har ikke hørt disse, men spiller med min ovenstående KT88 på Klipsch Forte II , og er kjempefornøyd.
    Bruker en Tandberg TR1000 som RIIA/forforsterker.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    rørlig skrev:
    Takk jan, for kaffe/søtsaker og lytt. Den 2A3 en din lyder vel. Ganske forskjellig fra min Music Angel KT88. Opplever at jeg har musikken mer i trynet hos meg. Sitter også nærmere.
    Bare hyggelig S.Å :)
    Blir nok litt uvant her i forhold.Rommet,avstand til HT og ikke minst amp ;)
    Men det fungerer greit tross alt.

    Forte'ene blir nok stående en stund.
    Nye filter i morgen,skal bli spennende å se hva det gjør.

    ps: du glemte igjen solbrillene dine,lagt de på ett trygt sted så ikke ungene..... :)
    ps2: Litt om filtrene her--> http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,11057.270.html

    /jan
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    krash skrev:
    Har på det nærmeste bestemt meg for å gå til anskaffelse av noen Klipsch Heresy III. Kan jeg få noen anbefalinger på røramp som duger til disse?

    Jeg spiller hovedsaklig rock/ indie og aller helst på vinyl. Er det et KT88 basert oppsett som gjelder da? Er ikke kjempebevandret i rørverdenen...
    Har nettopp hørt Heresy III på Copland CTA 405 (KT 88) og kan love at det spiller bra. ;)
     

    gubben

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.09.2007
    Innlegg
    98
    Antall liker
    0
    Kan anbefale Music Angel KT 88 til Heresy. Har vel aldri hatt det mer gøy med lyd enn nå ;D Bruker dog kun Cd spiller...
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn