Zeke1983 skrev:
Rotekroken:
Har du noen "rimelige" effektblokker å anbefale? alltid på utkikk etter å forbedre lyden!
Kommer an på rimelig da..
Jeg flytter meg ikke vekk fra 300B før jeg finner noe som er bedre.!
(det har jeg seff ikke funnet ;D)
Audio Note, JJ, og Consonance med 300B låter så ekstremt bra at du ikke vil se deg om etter noe bedre med det første.!
Kvalitet hele veien, ikke noe som du trenge å tenke på å modde, reparere eller fikse på..
Låter heeeeeelt der oppe på øverste hylle med de riktige rørene (feil valg av rør kan låte mindre bra)..
AN KIT-1 har jeg hatt og brukt ekstremt mye tid på å forske med rør, har fått den til å spille ekstremt bra med og uten pre, DIY er slettes ikke farlig med den ampen der..
JJ koster og kvalitet og musikk står i stil, men som sagt det koster mye penger.!
Consonance har jeg og de kommer ikke ut herfra med det første.! Kanskje det beste kjøpet jeg har gjort på amp siden noen gang..
Eneste på børsen som jeg ville bitt meg merke i, det er DPA blokkene til 11k..
Men jeg ville ventet om jeg var deg..
Selger du Parrasund og Thule så bør du sitte igjen med noen kroner, i tillegg så har du en amp som får deg til å gråte av glede, det kan jeg dessverre ikke si om alle amper der ute, selv om det er rør med Trioder..
Kvalitet og elektronikk har mer å si enn de fleste kanskje er klar over.?
Men hva du finner på av sprell, det får du stå for selv..
Men dette er hvertfall mine erfaringer og anbefalinger, så finner du selv ut hva du vil bruke pengene dine på
Lykke til.!
Kjell