Vise ord ;DBHO skrev:Bare å stupe i det.......du ser deg neppe tilbake. ;D
/jan
Vise ord ;DBHO skrev:Bare å stupe i det.......du ser deg neppe tilbake. ;D
Åssen går det med AG testinga da (var det uno :? Nå har du vel mulighet til å sammenligne, selv om prisforskjellen er stor?ixos_76 skrev:Sitter å speller på noen nå , de låter utrolig fint disse her....litt mangel på dybeste bassen , men tonalt flotte og nmer åpne enn mine 82.
elektronikken som i dag har blitt brukt ,er audionote m3 og heart beat , speller som ei kule dette her......ht står på stativer vel og merke.....det låter "live " dette her , en fabelaktig ht til prisen , vil du ha mer bass , vurder cornwall 3
Venter ^^BHO skrev:Åssen går det med AG testinga da (var det uno :? Nå har du vel mulighet til å sammenligne, selv om prisforskjellen er stor?
Finns andre Heritage enn CW III der ute vettu.ixos_76 skrev:Jeg har vært to ganger hos Thumper i det siste , og lyttet til cornwallene , de er utrolig gode de der gitt ;D.....
Hilsen Espen
Heresy III er ett funn til prisen IMO.ixos_76 skrev:Heresey III er vanedannende så det holder , men kunne nok tenke meg på lang sikt , noe mer tak i bunnoktavene , så cornwall er å foretrekke fremfor denne ( vel og merke når det går innenfor budsjett)........når heresey nå er nedsatt er de jo ett funn til prisen .
Nattacardas skrev:Jeg gleder meg til å få Klipsch igjen!!! ;D
Natta!!!
Det er verdt litt,tro megBHO skrev:AG`s akilleshel er deres måte å løse gjengivelse av de lavere frekvenser. Dette gjelder de mod. med rene sub`r. De er ikke i nærheten av de store Klipscher når det gjelder dynamikk......i mine ører.
Klipsch leverer spilleglede og attakk/galskap på sin særegne frigjorte måte som ingen andre har vist meg enda, og snakker vi pris er det ikke snakk om at andre er i nærheten. 8)
Vel vel.....kun min mening for alt det ikke måtte være verdt.
Du bør nok snarest komme tilbake for en ny "dose" Khorn. Det har skjedd litt forbedring siden du var her sistContinuo skrev:Mellomtonen på LaScala /Khorn er i mine ører det mest organiske (les;riktig) jeg har hørt. 8)
Resten av Heritage er ikke så langt etter, mellomtonen på mine egne Heresy er helt klart det beste som har vært her i huset.
Det var min mening.
Heldigvis så er valget ditt.
For å få meg avhengig? Tar meg gjerne en tur.Erland skrev:Du bør nok snarest komme tilbake for en ny "dose" Khorn. Det har skjedd litt forbedring siden du var her sistContinuo skrev:Mellomtonen på LaScala /Khorn er i mine ører det mest organiske (les;riktig) jeg har hørt. 8)
Resten av Heritage er ikke så langt etter, mellomtonen på mine egne Heresy er helt klart det beste som har vært her i huset.
Det var min mening.
Heldigvis så er valget ditt.
Selvsagt skal man klatre på klipsch stigen.Er vel ikke noe annet som funker ??? ;Dcardas skrev:Jeg har vært inne på tanken jeg også. Cherry er nok lettere og selge hvis man ønsker en gang å klatre enda høyere opp på Klipsch stigen
Rolf = Heresy IIIVermin skrev:Er det synsbedrag eller en Continuo sitt basselement forskjellig fra Rolfozzy sine? Er det en grunn? MK1 MK2?
Takk for det Jan, står det skrevet noen lydmessige forandringer/forbedringer ihhnt delefilterkomponenter.JanR skrev:Rolf = Heresy IIIVermin skrev:Er det synsbedrag eller en Continuo sitt basselement forskjellig fra Rolfozzy sine? Er det en grunn? MK1 MK2?
Cont = Heresy II
Jan = stor på det og har en 15" bak (på høytaleren ;D )
/jan
Står sikkert noe på nett.Vermin skrev:Takk for det Jan, står det skrevet noen lydmessige forandringer/forbedringer ihhnt delefilterkomponenter.
Det meste kan drikkes bra/pent ? ;Dcardas skrev:Den lille luringen som står i det flotte Klipsch hornet ditt gjør underverker hvis man ikke er helt i form ;D
Et godt råd. Hør på Heresy III før du bestemmer deg for noe RF greier. Selv om ikke bassen går helt i golvet med Heresy, så er det noe helt annet og bedre enn RF.cardas skrev:Den lille luringen som står i det flotte Klipsch hornet ditt gjør underverker hvis man ikke er helt i form ;D
rolfozzy skrev:Et godt råd. Hør på Heresy III før du bestemmer deg for noe RF greier. Selv om ikke bassen går helt i golvet med Heresy, så er det noe helt annet og bedre enn RF.cardas skrev:Den lille luringen som står i det flotte Klipsch hornet ditt gjør underverker hvis man ikke er helt i form ;D
Jeg har hatt RF35 og RB75. Jeg angrer overhode ikke på at de ikke er her mer.
Den bassen som Heresy gir, er bra kvalitet. Og holder for de fleste vil jeg tro.
Plasserer du de riktig, får du en dypere virkelighetsbass, enn de 58hz som er oppgitt.
Jeg er veldig gira på en stereo som kan flytte en hel masse med luft. Så når jeg feks setter på denne skiva
vil jeg det skal flaggre skikkelig i bukse bena og i tilleg være skikkelig j..... høyt! Samtidig som det skal funke på HiFi plater med grum lyd
Med deg på den. Og du tror RF funker bedre ?cardas skrev:rolfozzy skrev:Et godt råd. Hør på Heresy III før du bestemmer deg for noe RF greier. Selv om ikke bassen går helt i golvet med Heresy, så er det noe helt annet og bedre enn RF.cardas skrev:Den lille luringen som står i det flotte Klipsch hornet ditt gjør underverker hvis man ikke er helt i form ;D
Jeg har hatt RF35 og RB75. Jeg angrer overhode ikke på at de ikke er her mer.
Den bassen som Heresy gir, er bra kvalitet. Og holder for de fleste vil jeg tro.
Plasserer du de riktig, får du en dypere virkelighetsbass, enn de 58hz som er oppgitt.
Jeg er veldig gira på en stereo som kan flytte en hel masse med luft. Så når jeg feks setter på denne skiva
vil jeg det skal flaggre skikkelig i bukse bena og i tilleg være skikkelig j..... høyt! Samtidig som det skal funke på HiFi plater med grum lyd
Står litt her:http: //forums.klipsch.com/forums/t/100889.aspx? PageIndex=1Vermin skrev:Er det synsbedrag eller en Continuo sitt basselement forskjellig fra Rolfozzy sine? Er det en grunn? MK1 MK2?
cardas skrev:Håkon trodde også det ville bli det beste alternativet for meg. Men har ikke glemt Heresy helt
Hjertet vil ha Heresy men hodet tror det blir mest riktig for meg er RF-63