Jeg bor rett i nærheten. Halden. Ellers har jo Continue Heresy II og han bor vel kanskje enda nærmere. Men bare kom hit og hør du hvis du vil.cardas skrev:Det er ikke noen som bor i Tønsberg distriktet som har lyst til å demonstrere et par Heresy III for meg? ;D
Akkurat 8)rolfozzy skrev:Ikke bry deg om hva JanR sier om stort eller lite rom. Beatles hadde ikke større høytalere når de spilte på Shea Stadium.
rolfozzy skrev:Jeg bor rett i nærheten. Halden. Ellers har jo Continue Heresy II og han bor vel kanskje enda nærmere. Men bare kom hit og hør du hvis du vil.cardas skrev:Det er ikke noen som bor i Tønsberg distriktet som har lyst til å demonstrere et par Heresy III for meg? ;D
Jeg tror; 63 går dypt, veldig dypt. Kan være fort å la seg forføre av den.cardas skrev:Håkon trodde også det ville bli det beste alternativet for meg. Men har ikke glemt Heresy helt
Hjertet vil ha Heresy men hodet tror det blir mest riktig for meg med RF-63
Vestfold og Østfold er typiske Klipsch "landskap" ;DContinuo skrev:Ludo som bor i Stokke har RF-63, hør med han om en lytt, så tar du turen hit til meg som også bor i Stokke, for en lytt på Heresy II, samme sound som Heresy III, og liker du II så kan du glede deg ekstra.
cardas skrev:Jeg skal til Continuo kl 18:00 idag for å lytte til hans Heresy II. Det gleder jeg meg skikkelig til
Dere har klart å overtale meg til å høre Heresy før jeg kjøper RF-63
LURINGER ;D
cardas skrev:Jeg skal til Continuo kl 18:00 idag for å lytte til hans Heresy II. Det gleder jeg meg skikkelig til
Dere har klart å overtale meg til å høre Heresy før jeg kjøper RF-63
LURINGER ;D
Da kan du jo heller kjøpe cornwall....cardas skrev:Håkon trodde også det ville bli det beste alternativet for meg. Men har ikke glemt Heresy helt
Hjertet vil ha Heresy men hodet tror det blir mest riktig for meg med RF-63
Eller 4-5 par brukte Forte/Forte II 8)ixos_76 skrev:Da kan du jo heller kjøpe cornwall....
Forte II er absolutt noe jeg kunne tenkt meg, bare rommet mitt ble større. :JanR skrev:Eller 4-5 par brukte Forte/Forte II 8)ixos_76 skrev:Da kan du jo heller kjøpe cornwall....
/jan
Er ikke så nøye på de der Forte'eneContinuo skrev:Forte II er absolutt noe jeg kunne tenkt meg, bare rommet mitt ble større. :
Har forstått det slik at kvadratiske rom er det værste, kanskje ikke størrelsen betyr så mye? ???JanR skrev:Er ikke så nøye på de der Forte'eneContinuo skrev:Forte II er absolutt noe jeg kunne tenkt meg, bare rommet mitt ble større. :
Spiller greit her på 28 kvm,spiller også bra på 10-12kvm med 210cm takhøyde hos jukes
Ikke noen planer om å kvitte meg med mine for å si det sånn.
/jan
Innom Jan og høre på Forte,(fort gjort) så videre til Halden for kvalitetslyd.Continuo skrev:Har forstått det slik at kvadratiske rom er det værste, kanskje ikke størrelsen betyr så mye? ???JanR skrev:Er ikke så nøye på de der Forte'eneContinuo skrev:Forte II er absolutt noe jeg kunne tenkt meg, bare rommet mitt ble større. :
Spiller greit her på 28 kvm,spiller også bra på 10-12kvm med 210cm takhøyde hos jukes
Ikke noen planer om å kvitte meg med mine for å si det sånn.
/jan
Jeg har jo selvfølgelig et kvadratisk rom.
Må en tur over fjorden en gang i umiddelbar nærhet, en lytt vil jeg ha.
Skal ringe Roar og avtale tidrolfozzy skrev:Innom Jan og høre på Forte,(fort gjort) så videre til Halden for kvalitetslyd.
Aner ikke.Prøver først og leser teori etterpåContinuo skrev:Har forstått det slik at kvadratiske rom er det værste, kanskje ikke størrelsen betyr så mye? ???
Jeg har jo selvfølgelig et kvadratisk rom.
Må en tur over fjorden en gang i umiddelbar nærhet, en lytt vil jeg ha.
Ja, burde nesten startet en Østfoldvest Klipsch forening! ;DJanR skrev:Vestfold og Østfold er typiske Klipsch "landskap" ;DContinuo skrev:Ludo som bor i Stokke har RF-63, hør med han om en lytt, så tar du turen hit til meg som også bor i Stokke, for en lytt på Heresy II, samme sound som Heresy III, og liker du II så kan du glede deg ekstra.
/jan
Det tar vi hos deg når RF-63 er innspillt. ;DLudo skrev:Helt klart, dette bør vi gjøre Når skal vi ha første møte? ;D
Sover så godt såcardas skrev:Jeg må bare si en ting til! Jeg skjønner at dere Forte,Heresy osv høyttaler eiere er lykkelige mennesker! Eier man noe sånt kan man i alle fall slutte med å sove dårlig om nettene
Natta! 8)
nå må'rru se og slenge opp noen bilder'a!BHO skrev:Jeg for min del, leter ikke lenger. ;D ;D
Ser bra ut ;Djoaquin skrev:nå må'rru se og slenge opp noen bilder'a!BHO skrev:Jeg for min del, leter ikke lenger. ;D ;D
tror det ikke før jeg får se det ;DJanR skrev:Ser bra ut ;Djoaquin skrev:nå må'rru se og slenge opp noen bilder'a!BHO skrev:Jeg for min del, leter ikke lenger. ;D ;D
/jan
Det kommer sikkert snart......jeg forter meg laaaannngsomt. ;Djoaquin skrev:nå må'rru se og slenge opp noen bilder'a!BHO skrev:Jeg for min del, leter ikke lenger. ;D ;D
Ser ingen ting jeg.joaquin skrev:ok, NÅ tror jeg på det...
;D
ble jo griiiiiizelekre, da!
wd, bho.
Det finnes jo en del eldre modeller der ute i den store verden, kanskje flest i USA av en eller annen grunn. :JanR skrev:Chorus II er storebroren til mine.
Eneste forskjellen er kabinett størrelse og 15" i front.
Spiller ikke galt heller
Vet om ett par her i byen men han skal ikke selge sier'n :-[
Tangent så jeg for ikke så lenge siden i sverige.
Desverre ikke solgt så mange av de gode gamle her i norden tror jeg.
Takk Birger,greit å vite at det finns annet enn CW/Heresy/Forte der ute
/jan