Jeg skal klare å få lurt til mellom 5 og 7 cm lengre enn de står nå uten problemer ser jeg, men det er absolutt maks. Kommer jo litt an på vinkel og riktignok.
Vis vedlegget 202471
Jeg har denne på RF 63. PM-7200 2x95w klasse B 2x 25w klasse A,er en knapp så man kan velge ren klasse A drift,låter behagelig på klipsch
O
Du kommer sikkert til å angre hvis du selger, men du kan jo sende meg en PM hvis du vil bli kvitt demEr blitt veldig byttesjuk, så bare komme med bud på KLF-30. De er opprinnelig eik, men får å få de godkjent som møbel måtte jeg som er maler av yrket gi de sort 90 glans finnish.
Spiller roligere i toppen med klasse A,mere detaljer i hele lydbilde.Vis vedlegget 202471
Jeg har denne på RF 63. PM-7200 2x95w klasse B 2x 25w klasse A,er en knapp så man kan velge ren klasse A drift,låter behagelig på klipsch
O
En av mine gamle forsterkere det der.. Hvordan synes du forskjellen med og uten klasse A gjør seg på dine Klipsch Ove ?
Hvilken Primare har du, jeg titt litt langt etter det, før jeg gikk for Parasound.Jeg har blitt solgt på Primare som stereoforsterker til Klipsch, i alle fall til mine Cornwall III.
Er blitt veldig byttesjuk, så bare komme med bud på KLF-30. De er opprinnelig eik, men får å få de godkjent som møbel måtte jeg som er maler av yrket gi de sort 90 glans finnish.
Jeg har ikke sett KLF30 live, men er det noe RF-63 IKKE er, er det små og diskrete. De er faktisk et par cm. høyere enn KLF-30, og 9cm dypere, men de er selvsagt også 14cm smalere. De bør stå et godt stykke ut på gulvet for å trives, forresten.Ja, de er noen beist. Veldig fornøyd med de lydmessig, men blitt litt lei av å se på de. Er så få som har de å skriver om de på forumene. Er gøyere når man har noe flere har så man kan sammenligne å lære tips og triks. Er det noen her som kan mye om KLF serien eller som vet om de stikker seg ut på noen måte? Tror de fleste av oss liker å vise frem stereon av og til, men jeg føler att ved første øyekast røper KLF30 att dette er noe som kan spille skremmende høyt med fyldig bass osv.. Mister litt av gøyfaktoren allerede der. Bytte basillen hvisker meg i øret att RF63 passer bedre inn i stua. De ser mindre å mere diskré ut, pluss att ho som bestemmer hjemme har godkjent ett mulig bytte. Men kommer jeg til å angre? Mvh Steffen
Ingen ?Har nylig bestilt 2 stk Klipsch rw-10d silver som er på vei til meg , er det noen som har disse hadt disse og kan komme med ein utalelse om hvordan di er i bruk. Har lest ein del positivt om di på nettet , men det er altids betryggende og høre fra andre her inne om jeg har gjort et bra kjøp. Di er splitter nye og jeg betalte bare 1995 pr stykk , og etter som jeg har lest har di ein veiledende pris på 5995,- når di kom ut.
Vis vedlegget 204943
for noen år siden kjøpte jeg en slik til kino bruk, gav vel ca 4400 for den, fungerte helt greit til det bruket, til 1995 pr stk kan det vel ikke være galent,Ingen ?Har nylig bestilt 2 stk Klipsch rw-10d silver som er på vei til meg , er det noen som har disse hadt disse og kan komme med ein utalelse om hvordan di er i bruk. Har lest ein del positivt om di på nettet , men det er altids betryggende og høre fra andre her inne om jeg har gjort et bra kjøp. Di er splitter nye og jeg betalte bare 1995 pr stykk , og etter som jeg har lest har di ein veiledende pris på 5995,- når di kom ut.
Vis vedlegget 204943
Høres ut som et røverjkøp. Hvorfor kostet de så lite? Hvis det er noen som selger billige sub'er er jeg interessert i pris på toppmodeller fra Klipsch.Har nylig bestilt 2 stk Klipsch rw-10d silver som er på vei til meg , er det noen som har disse hadt disse og kan komme med ein utalelse om hvordan di er i bruk. Har lest ein del positivt om di på nettet , men det er altids betryggende og høre fra andre her inne om jeg har gjort et bra kjøp. Di er splitter nye og jeg betalte bare 1995 pr stykk , og etter som jeg har lest har di ein veiledende pris på 5995,- når di kom ut.
Vis vedlegget 204943
Jeg var ute etter 10 tommere denne gang , og da kom jeg over disse. Synes 12 tommer blir så dominerende på musikk. Håper 10 tommeren er litt snillere på det området , da jeg bruker subwoofrene ved ein anledning til musikk avspilling , men mest til film titting.for noen år siden kjøpte jeg en slik til kino bruk, gav vel ca 4400 for den, fungerte helt greit til det bruket, til 1995 pr stk kan det vel ikke være galent,Ingen ?Har nylig bestilt 2 stk Klipsch rw-10d silver som er på vei til meg , er det noen som har disse hadt disse og kan komme med ein utalelse om hvordan di er i bruk. Har lest ein del positivt om di på nettet , men det er altids betryggende og høre fra andre her inne om jeg har gjort et bra kjøp. Di er splitter nye og jeg betalte bare 1995 pr stykk , og etter som jeg har lest har di ein veiledende pris på 5995,- når di kom ut.
Vis vedlegget 204943
hvorvidt de er brukqnes til stereo tør jeg ikke si
akustisk bureau selger di for 1995,- er jo et røver kjøp uten like vil jeg si , men di har bare den klipsch rw-10d i sølv igjen 2006 modellen med kobber farge element og digitalt display på toppenHøres ut som et røverjkøp. Hvorfor kostet de så lite? Hvis det er noen som selger billige sub'er er jeg interessert i pris på toppmodeller fra Klipsch.Har nylig bestilt 2 stk Klipsch rw-10d silver som er på vei til meg , er det noen som har disse hadt disse og kan komme med ein utalelse om hvordan di er i bruk. Har lest ein del positivt om di på nettet , men det er altids betryggende og høre fra andre her inne om jeg har gjort et bra kjøp. Di er splitter nye og jeg betalte bare 1995 pr stykk , og etter som jeg har lest har di ein veiledende pris på 5995,- når di kom ut.
Vis vedlegget 204943
Var det Heresy du hadde kjøpt? Isåfall høres det kjent ut det med å høre ting man aldri har hørt før, på plater man har hørt et utall ganger før.Jeg skal legge til at jeg har hørt instrumenter jeg ikke har hørt på referanselåtene mine før. Har også tatt meg selv å trampe takten mens jeg spiste middag. Jeg synes mine nye Klipsch høres bra ut i fra eksen, men det er kanskje slik at disse også trenger litt "innspillingstid"?