lille hiawata
Hi-Fi freak
¨Flott oppsett E.I.A.
Bruker nå Brio på RP-600 mk2. Funker fint det.Rega Biro er såpass bra at jeg solgte en for noen år siden, for å så kjøpe tilbake en ny nå i desember. Brukte den på en 160m, angret på salg av både Brio og 160m.
Hvis det er meg så er nok svaret nei. Har nok langt under normalen her på hfs. Men jeg trives godt med det jeg har, så det duger for meg.Musikkmannen har et vanvittig anlegg vet jeg.
Ja, Klipsch RP-160M er suverene!!Hvis det er meg så er nok svaret nei. Har nok langt under normalen her på hfs. Men jeg trives godt med det jeg har, så det duger for meg.
Når det skal sies så kjøpte jeg 160M på komplett en helg de var voldsomt nedsatt i pris. Jeg hadde hørt dyre store Klipschhøyttalere, men ikke i den rimelige sortimentet. Hadde lest 'advarsler" om hard diskant osv. Men med Rega Brio så låt det bare utrolig flott. Jeg har fått et helt nytt syn på rimelige Klipsch. Jeg solgte 160M til samme kampanjepris videre, altså uten tap (eller gevinst) De brukte 160M som må ligger på finn er langt dyrere enn hva jeg kjøpte de for. Derfor sliter jeg med å kjøpe de inn igjen.
Grattis! Hva lånes, og hvilken har du kjøpt?Har bestilt meg en Accuphase til Klipschene mine.
Lang leveringstid, så jeg har fått låne en eldre integrert mens jeg venter.
OMG (som ungdomen sier). Dette er jo helt vanvittig.
Klarer ikke å forlate musikkrommet.
Bassfundamentet på lavere volum er annerledes enn alt annet jeg har prøvd.
Låner en E-406V, og har bestilt E-4000.Grattis! Hva lånes, og hvilken har du kjøpt?
Nice! Gratulerer igjenLåner en E-406V, og har bestilt E-4000.
Klokt valg Fant lyden "min" med Accuphase selv.For første gang i mitt voksne liv har jeg kjøpt NY forsterker.
Så sikker er jeg på at dette er en forsterker som skal stå lenge
Hvilken model har du?Klokt valg Fant lyden "min" med Accuphase selv.
C-2300 og P-7500.Hvilken model har du?