Denne forsterkeren har jeg på lån nå.gubben skrev:Kan anbefale Music Angel KT 88 til Heresy. Har vel aldri hatt det mer gøy med lyd enn nå ;D Bruker dog kun Cd spiller...
WOW!FallenA skrev:Kan jeg få bli medlem?
Sleng de inn i hjørne med god toe in og voÎla.FallenA skrev:Takker for det! Er helt slått ut av denne dynamikken. Dette spiller rimelig heftig
Er utrolig fornøyd over hvor lett de ble integrert i rommet
Velkommen inn i menigheta. 8)FallenA skrev:Takker for det! Er helt slått ut av denne dynamikken. Dette spiller rimelig heftig
Forstår det veldig godt ja ;DBHO skrev:Velkommen inn i menigheta. 8)FallenA skrev:Takker for det! Er helt slått ut av denne dynamikken. Dette spiller rimelig heftig
Nå skjønner du sikkert hvorfor vi holder oss her........ ;D ;D
I rest my case : 8)BHO skrev:Nå skjønner du sikkert hvorfor vi holder oss her........ ;D ;D
Gratulerer med ny ht! Et bra valg spør du megFallenA skrev:Kan jeg få bli medlem?
Høres egentlig fornuftig utFallenA skrev:De står allerede ganske godt inn i hjørnet. Og om jeg dytter de lenger inn så kommer de "bak" racket. Noe som får lydbildet til å falle sammen. Ang toe inn så har jeg prøvd litt forskjellig, og foreløpig blir lyden tynn og flilsete om jeg vinkler de mer enn jeg har nå. Mulig dette kan endre seg når høyttalerne spilles inn. Kjenner jeg meg selv rett så er ikke dette endelig plassering, men jeg venter med for mye eksperimentering til de har fått seg noen flere timer.
Tviler ikke et sekund, Heritage er konger på lyd. 8)FallenA skrev:Når det er sagt...... Lydbildet her er noe av det bedre jeg har fått til her nede i dette rommet
Rommet mitt er på fantastiske 2.90 x 4.60 Kan fortelle at jeg var mer enn overasket over hvor godt disse mastodontene integrerte seg i rommet.Continuo skrev:Tviler ikke et sekund, Heritage er konger på lyd. 8)FallenA skrev:Når det er sagt...... Lydbildet her er noe av det bedre jeg har fått til her nede i dette rommet
Hvor stort er rommet ditt?
Kan det være mulig? ???FallenA skrev:Rommet mitt er på fantastiske 2.90 x 4.60 Kan fortelle at jeg var mer enn overasket over hvor godt disse mastodontene integrerte seg i rommet.Continuo skrev:Tviler ikke et sekund, Heritage er konger på lyd. 8)FallenA skrev:Når det er sagt...... Lydbildet her er noe av det bedre jeg har fått til her nede i dette rommet
Som sagt.... Overaskende nok, JA!Continuo skrev:FallenA skrev:Rommet mitt er på fantastiske 2.90 x 4.60 Kan fortelle at jeg var mer enn overasket over hvor godt disse mastodontene integrerte seg i rommet.Continuo skrev:Tviler ikke et sekund, Heritage er konger på lyd. 8)FallenA skrev:Når det er sagt...... Lydbildet her er noe av det bedre jeg har fått til her nede i dette rommet
Kan det være mulig? ???
Mitt rom er på ca. 13.5 kvm (kvadratisk) , det er i minste laget for mine Heresy II.
MEN, hvis antagelsene mine stemmer så blir det noe helt annet med Heresy III.
Continuo skrev:Mitt rom er på ca. 13.5 kvm (kvadratisk) , det er i minste laget for mine Heresy II.
Ikke glem å gratulere Cornwall III eieren ogsårolfozzy skrev:Jeg får gratulere de nye Herresy eiere.
Ok. Gratulerer Cornwall III eier. Har aldri hørt Cornwall, så ikke så mye jeg kan si om det ellers.JanR skrev:Ikke glem å gratulere Cornwall III eieren ogsårolfozzy skrev:Jeg får gratulere de nye Herresy eiere.
/jan
Får plass til ett par Heresy inni dem 8) ;Drolfozzy skrev:Ok. Gratulerer Cornwall III eier. Har aldri hørt Cornwall, så ikke så mye jeg kan si om det ellers.
Samme skjer med lydbildet med Cornwall III.rolfozzy skrev:Når jeg satte de på plass her når de nettopp var kommet i hus, vinkla jeg de nesten ikke. Ble en slags pyramidelyd som resultat av det. Vokalisten hang høyt oppe på veggen mens musikken spilte nede i høytalerne. Men når jeg ga de mer toe-in falt det på plass.
De bør høres/oppleves mener nå jeg darolfozzy skrev:Har aldri hørt Cornwall, så ikke så mye jeg kan si om det ellers.
Takk for detrolfozzy skrev:Ok. Gratulerer Cornwall III eier. Har aldri hørt Cornwall, så ikke så mye jeg kan si om det ellers.JanR skrev:Ikke glem å gratulere Cornwall III eieren ogsårolfozzy skrev:Jeg får gratulere de nye Herresy eiere.
/jan
Ikke foreløbig, men kanskje etterhvert, jeg lider av samme "syke" som JanR; TTT. ;DBHO skrev:Continuo skrev:Mitt rom er på ca. 13.5 kvm (kvadratisk) , det er i minste laget for mine Heresy II.
Ååå....driver du og oppgraderer til III`ere?
Knall combo det der. 8)Continuo skrev:Fetteren min har kjøpt seg Heresy III og en Copland CTA 405, han har et mye større rom, ingenting var innspillt, men jaggu faen så spillte det bedre gitt.
Eneste som helt klart er bedre hos meg, er mellomtonen, 300B?
Godt poeng HoJHoJ skrev:Det betyr nok bare det at ikke alle rom er like.. Heldigvis!
Gratulerer Fallen...
Men fy F..eite for en bassdynamikk det er her nå ;DHoJ skrev:Det betyr nok bare det at ikke alle rom er like.. Heldigvis!
Gratulerer Fallen...
Spark 788 sparker som et esel, så om du ikke skal blunke i takt med musikken, så anbefaler jeg deg å velge høyttalere som ikke er så esktremt lettstyrte, altså ikke RF-35 å hvertfall ikke RF-3.!evorkahn skrev:har en stue på ca 23 kvadrat og ca 15 av disse blir brukt til selve stuen. har åpen løsning til kjøkkenet. er en leilighet. har tenkt å kjøpe klipsch høytalere. ser mest film og det går i metal når det gjelder musikk. lurer på hva som hadde funket best av rb-75 og rf 3/35 med tanke på å slippe naboklager. har ikke subb nå men det velges når ht er kjøpt.
elektronikken består i dag av:
marantz dv 6200 ( blir byttet ut når ny tv kommer en gang)
denon avc a10se
cayin 788 http://www.artundvoice.de/shop_hifi/product_info.php?manufacturers_id=160&products_id=13579&osCsid=6c9ddfc5de706f71a5f4a1b4ef69c35f
Når du går for Klipsch vil du uansett få naboklager! 8) ;Devorkahn skrev:har tenkt å kjøpe klipsch høytalere. ser mest film og det går i metal når det gjelder musikk. lurer på hva som hadde funket best av rb-75 og rf 3/35 med tanke på å slippe naboklager.