Hmmm.... jeg holder på med muring i hagen for tiden... lurer på om jeg heller skal mure opp en wall-of-sound ;Drolfozzy skrev:Klipsch utendørshøytalere.
Gjør det. Blir fint det.mteinum skrev:Hmmm.... jeg holder på med muring i hagen for tiden... lurer på om jeg heller skal mure opp en wall-of-sound ;Drolfozzy skrev:Klipsch utendørshøytalere.
Genialt ;Dmteinum skrev:Hmmm.... jeg holder på med muring i hagen for tiden... lurer på om jeg heller skal mure opp en wall-of-sound ;Drolfozzy skrev:Klipsch utendørshøytalere.
Ser ingen bilder ??? 8)Brasse skrev:Har no flytta inn i ny leilighet, og jammen fikk høgtalerene hjørneplassering og bortimot 45 graders vinkling. Dette lover bra. Nå mangler eg berre eit par feite hol i teaksjenken slik at eg får ut kablene
Plystre litt for deg selv til ting er oppe og går ;DBrasse skrev:Ingen lyd, ingen bilder :
her kommer noen bilder fra bejunnelsen .....JanR skrev:Gratulerer vinyl.....
Du må gjerne slenge ut noen bilder etterhvert.
/jan
;D Det hører med hos Klipsch gjengen ;DGago skrev:"vm i resonanser"
Vi brys oss ikke om denslags tøv og vas :ØivindJ skrev:;D Det hører med hos Klipsch gjengen ;DGago skrev:"vm i resonanser"
Blir nok G krefter inne i dette rommet. Folk med tupe har ikke noe inne i dette rommet og gjøre. ;DJanR skrev:Se der ja, gutterom
Når du fyrer opp La Scala i det rommet bør nok vinduene stå på gløtt eller så får du pusteproblemer
/jan
Rommet?Gago skrev:ikke for å helle malurt i begeret, men er det noen spesiell grunn til at du har valgt "vm i resonanser"-form på rommet - nemlig kvadratisk?
Hadde samme tanken i hodet når jeg så bildene ;DErland skrev:Rommet?Gago skrev:ikke for å helle malurt i begeret, men er det noen spesiell grunn til at du har valgt "vm i resonanser"-form på rommet - nemlig kvadratisk?
Trodde det var kabinetter til et XXL Khorn jeg ;D
Er det venstre høyttaleren?vinyl...... skrev:her kommer noen bilder fra bejunnelsen .....JanR skrev:Gratulerer vinyl.....
Du må gjerne slenge ut noen bilder etterhvert.
/jan
er ikke ferdig holder på å sparkle innvendig mye jobb
får satse på det....JanR skrev:Det var noe på innsiden av døra også ja
20kvm er slettes ikke galt, burde fungerer greit med hønna det.
/jan
takker for den....Gago skrev:godt jobbet, vinyl.
kudos!
trond skrev:vurderer å se meg om etter et par Klipsch Horn. Det ser ut til å være lenge mellom hver gang de dukker opp i bruktspaltene. Hvis noen skulle være interessert nå eller utover høsten er det bare å sende PM eller e-mail
hilsen
trondreinertsen@gmail.com
Dæven.Gago skrev:trond skrev:vurderer å se meg om etter et par Klipsch Horn. Det ser ut til å være lenge mellom hver gang de dukker opp i bruktspaltene. Hvis noen skulle være interessert nå eller utover høsten er det bare å sende PM eller e-mail
hilsen
trondreinertsen@gmail.com
ta en kikk på bruktbørsen nå, du.