Erland
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.04.2003
- Antall liker
- 6
Mye som kan testes..
Vedlegg
-
69 KB Visninger: 116
Tåler sikkert ett par tilrolfozzy skrev:
Og jeg som akkurat skulle til å skryte av dine egenskaper som fotograf!rolfozzy skrev:Glemte og nevne at det er jazzy som har tatt bildet. Langt over hva jeg får til med et kamera.
Men det er dine højttalere : ja ja ;D og så smukke er derolfozzy skrev:Glemte og nevne at det er jazzy som har tatt bildet. Langt over hva jeg får til med et kamera.
960 timer til skal de ABSOLUTT få, jeg koser meg for hver time som spilles.JanR skrev:Knapt husvarme da jo
Men du hører nok ganske godt hva som bor i de regner jeg med.
Gi de 960 timer til så skal du se/høre
/jan
Da er du endelig i mål JanOlav, vel untJanOlav skrev:960 timer til skal de ABSOLUTT få, jeg koser meg for hver time som spilles.JanR skrev:Knapt husvarme da jo
Men du hører nok ganske godt hva som bor i de regner jeg med.
Gi de 960 timer til så skal du se/høre
/jan
Hva i helv*** !!65finger skrev:har du ikke en transistorforsterker påspent slik at du kan kjøre døgnet rundt?
A Faen!! er jeg på Klipschforum!!! Som en arbeidsgamp om natta og når far er på jobb!! 300b rørene bør vel slippe den type arbeidJanR skrev:Hva i helv*** !!65finger skrev:har du ikke en transistorforsterker påspent slik at du kan kjøre døgnet rundt?
Man kommer ikke bare busende inn her og tjafser om transistor forsterkere.
;D ;D
/jan
Sikkert bare noen billig kinarør :65finger skrev:A Faen!! er jeg på Klipschforum!!! Som en arbeidsgamp om natta og når far er på jobb!! 300b rørene bør vel slippe den type arbeidJanR skrev:Hva i helv*** !!65finger skrev:har du ikke en transistorforsterker påspent slik at du kan kjøre døgnet rundt?
;D ;D
/jan
Ikke helt uenig med deg heller Jan. det er sikkert dritbra og blir bare bedreJanR skrev:Sikkert bare noen billig kinarør :65finger skrev:A Faen!! er jeg på Klipschforum!!! Som en arbeidsgamp om natta og når far er på jobb!! 300b rørene bør vel slippe den type arbeidJanR skrev:Hva i helv*** !!65finger skrev:har du ikke en transistorforsterker påspent slik at du kan kjøre døgnet rundt?
;D ;D
/jan
Men for å være ærlig, ikke helt uenig med deg. En litt kraftig transeamp kunne kanskje ha fått fart i sakene.
Men på den andre siden, tror nok de spiller greit som de gjør. Kan jo bare bli bedre.
/jan
;D ;DJanOlav skrev:For å si det slik; jeg skal HØRE hver eneste time som spilles inn! 8)
HeHe du får fortelle litt underveis om hvordan det låterJanOlav skrev:For å si det slik; jeg skal HØRE hver eneste time som spilles inn! 8)
Jepp!65finger skrev:HeHe du får fortelle litt underveis om hvordan det låterJanOlav skrev:For å si det slik; jeg skal HØRE hver eneste time som spilles inn! 8)
Der ser du! ting som tyder på at jeg er KlipschfanJanOlav skrev:Jepp!65finger skrev:HeHe du får fortelle litt underveis om hvordan det låterJanOlav skrev:For å si det slik; jeg skal HØRE hver eneste time som spilles inn! 8)
Psu var førstemann på side 300 i tråden vår! ;D
Tror jaggu det er håp for deg65finger skrev:Der ser du! ting som tyder på at jeg er KlipschfanJanOlav skrev:Jepp!65finger skrev:HeHe du får fortelle litt underveis om hvordan det låterJanOlav skrev:For å si det slik; jeg skal HØRE hver eneste time som spilles inn! 8)
På tide med noen bilder igjen ?JanOlav skrev:Jepp!65finger skrev:HeHe du får fortelle litt underveis om hvordan det låterJanOlav skrev:For å si det slik; jeg skal HØRE hver eneste time som spilles inn! 8)
Regnet med det ja ;DLudo skrev:Han sitter nok klistra!!! Bare å glemme å få noe vettugt derfra på en stund ;D
Nei, en jeg fikk tak i fra en Danske som han hadde bygd selv!Gago skrev:wowowow! det er ungkarskåken sin, det.
nydelig, janolav.
kvilken poweramp er det der? kit2?
Løp og kjøp.eddie1 skrev:Tenkte og reparere min ene k-77 med et rep kitt men er det heller hvert og gå for Ct-125???
Trøttanes lyd, tenker jeg? ;DJanOlav skrev:Problemet mitt nå er at jeg sovner i sofaen, får ikke lagt meg tidlig nok! ;D
;D ;DTst skrev:Trøttanes lyd, tenker jeg? ;DJanOlav skrev:Problemet mitt nå er at jeg sovner i sofaen, får ikke lagt meg tidlig nok! ;D
Da er det jo bare å hoppe i skoa om mårran......klar for en ny dag.JanOlav skrev:Problemet mitt nå er at jeg sovner i sofaen, får ikke lagt meg tidlig nok! ;D