i eit fotostudio?Ove W skrev:Takk for gode råd,fikk plasert den der den skal stå ;D ;D
O
haha, neida. berre tulla.
fått liv im das P1?
i eit fotostudio?Ove W skrev:Takk for gode råd,fikk plasert den der den skal stå ;D ;D
O
Det er ikke jeg som holder tilbake. :JanR skrev:En potensiel enbaluba skrev:Er det da mulig at jeg er en fiende? Handelen med Klipsch som mellomlegg har enda ikke blitt foretatt, så misunnelsen stiger for hver uke som går.JanR skrev:Det er sant ohh du vise.rolfozzy skrev:Misunnelse kan skape fiender.JanR skrev:Var ikke klar over at "vi" hadde fiender.
/jan
/jan
Se å få ut fingeren og få handelen overstått.
/jan
Har udefinert og romlete bass i dag, så tror jeg det vil hjelpe. Rf-52 liker seg nok bedre på ett rom som er dobbelte av det du har.magb skrev:Tror dere rb75 hadde vært en stor oppgradering fra rf52 i et bittelite rom på 10kvm? Plassering: ca 140cm fra diskant til diskant og 170cm til lytteposisjon.
Det er jo en dyrere høyttaler og bassport forran er vel en fordel da høyttalerne står på langveggen.
Det er satt litt til siden :'( ble masse penger på og få bilene i orden,veteran bilen kostet litt for mye og få :'( istandJanR skrev:Godt godt
Og herren er nøyd med hjemmekinolyden ?
Hva ble det med RF-77 II bestilling/kjøpet ?
/jan
Den plager meg,har ikke fått så mye tid til det. Må få satt den i orden nå :-XBrasse skrev:i eit fotostudio?Ove W skrev:Takk for gode råd,fikk plasert den der den skal stå ;D ;D
O
haha, neida. berre tulla.
fått liv im das P1?
Har avtalt et kjøp av Rb75 nå, så det håper jeg blir braTorsen skrev:Har udefinert og romlete bass i dag, så tror jeg det vil hjelpe. Rf-52 liker seg nok bedre på ett rom som er dobbelte av det du har.magb skrev:Tror dere rb75 hadde vært en stor oppgradering fra rf52 i et bittelite rom på 10kvm? Plassering: ca 140cm fra diskant til diskant og 170cm til lytteposisjon.
Det er jo en dyrere høyttaler og bassport forran er vel en fordel da høyttalerne står på langveggen.
Gratulerer med 75'enemagb skrev:Har avtalt et kjøp av Rb75 nå, så det håper jeg blir bra
Høres bra ut. Så må du skaffe deg en fyldig kilde: AN DAC eller platespiller ;-)magb skrev:Takk for det! ;D
Får dem ikke før om en ukes tid men. Skal drive de med en Xindak rørforsterker (el34).
Rørene er tunet til å matche rf52 så jeg bør vel allerede være i nærheten på det området.
Grattis - regner med at du blir Klipsch`a til veggen ganske snart....magb skrev:Torsen skrev:magb skrev:Tror dere rb75 hadde vært en stor oppgradering fra rf52 i et bittelite rom på 10kvm? Plassering: ca 140cm fra diskant til diskant og 170cm til lytteposisjon.
Har avtalt et kjøp av Rb75 nå, så det håper jeg blir bra
Det er vel en grei start vil jeg tro.heanwi skrev:Hvordan kalkuleres plassering? 1/3-regelen?
Julestri, fan man har da kvinnfolk til denslags :U-96 skrev:Har julestria tatt knekken på Klipsch-folket?
Her går det framleis i KG 3.2 og masse musikk dagen lang. Har vert inne på tanken og bytte ut delefilteret eller delar av det, kanskje eg bestiller delar frå USA.
Ellers blir det nok meir musikk utover kvelden + nokon øl tenker eg
U-96
Heilt rett ;DJanR skrev:Julestri, fan man har da kvinnfolk til denslags :
/jan
Forbeholdt oss med hønnhel skrev:Den smiledingsen var kul. Kan man legg den inn i vanlig epost også? Isåfall hvordan?
Ein må vel like litt heavy metal også...JanR skrev:Forbeholdt oss med hønnhel skrev:Den smiledingsen var kul. Kan man legg den inn i vanlig epost også? Isåfall hvordan?
/jan
Kanskje han meinte K hønn ;Dhel skrev:Er ikke RB75 hønn?
Hva med impulse H6 clone da?
Eg óg kunne tenkt meg noko i Heritage serien slik at eg kunne blåst hovudet av folk som kom på besøk ;Dhel skrev:Jeg skjønte det
Litt lyst på sånne K-høner men jeg har så lite lytterom
Må legge til ........... det er en fordel ... (sånn innad i gjengen...) ;DJanR skrev:8 kvm er ikke ideelt for khorn, men at de vil fungere hell yea.
Ang emoticon dingsen, den kommer fra en annen chat jeg ligger på.
Å man må ikke like heavy - rock for å ha/eie klipsch
/jan
So klart ikkje, det var smilyen du brukte eg tenkte påJanR skrev:Å man må ikke like heavy - rock for å ha/eie klipsch
/jan
;Djan#jan skrev:Må legge til ........... det er en fordel ... (sånn innad i gjengen...) ;DJanR skrev:8 kvm er ikke ideelt for khorn, men at de vil fungere hell yea.
Ang emoticon dingsen, den kommer fra en annen chat jeg ligger på.
Å man må ikke like heavy - rock for å ha/eie klipsch
/jan
Så den.U-96 skrev:So klart ikkje, det var smilyen du brukte eg tenkte påJanR skrev:Å man må ikke like heavy - rock for å ha/eie klipsch
/jan
Hehe, ikkje denne karen ;DJanR skrev:Så den.U-96 skrev:So klart ikkje, det var smilyen du brukte eg tenkte påJanR skrev:Å man må ikke like heavy - rock for å ha/eie klipsch
/jan
Man kan da headbange til Kari B og Kraftwerk også :
/jan
Opeth/Porcupine Tree/Thule/Prong -->U-96 skrev:Hehe, ikkje denne karen ;DJanR skrev:Så den.U-96 skrev:So klart ikkje, det var smilyen du brukte eg tenkte påJanR skrev:Å man må ikke like heavy - rock for å ha/eie klipsch
/jan
/jan
Siste plata til Opeth på Cornwall III, då snakkar vi om trøkk, kan tenke meg at khorna smeller endå meir.JanR skrev:Opeth/Porcupine Tree/Thule/Prong -->U-96 skrev:Hehe, ikkje denne karen ;DJanR skrev:Så den.U-96 skrev:So klart ikkje, det var smilyen du brukte eg tenkte påJanR skrev:Å man må ikke like heavy - rock for å ha/eie klipsch
/jan
/jan
/jan