Jamakr
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 05.08.2003
- Antall liker
- 2.315
Storesøster er igjen meldt. Heller ikke nå på Gratishaugen. Men, dato er slutten av neste uke.
Gleder meg!
Mvh
JMK
Gleder meg!
Mvh
JMK
Man pusser brillene, og spisser ører nede i indre EnfoldStoresøster er igjen meldt. Heller ikke nå på Gratishaugen. Men, dato er slutten av neste uke.
Gleder meg!
Mvh
JMK
Det motsatte skulle jo tatt seg ut.Man pusser brillene, og spiser ører nede i indre Enfold
Takk for hyggelig oppmerksomhet.Dæ var jaggu på tie. Dætta har du vente leeeenge på.
Skal bli morsomt å høre dette litt nærmere sommeren. Skal til Oslo i morgen på badminton turnering. Noen timer med venting på formiddagen og da har jeg tvunget meg inn til en felles bekjent for å høre noe av det samme
Strømkablene jeg låner av deg gjorde vei i vellinga. Skal gi deg en rapport senere.
Kos deg med ny dronning!!
R
TakkerSå sto hun endelig der - STORESØSTER - i all sin diskre prakt, og subtile innsmigrende sensualitet.
Hun slet lenge med å forlate sitt hjemland, men har nå oppsøkt sine søsken på odden i et fysisk kaldere klima.
Jeg tror hun har kommet for å bli hos en urolig hifi pilgrim.
Len deg tilbake nå, og la henne sette varige og avhengighetsskapende spor i sjel og sinn.
Gi henne fri tøyler når hun murrer og er krigersk, så hun faller lettere til ro i luftigere sværiske partier.
Ta godt vare på henne og deg selv.
Gratulerer
Hei, takker.Stadig i utvikling systemet ditt Jamakr
Gøy og følge tråden din med de flotte komponentene du har.
Grattis med nok en oppgradering
Mvh: Espen L
Ja nærmer seg Munchen nå JamakrHei, takker.Stadig i utvikling systemet ditt Jamakr
Gøy og følge tråden din med de flotte komponentene du har.
Grattis med nok en oppgradering
Mvh: Espen L
Jo, det er en oppdatering i mine ører. Det er vel i første rekke en annen lydsignatur enn Krell Phantom (som jeg mener også er veldig bra).
Det er noe med synergi, og det er noe med at dette passer utrolig godt med Sashaene - i mine ører.
Ikke lenge til Munchen nå ...
Mvh
JMK
Regner med at de spilte på Sasha Mk II i St holm? Jo, det er nok ikke tvil om at oppdateringen av diskanten - nok gjør en klar forbedring. Men, jeg kommer nok ikke til å oppgradere til en MkII noen gang. I det hele tatt er det vel ikke sikkert det blir så mye oppgraderinger på det første. Det er tid for litt ro igjenJa nærmer seg Munchen nå Jamakr
Blir godt med nok en tur på den flotte Munchen messa.
Hørte forresten litt på Sasha MK2 for noen uker siden, må si jeg likte svært godt den nye diskanten de nå bruker!
Lyden på Wilson tiltaler meg på en positiv måte og sammen med Ypsilon som du har så forstår jeg godt at du trives med dette.
Det er absolutt mulig.Da må det gratuleres på det varmeste herfra også, dette begynner å bli ypperste klasse på nå
En anledning til å høre dette en gang ville vært stas Jamakr
De har nok i lengre tid vært utsatt for bortføring av utenomjordiske skapninger som har modifisert både hørsel og hjerne hos dem min gode mann. Symptomer på at dette stemmer er ofte vedvarende leddsmerterHar noen en god (fysisk) forklaring på hvorfor lyden nå etter en og del spilling - er svært mye bedre enn når storesøster (ny pre) var ny?
De som evt ønsker å ta seg bryet med å forklare at slik er det ikke - de trenger ikke anstrenge seg. Lyden er klart forskjellig i mine ører - og jeg får det ikke til å stemme at det kun kan skyldes tilvenning inne i mitt hode.
(Og, ja - at rør blir spilt inn - det sier meg ikke så mye. Hva skjer rent fysisk).
Mvh
JMK
Nettopp vært på NIMI - de avkrefter ledd teorien din.De har nok i lengre tid vært utsatt for bortføring av utenomjordiske skapninger som har modifisert både hørsel og hjerne hos dem min gode mann. Symptomer på at dette stemmer er ofte vedvarende leddsmerter
Det er bare og fortsette å nyte illusjonen
Må vel tilstå at jeg har fire av de fem viste lp'ene der, Powern... men jeg har MYE blues og Metall ogsåGodt å høre at dere klarte å ha det moro uten meg
Eller sagt på en annen måte, endelig kunne dere nyte funken i fred uten at jeg dro frem litt seig blues, progrock og metall
He, he. Her hadde alle foretrukket at du hadde vært her Power. Next time...Godt å høre at dere klarte å ha det moro uten meg
Eller sagt på en annen måte, endelig kunne dere nyte funken i fred uten at jeg dro frem litt seig blues, progrock og metall
Takk for hyggelig tilbakemelding !Takk for en knallBRA sommerfest i fantastiske omgivelser med bånnsolide folk-er-folk og overtopp servering. Jamakr sine egenskaper som sommerfest-vert er blitt udiskutabel perfekt. At samtlige takket nei til IS på sommerfesten, sa alt om maten som ble servert og hvor mette vi ble. Ekstra hyggelig var det å kunne døtte firhjulingen med tidligere stønt-motorsykkelist og kælvist The Store-Lars rundt svinger og opp stupbratte trappetrinn. Power'n var både nevnt og savna, men det var andre også. Allikevel synes jeg at vi klarte oss overraskende bra alene. Vi rakk å høre mye musikk. Det skyldtes i all hovedsak at anlegget var nær innpå perfekt etter at de siste Ypsilon-boksene og platespilleren hadde ramla inn. Jeg har aldri tidligere hørt så god lyd hos Jamakr som i går.
Tusen takk for en meget vellykket OAS-sommerfest. Jeg hygget meg veldig!!!!!
Denne gangen gikk du glipp av særs mye JackXXX.Bilder for oss avholdne?!?
J
Du var jo også dypt savnet vet du!! Du er på topp tre liste over de mest trofaste deltakere.Bilder for oss avholdne?!?
J
For meg er det jo verdt å dvele ved disse ord. Jeg er jo enig. Som diskutert litt hit og dit i går - så vil vel mange være med på en tankegang om at lyd til syvende og sist blir subjektivt. Jeg har vært igjennom noen runder siden de første Tandberg, Technics og 'Comaniet bokser. I det store og hele har jeg synes at de fleste endringer vært veldig bra. Også Krell pakken som jo var dominerende her en god stund. Men, som noe jeg skal høre på over tid - så slår det nåværende anlegget alle tidligere varianter. Og, ja - Ypsilon er nok den største forskjellen. De er rett og slett meget bra. Det er gjort noen "lurium grep" med grounding etc også - som spiller inn. Husker ikke hva knottene på veggen heter - men, var jo moro å høre at andre hadde positive erfaringer med dem. Men, Ypsilon - det er min favoritt nå.Vi rakk å høre mye musikk. Det skyldtes i all hovedsak at anlegget var nær innpå perfekt etter at de siste Ypsilon-boksene og platespilleren hadde ramla inn. Jeg har aldri tidligere hørt så god lyd hos Jamakr som i går.
Og, jeg glemte Thales spilleren. Det er nok ikke verdens beste spiller - men, fy pokker så bra den er. Batteri løsningen er nok viktig. Og, det er jo stort sett vinyl jeg har endt opp med å spille det siste året - så den må jo nevnes. Simplicity II armen er nok veldig "grei" sammen med EMT.Vi rakk å høre mye musikk. Det skyldtes i all hovedsak at anlegget var nær innpå perfekt etter at de siste Ypsilon-boksene og platespilleren hadde ramla inn. Jeg har aldri tidligere hørt så god lyd hos Jamakr som i går.
Uten å foregripe en ennå ikke utgitt gen.fors.protokoll for mye tar jeg ikke for mye i når jeg sier at Odden-partyet har kommet for å bli!verten sjøl skrev:NÅr det gjelder selve arrangementet - så kommer jeg nok til å tilby dette fremover også - men, vi får jo se også om den nye komiteen ønsker det. Det begynner jo å ligne en tradisjon.
Yepp - Nesoddveier er ofte morsomme. Bare ikke det står noen rundt svingen og vil måle deg. Når det gjelder store Lars så stod han ikke med lua i hånda under skjenkingen heller - men, lua er i alle fall gjenglemt. Jeg får sørge for overlevering.Ellers så har spagetti-italieneren nå blitt klartert som godkjent transportmiddel for rullestolbrukere av Lars. Det hjelper at den nå har skiftet farge fra rød til blå (les:annen modell). Han ble trygt avlevert på Frysja, selv om han hele tiden insistert at vi skulle nordover fra Alværn. Bommet litt på en avskørsel og vi havnet vel litt lengre mot Fagerstrand enn vi strengt tatt burde Men det er fint på Nesodden, og svinger liker Alfaen. Dessuten fikk Lars fikk mimret litt når han så et utested han vært DJ for "noen"ti-år siden
Da er det bare å vente til neste års invitasjon, og si takk for meg.
Jeg hadde gyldig fraværsgrunn.Uten å foregripe en ennå ikke utgitt gen.fors.protokoll for mye tar jeg ikke for mye i når jeg sier at Odden-partyet har kommet for å bli!verten sjøl skrev:NÅr det gjelder selve arrangementet - så kommer jeg nok til å tilby dette fremover også - men, vi får jo se også om den nye komiteen ønsker det. Det begynner jo å ligne en tradisjon.
Og neste år bør flere kjenne sin besøkelsestid, herunder undertegnede (som var langt nede i dynen lørdagen).
Cheers!
Takk for hyggelige ord. Jeg må jo si jeg er både imponert over deg - og takknemlig for - du som tar den lange turen.Heisan
Noe sen, men takk for enda en fortryllende sommeraften hos residens JMK.
Det meste er vel sagt av Grumpy og EIK ang mat og lyd. Begge flotte beskrivelser.
Jeg har aldri sett verten så smørblid og fornøyd med lyden før. Det er bra for deg JMK. Nå sitter det.
Takk for at du orker å ha disse årlige treffene. Det er noe jeg ser frem imot. Sees neste år.
Mvh
RBN