S
svk
Gjest
Lurer på når apple kutter ut lightning, er jo snart 5år nå. Forrige std hadde de i 5år
Den har vel allerede kommer i USB-C (i Apple versjon, Thunderbolt 3)?Lurer på når apple kutter ut lightning, er jo snart 5år nå. Forrige std hadde de i 5år
2007 til 2012? Eller hadde de gamle ipodene også denne kontakten?30-pins kontakten må da ha vært brukt vesentlig lengre enn det.
Jepp. Fra iPod 3D gen. "Dock connector" som ble lansert i april, 2003. 10 år, altså.2007 til 2012? Eller hadde de gamle ipodene også denne kontakten?30-pins kontakten må da ha vært brukt vesentlig lengre enn det.
Enig. Men det sa jeg før lanseringen av 6S og 7 også. Huske hvor skuffet jeg var begge gangene. Men de ble jo storselgere likevelNeste iPhone bør være noe helt spesielt skal de klare å være gode nok i konkurransen....
After ja.. håper Apple kommer med noe fett til sleppet..Svk: Det kan være det sikreste, ja..Men, iMystic: Prøver du ikke vil du heller ikke lære..
Det er marked for service og tilbud er gode på nett en gammel phone 200-nyere 500-800 bare et antagelig overslag utfra lokale drop-in mobildoktor.no vestKoster 1/3 del av mobilens verdi.er litt hakker + rammeskjev. Så er vel kanskje ikke verd det.
Ja klart er jo tross alt halv pris på toppmodell Huawei mot en ny iPhone...Får nå se. Apple oppgir at batteriene i iphone skal klare 500 ladinger og fortsatt ha 80% kapasitet igjen. Jeg har sikkert ladet denne over 700 ganger. Liker egentlig iphone godt. Men synes at de har blitt veldig dyre de siste åra. Også litt sperrer på ios dingser som jeg er lei.
Designet til huawei er ikke så veldig ulikt iphone. Huawei scorer også godt på dxo . Har alltid hatt en viss interesse for foto og hifi
Følger litt med om det kommer noen gode tilbud
Honor 8 er en toppmodell fra Hua til grei pris nå..Har kun prøvd p9 lite. Synes den var rask og grei å bruke