Og folk sier det er rart at jødene er paranoide.
Jeg mistet logikken i dette argumentet
Internett har svaret på alt, det mest sannferdige leksikon som finnes. Så frihetens høyborger er...Cuba, Syria, Iran, Sudan, Libya og Pakistan. Denne "alternative bevegelsen" har i sannhet gjort en elendig jobb. Takke meg til "The Evil Overlords". Hvorfor flytter du ikke til Sudan?
Det finnes mye rart på internet, men det betyr vel ikke at du tror alt som finnes der er tull, eller?
Hvem har nevnt frihetens høyborger?
De nevnte land er ennå ikke innlemmet i Central Bank, og omtales derfor som Ondskapens akse, for å få verdensopinionen med på å gå til krig mot dem, for deretter å ta økonomisk kontroll over dem.
Hvorfor jeg ikke flytter, vel, jeg har bla. ingen venner og bekjente der...
Så nå vet du hva du kan gjøre hvis du noengang trodde på noe av det.
Hva da? Flytte til Sudan?
Tja, kanskje forkaste alt jeg har sagt med en god latter?
Så planen er altså å utrydde majoriteten av verdens befolkning gjennom global oppvarming? I så fall er forarbeidet slett utført, verdens befolkning har jo økt fra under 2mrd til over 6mrd i løpet av de siste hundre år. Så hva venter de på? De har jo nok "nukes" til å desimere menneskeheten kraftig på én dag, og allikevel ha tid til å avspasere etter lunch. Det er mye om og men med disse superskurkene, de fremstår ikke som utpreget smarte.
En ting skal du ha (iallfall i dette innlegget), du er en mester i å ta ting ut av kontekst.
Hvordan de skal kvitte seg med daukjøttet har jeg ingen anelse om, men utstrakt forskning på bakterier, kjemiske våpen og atomvåpen (for å nevne noen) gir vel mange valgmuligheter for dem som har råd til slike dupeditter
Var det ikke han som ville renske ut mesteparten av menneskeheten? Hvorfor vil han da hindre nedsmelting? Nå henger jeg ikke med. Han har åpenbart også en mangelfull forståelse av grunnleggende termodynamikk, siden energibruken ved produksjon av denne tørrisen nødvendigvis ville avgitt mer varme enn tørrisen kunne absorbert. Det virker som "the evil overlord" strøk i fysikk.
Hvilken Rotschild dreier det seg forresten om? Det er jo hundrevis for ikke å si tusenvis av dem.
Han er vel ikke dummere enn at han forstår at for å ha et sted å være selv også, så behøves en reversering av forbruk og dermed forurensing. Har er sågar åpen for å gjøre store ting for å bevare sin tumleplass her på kloden.
Den det refereres oftest til er Baron Von Rothschild, men jeg ser ikke bort ifra at han kan ha en slektning eller to han også ønsker å ha med seg i fremtiden