Konspirasjonsteori elskeren..

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.138
Antall liker
8.766
Torget vurderinger
1
Du liker at det ligger en konspirasjon bak ting som skjer, at noen kontrollerer begivenhetene? -noen må jo kjent ha skylda, eller rett og slett kontrollere begivenhetenes gang?

De 10 beste konspirasjonsteoriene:

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/08/04/473032.html

Enjoy!! ;D


Mvh.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.138
Antall liker
8.766
Torget vurderinger
1
Hmmm...Hizbollah er en konspirasjon mot Israel...
 
M

Morpheus

Gjest
Himmel og hav. Selvfølgelig er det noe i konspirasjonsteorier.

Hva vet dere egentlig om:
Bilderbergruppen...
Council of foreign relations
Trilateral organisation
Skulls and bones
Illuminati
New World Order
Rockefeller
Federal bank ( Du visste kansje ikke at den var privateid?)

Kunne ramset opp mer, men ser ikke noe poeng.... Anyway hva vet dere egentlig?

Siv Jensen var på årets bilderberg konferanse... Hva fortalte hun til pressen om det? Ingenting? Korrekt.. Hvorfor fikk det ikke mer pressedekning? Fordi representanter for de mektigste mediehusene deltar og ønsker ikke publisitet om det... Derfor vet du lite eller ingenting om det!

Jeg har til nå alltid stemt borgerlig, og jeg gjennomførte min førstegangstjeneste som grensejeger med glede for konge og fedreland. Jeg har utdannelse fra universitet og plettfri vandel.

Men jeg føler det er viktig informasjon som blir tiet ihel av de etablerte massemediene, og jeg har spørsmål som du aldri får svar på gjennom etablert presse.

Jeg har en kritisk holdning til såkallte konspirasjonsteorier, men å avfeie allt som vrøvl viser en totalt mangel på kritisk vurderingsevne...

Man kan tro, føle og mene mye, men når alt kommer til alt er dette en kombinasjon av sosial bakgrunn, livsyn, verdier og informasjon man får fra den "frie" (private) presse.. For ordens skyld hvor mye tiltro har du til Rupert Murdoc? Eller den nye eieren av Orkla media ? Tror du det nødvendigvis det er i deres interesse at du skal få vite allt?
 

123

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Innlegg
226
Antall liker
0

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Den mest nærliggende konspirasjonsteorien på dette forumet er at én eller to tullinger har registrert en haug med brukernavn og bruker dem for å gi inntrykk av at de er mange.
 

General8

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.07.2005
Innlegg
644
Antall liker
0
Jeg har til nå alltid stemt borgerlig, og jeg gjennomførte min førstegangstjeneste som grensejeger med glede for konge og fedreland. Jeg har utdannelse fra universitet og plettfri vandel.
OT: Hvor var du som grensejeger? Når?
Selv var jeg på Svanvik vinteren 98-99.

Mvh Thomas
 
M

Morpheus

Gjest
Hm, snodig denne tråden kom frem igjen fra glemselen, anyway står jeg for det jeg skrev. Hvis du samtidig sjekker personalia kan du se jeg ikke har postet mer en et innlegg om dette temaet.

Jeg var grense-jeger ved IHR- Grensejakobselv i 97-98.
Jeg var tillitsvalgt på min stasjon, så jeg utnyttet muligheten for å se meg litt rundt på de andre stasjonene, så kansje vi har truffes.

Hadde Tjøtta som troppsjef, Brunborg som kompanisjef, Østreng som garisonsjef og andersen som grensestasjonsjef.

Det var ganske hardt når det stod på, men ser tilbake på det som en flott tid idag. Minnes spesielt godt øvelse hardhaus ;)
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
(de som påstår kondensstriper kan eksistere synlig på himmelen en hel dag kan bare gå å legge seg :D )
Hmm.. gjelder dette for skyer også? Tror jeg går og legger meg, jeg gitt... (gjesp....)

Honkey
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
(de som påstår kondensstriper kan eksistere synlig på himmelen en hel dag kan bare gå å legge seg :D )
Jeg bøyer meg i støvet for din dyptpløyende analyse.

Når det gjelder kondens i luft viser jeg til denne siden.

De vet et og annet om om disse grå merkelige tingene som henger over hodet på oss hele dagen og natten med. ;D
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Hmm.. gjelder dette for skyer også? Tror jeg går og legger meg, jeg gitt... (gjesp....)

Honkey
Skyer kan selvsagt heller ikke eksistere på himmelen, så de er også laget av myndighetene. The truth is out there, trust no one!
 

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Innlegg
4.320
Antall liker
1.182
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
En må være både blind og døv, og kanskje litt dum også for å ikke innse at vi ikke får vite sannheten. Masse info der ute som burde fått den mest ignorante av oss til å undres over hva som foregår...

K.
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
En må være både blind og døv, og kanskje litt dum også for å ikke innse at vi ikke får vite sannheten. Masse info der ute som burde fått den mest ignorante av oss til å undres over hva som foregår...

K.
Det er vel greit, men i det øyeblikket vi begynner å krangle med naturen om naturfenomener, da har vi mistet fokus!
Vanndamp kan nok se rimelig mystisk ut, men vi har tross alt skjønt det en stund!

Honkey
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
En må være både blind og døv, og kanskje litt dum også for å ikke innse at vi ikke får vite sannheten. Masse info der ute som burde fått den mest ignorante av oss til å undres over hva som foregår...

K.
Javisst, men det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg huet :)
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Ja, og hvem skjøt JFK og hvor ble det av Jimmy Hoffa?
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.536
Antall liker
9.981
Ja, og hvem skjøt JFK og hvor ble det av Jimmy Hoffa?
Kennedy er ikke død, han bor på hemmelig sted sammen med Marilyn Monroe, sannsynligvis i Tibet.
Jimmy Hoffa ligger begravd i en betongblokk under en eller annen baseball stadion, sannsynligvis 1. base på Madison Sqare Garden
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.365
Antall liker
6.575
Torget vurderinger
2
Og Elvis selger hamburgere på månen.
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Vi kan finne mange morsomme konspirasjonsteorier både i bøker og på internet.
Så lenge vi kan avfeie dem med å kalle dem nettopp teorier, kan vi også le av dem og forkaste dem.
Likevel inneholder mange slike ”teorier” detaljer som burde få oss til å stille spørsmål til hva som egentlig foregår rundt oss.
Baron Von Rothschild er en person som tydelig uttaler skremmende holdninger. De blir ekstra skremmende når vi hører president etter president (i USA) glorifiserer ham og hans livsverk (global kontroll v.hja. penger). Spesielt når vi også hører at han kontrollerer anslagsvis oppimot 400 trillioner dollar. Bill Gates er en kar som rusler rundt med lommerusk i forhold.

Hensikten med å bagatellisere og konspirasjons-teoretisere alle forsøk på å få slik informasjon ut til resten av verden, er jo at det ville skape opprør om dette ble alment kjent. Planene kunne bli kraftig forsinket, eventuelt avslørt og forkastet (av ”slavemenneskene” som jeg er en av ;D).
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Baron Von Rothschild er en person som tydelig uttaler skremmende holdninger. De blir ekstra skremmende når vi hører president etter president (i USA) glorifiserer ham og hans livsverk (global kontroll v.hja. penger). Spesielt når vi også hører at han kontrollerer anslagsvis oppimot 400 trillioner dollar. Bill Gates er en kar som rusler rundt med lommerusk i forhold.
Hehe..hva har du lest nå? Konspirasjoner med den gamle jødiske bank-familien Rothschild var populære under nazi-tiden, da slagere som Der Ewige Jude og Die Rotschilds dro fulle hus på lokale SS-kinoer. Har noen virkelig ristet liv i de gamle nazi-mytene?
 

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Innlegg
209
Antall liker
2
Bare sånn litt på siden. Hva om det er noen som sitter et sted og trekker i trådene. En eller annen evil mastermind.

Hva så? Spiller det noen rolle?

Gitt at det er noen som trekker i trådene, ville det blitt bedre uten?

Hvorfor MÅ vi vite om det er noen som trekker i trådene?

Jeg bare lurer jeg ::)

Mvh
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Hehe..hva har du lest nå? Konspirasjoner med den gamle jødiske bank-familien Rothschild var populære under nazi-tiden, da slagere som Der Ewige Jude og Die Rotschilds dro fulle hus på lokale SS-kinoer. Har noen virkelig ristet liv i de gamle nazi-mytene?
:D jo her går det unna ser du :D
De gamle mytene rundt Rothschild er sprell levende i storfinans verden over de.

Blant de videoer og sider på internet jeg har vært gjennom siste døgn, er de eneste som ikke er direkte underlagt (gjennom handelsavtaler etc) Cuba, Syria, iran, Sudan, Libya og Pakistan. Afghaniastan ble innlemmet i 2002 og Irak i 2003, i form av at Central Bank ble etablert der (familiens hjertebarn, styrt via utallige stråselskaper og "anonyme" bakmenn).
Forøvrig samme metode som også Norske finansakrobater benytter seg av når de skal lure unna penger, et uoversiktelig konglomerat av stråselskaper og mystiske bakmenn på merkelige adresser.

Men alt jeg har pløyet er også fullt av skrudde paraleller som jeg ikke er helt med på ennå. Uansett så føyer mye seg inn i hva jeg allerede har lestom. Bøker som Pawns in the game, Third reich of the rich, Illuminati, Freemasonry mm (for mange til å nevne alle bla. fordi de er nedpakket)
Men mine teorier rundt Sannhet, Frihet, Penger, Gjeld (postet her på forumet) er et slags derivat av hva jeg var glødende interessert i for 15+ år siden.

Så nå vet du hva du kan gjøre hvis du noengang trodde på noe av det ;)
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Bare sånn litt på siden. Hva om det er noen som sitter et sted og trekker i trådene. En eller annen evil mastermind.

Hva så? Spiller det noen rolle?

Mvh
Det spiller en rolle når det uttales at vi er for mange mennesker på denne jorden, og at tiltak for en kraftig reduksjon planlegges.
Noen hundretusen Afghanere og Irakere monner ikke, men hvordan det vil foregå når resten av verden skal slankes er jeg interessert i å vite?

Når det er sagt så behøves jo tiltak for å stanse forurensingen, ellers vil verken de rike eller oss andre kunne leve videre... bloody hell
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Bare sånn litt på siden. Hva om det er noen som sitter et sted og trekker i trådene. En eller annen evil mastermind.
Lord Dread, tenker du på?

 

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Innlegg
209
Antall liker
2
Det spiller en rolle når det uttales at vi er for mange mennesker på denne jorden, og at tiltak for en kraftig reduksjon planlegges.
Noen hundretusen Afghanere og Irakere monner ikke, men hvordan det vil foregå når resten av verden skal slankes er jeg interessert i å vite?

Når det er sagt så behøves jo tiltak for å stanse forurensingen, ellers vil verken de rike eller oss andre kunne leve videre... bloody hell
Men du vet jo det at det er ikke Afghanere eller Irakere som vil fikse det problemet. Det er Afrika det. Vi er jo godt i gang allerede.

Overbefolkning og forurensing henger sammen. Hvis klimasonene kommer til å flytte nevneverdig på seg så vil vi ikke kunne opprettholde den matproduksjonen vi har per idag. Da vil flere mennesker som trenger strøm og slikt som fører til forurensing dø. Øker vannstanden tar vi også fra en god del folk hjemmet sitt. Men det er sånt som hører med.

Hvis det er slik at det er en styrende elite så er de klar over disse faktorene, de vet jo alt annet ikke sant. Så da vil de la naturen gå sin gang. Naturen kan nok fikse mye mer enn vi gir den kred for. Selv ikke de med mest penger i verden kan styre naturen. Ja vi kan temme den, men det er som å sette et vilt dyr i bur. En dag slipper det løs.

Dette er ikke noe gjennomtenkte greier jeg kommer med her, det skal jeg innrømme. Jeg tror ikke på noen styrende elite eller evil mastermind. At det er krefter rundt omkring i verden vi som meningmann ikke vet om eller kommer til å få vite om kan jeg gå med på. Men jeg ville ikke bekymret meg for at de kommer til å utslette en milliard mennesker. Det skjer jo uansett.

Og jada, hva hvis det var meg? Hvis det var jeg som hadde fått så dårlige kort på hånden som mange har fått, og hadde jeg visst om det livet vi har her i Norge, ville jeg nok ønsket døden velkommen ved første korsvei. Men det er nok bare meg. Hva det sier om meg får så være.

Mvh
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Afghanistan og Pakistan er viktige brikker for å kunne frakte olje og gass fra Sovjet til havet (hvor det enklere kan fraktes videre til land som forbruker).
Irak og Iran sitter på større resurser/reserver enn Saudiarabia, og er derfor viktige å ha kontroll over.

Afrika er et lavt prioritert problem, for de bidrar mye mindre enn "de vestlige" land med tanke på global oppvarming. Dessuten så er de allerede så gjeldstynget at alt de kan stable på bena av penger og varer for eksport allerede er bundet opp i renter på lån (lån til eliten av bankmenn i verden, igjen underordnet bla. av Rothschild).

Men en ting var artig å registrere, Hr. Rothschild hadde en ide om å produsere enorme mengder tørris, som skulle fraktes til polene (sør og nord) for å bevare temperaturen og dermed hindre nedsmelting. Det ville jo være bra for oss alle
Han er nok antakeligvis den eneste i verden som er i stand til å finansiere et slikt prosjekt
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
De gamle mytene rundt Rothschild er sprell levende i storfinans verden over de.
Og folk sier det er rart at jødene er paranoide.

Blant de videoer og sider på internet jeg har vært gjennom siste døgn, er de eneste som ikke er direkte underlagt (gjennom handelsavtaler etc) Cuba, Syria, iran, Sudan, Libya og Pakistan.
Internett har svaret på alt, det mest sannferdige leksikon som finnes. Så frihetens høyborger er...Cuba, Syria, Iran, Sudan, Libya og Pakistan. Denne "alternative bevegelsen" har i sannhet gjort en elendig jobb. Takke meg til "The Evil Overlords". Hvorfor flytter du ikke til Sudan?

Så nå vet du hva du kan gjøre hvis du noengang trodde på noe av det.
Hva da? Flytte til Sudan?

Afrika er et lavt prioritert problem, for de bidrar mye mindre enn "de vestlige" land med tanke på global oppvarming.
Så planen er altså å utrydde majoriteten av verdens befolkning gjennom global oppvarming? I så fall er forarbeidet slett utført, verdens befolkning har jo økt fra under 2mrd til over 6mrd i løpet av de siste hundre år. Så hva venter de på? De har jo nok "nukes" til å desimere menneskeheten kraftig på én dag, og allikevel ha tid til å avspasere etter lunch. Det er mye om og men med disse superskurkene, de fremstår ikke som utpreget smarte.

Men en ting var artig å registrere, Hr. Rothschild hadde en ide om å produsere enorme mengder tørris, som skulle fraktes til polene (sør og nord) for å bevare temperaturen og dermed hindre nedsmelting. Det ville jo være bra for oss alle.
Var det ikke han som ville renske ut mesteparten av menneskeheten? Hvorfor vil han da hindre nedsmelting? Nå henger jeg ikke med. Han har åpenbart også en mangelfull forståelse av grunnleggende termodynamikk, siden energibruken ved produksjon av denne tørrisen nødvendigvis ville avgitt mer varme enn tørrisen kunne absorbert. Det virker som "the evil overlord" strøk i fysikk.

Hvilken Rotschild dreier det seg forresten om? Det er jo hundrevis for ikke å si tusenvis av dem.
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Og folk sier det er rart at jødene er paranoide.
Jeg mistet logikken i dette argumentet
Internett har svaret på alt, det mest sannferdige leksikon som finnes. Så frihetens høyborger er...Cuba, Syria, Iran, Sudan, Libya og Pakistan. Denne "alternative bevegelsen" har i sannhet gjort en elendig jobb. Takke meg til "The Evil Overlords". Hvorfor flytter du ikke til Sudan?
Det finnes mye rart på internet, men det betyr vel ikke at du tror alt som finnes der er tull, eller?
Hvem har nevnt frihetens høyborger?
De nevnte land er ennå ikke innlemmet i Central Bank, og omtales derfor som Ondskapens akse, for å få verdensopinionen med på å gå til krig mot dem, for deretter å ta økonomisk kontroll over dem.
Hvorfor jeg ikke flytter, vel, jeg har bla. ingen venner og bekjente der...
Så nå vet du hva du kan gjøre hvis du noengang trodde på noe av det.

Hva da? Flytte til Sudan?
Tja, kanskje forkaste alt jeg har sagt med en god latter?
Så planen er altså å utrydde majoriteten av verdens befolkning gjennom global oppvarming? I så fall er forarbeidet slett utført, verdens befolkning har jo økt fra under 2mrd til over 6mrd i løpet av de siste hundre år. Så hva venter de på? De har jo nok "nukes" til å desimere menneskeheten kraftig på én dag, og allikevel ha tid til å avspasere etter lunch. Det er mye om og men med disse superskurkene, de fremstår ikke som utpreget smarte.
En ting skal du ha (iallfall i dette innlegget), du er en mester i å ta ting ut av kontekst.
Hvordan de skal kvitte seg med ”daukjøttet” har jeg ingen anelse om, men utstrakt forskning på bakterier, kjemiske våpen og atomvåpen (for å nevne noen) gir vel mange valgmuligheter for dem som har råd til slike dupeditter
Var det ikke han som ville renske ut mesteparten av menneskeheten? Hvorfor vil han da hindre nedsmelting? Nå henger jeg ikke med. Han har åpenbart også en mangelfull forståelse av grunnleggende termodynamikk, siden energibruken ved produksjon av denne tørrisen nødvendigvis ville avgitt mer varme enn tørrisen kunne absorbert. Det virker som "the evil overlord" strøk i fysikk.

Hvilken Rotschild dreier det seg forresten om? Det er jo hundrevis for ikke å si tusenvis av dem.
Han er vel ikke dummere enn at han forstår at for å ha et sted å være selv også, så behøves en reversering av forbruk og dermed forurensing. Har er sågar åpen for å gjøre store ting for å bevare sin tumleplass her på kloden.

Den det refereres oftest til er Baron Von Rothschild, men jeg ser ikke bort ifra at han kan ha en slektning eller to han også ønsker å ha med seg i fremtiden
 

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Innlegg
209
Antall liker
2
Afghanistan og Pakistan er viktige brikker for å kunne frakte olje og gass fra Sovjet til havet (hvor det enklere kan fraktes videre til land som forbruker).
Irak og Iran sitter på større resurser/reserver enn Saudiarabia, og er derfor viktige å ha kontroll over.

Afrika er et lavt prioritert problem, for de bidrar mye mindre enn "de vestlige" land med tanke på global oppvarming. Dessuten så er de allerede så gjeldstynget at alt de kan stable på bena av penger og varer for eksport allerede er bundet opp i renter på lån (lån til eliten av bankmenn i verden, igjen underordnet bla. av Rothschild).
Men med den globale oppvarmingen som skjer så vil det jo være mulig å kjøre båt på nordsiden av Russland om få år. Hva er da problemet? ;)

At afrikanske land bidrar lite til global oppvarming er sant, det som er viktig er de landene som først nå begynner å industrialisere seg. De må ikke gjøre de samme tabbene som de vi har gjort. Men hey, kull og annet fossilt brennstoff er billig, teknologien er enkel osv.

Global oppvarming skal man ikke kimse av, men det er andre problemer som på sikt kan vise seg å være verre enn global oppvarming.

Men tilbake til det jeg lurte på. Spiller det noen rolle om det er en evil mastermind som kontrollerer det hele? Lykkelig uvitende er det noe som heter.


Mvh
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Kennedy er ikke død, han bor på hemmelig sted sammen med Marilyn Monroe, sannsynligvis i Tibet.
Jimmy Hoffa ligger begravd i en betongblokk under en eller annen baseball stadion, sannsynligvis 1. base på Madison Sqare Garden
Hvis man ser på materialet her http://www.jfkmurdersolved.com/zapruder.htm ser man hvorfor JFK IKKE hverken her eller der.

Når det gjelder Hoffa har en rekke steder blitt undersøkt, deriblant Madison Sqare Garden uten å finne spor av den godeste Hoffa. Det er jo også blitt hevdet at han fikk "betongsko" og ble sendt på svømmekurs i Atlanteren.
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Men tilbake til det jeg lurte på. Spiller det noen rolle om det er en evil mastermind som kontrollerer det hele? Lykkelig uvitende er det noe som heter.
Mvh
Du har nok rett i at det egentlig ikke spiller så veldig stor rolle. Jeg er iallfall ikke mektig nok til å stoppe storkapitalen.

Men i min lille verden her på vestlandet så innbiller jeg meg at om mange nok mennesker verden over ble klar over spillet som foregår, så kunne kanskje noe bli gjort. Mange små er sterke tilsammen har fagforeningene vist oss. Det burde kunne være plass til oss alle og det burde være mulig å gjøre verden litt mer rettferdig.. antakelig forutsatt at vi ikke blir mange milliarder flere da..
Naiv, ja jeg vet det.
Paranoid, en viss mengde er sunt, det er jeg sikker på ;D
 

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Innlegg
209
Antall liker
2
Det finnes verre ting å være enn å være naiv. Paranoia kan jeg ikke uttale meg om, da de kommer og tar meg om jeg gjør det.......

Ellers stemmer det nok at om man var mange nok så kunne man nok fått til en forandring. Men jeg tror at en eventuell evil mastermind ville sett hele jorden gått under framfor å miste kontrollen. Sånn rent hypotetisk tenkt.

At verden er urettferdig er jo helt klart. Vi har vunnet i livets lotteri vi som bor her i Norge. Vi klager og klager, det er påfallende få som faktisk er fornøyd med at de bor i Norge. Folk klager over at de ikke har råd til det ene eller det andre. Greit, ting kan bli bedre, mye bedre, her til lands. Men det er jo litt sånn mye vil ha mer. Jeg er ikke så sikker på om de kommende generasjoner vil ha det like bra som det vi har det. Det gjelder ikke bare i Norge men i verden generelt i grunnen. Vi ser jo ikke lenger enn til vår egen fete mage.

En ting er jeg nesten sikker på, verden, eller livet, kommer aldri til å bli rettferdig. Det er bare ikke lagt opp slik.


Mvh
 
Topp Bunn