imelda may er drittøff rockabillydame.
men jeg oppdaget henne faktisk ikke før hun sang den irske nasjonalsangen under mayweather-mcgregor.
https://www.independent.ie/sport/mc...f-amhran-na-bhfiann-before-bout-36072960.html
har selv også bare så vidt hørt henne før,men glemt av igjen frem til nå
nesten litt synd at hun måtte synge for dem apekattene der
helt enig virker som hun har stemme til å kunne gjøre det meste
fikk forresten et par 5751 rør i går kjøpte et par RCA 2 mica black her på sentralen da alle rørene jeg har bestillt fra Canada og USA har vært i karantene men de fra USA er nå endelig sendt ut mens det i Canada fortsatt er på hold blæh ting tar tid i disse tider
så virker som det er mye variabler av regler i henhold forsending fra land til land.
men kort`` fortalt så er det egentlig ganske utrolig hvor mye mer dynamikk,elastisitet,renhet og innsyn bare de 2 5751 utgjorde, merker selv som du nevnte at det kanskje er en smule lite luft oppover med Rca,
det var såpass forskjell på 12ax7 og 5751 at jeg nesten syns det låt for korrekt med Jvc talerne og kom mer tilgode med Onkyo-ene mtp at Onkyoene også er veldig rene presise og dynamiske så opplever at muse blokkene og jas nå spiller mer i samme retning som Onkyoene,og overbeviser med hurtig dynamisk respons,og selv med 11`` så spiller dem mye hurtigere enn 8 tommern i jvc så skaper en helt annen ro og rom også er det noe bessnærende med den renheteten i toppen som bare onkyoene har og som kommer veldig godt ut på knekkene i såre dame vokaler på godt og vondt`` og ikke minst på piano,noen ganger er det digg å høre en stemme bryte opp pga sårbarheten i den,
hva skal jeg si Onkyoene føler jeg viser meg mer hvordan ting faktisk fåregår in the real life, sminker ikke på noe og og er rimelig direktekobla noen ganger er det deilig å få serververt ærligheten selv uten noen form for artifakter`` eller jug, mens i andre perioder vil jeg tilbake til single`` ended livet der man bare legger beina på bordet og blir bedt om å synge med,
og det ble igjen klart at Jvc-ene vil ha noe som spiller med litt mer følelser og fokuserer mer på overtonestruktur klang og indre struktur, litt mer som en god single ended rørfosterker og trur det er det som skal til på disse for å virkelig få dem til å blomstre, litt rart for muse er jo egentlig rimelig hurtige men med jvc-ene så får dem på en måte ikke vist det helt det føles som om noen partier blir hengende litt etter og vise versa til tider så får lkke helt den dynamiske sammenhengen,det er nok også slike ting som har gjort meg litt forvirra til tider med den komboen og god kontroll men musikken får liksom ikke blomstra helt,
nei gleder meg til de andre røra kommer
trur det kan tilte det hele overaskende mye i positiv retning, men ser ut som jeg ved et senere tidspunkt også må ha noen Set blokker på lur i tilegg det er i allefall det jeg ser for meg akk nu
God Elg til de som titter innom
Mvh krazy