Sist redigert:
haha dem fåes i alle størrelser og former om dagen må viteTrodde disse sammenleggbare dokkene ble stadig mer kompakte?? Gratulerer![]()
Mye synspunkt både implisitt og eksplisitt, men høres ut som du savner litt pupper og lårThanks my friends
tja så hvordan går det nå hermerket at det måtte huet og ører måtte rekalibreres når dac-en ble tilkoblet, da den tilfører endel ekstra men samtidig vender om på endel i måten den ytrykker seg på,
den tilfører endel mer sting mikro og makro men samtidig mer raffinert og rettsnoret, og tilfører mer oversikt men og mer edge,alt er på en måte blitt bedre, men vil si at dac-en er mer clean og realistisk en varmtlydende,
den gir litt av Set innsynet jeg har savnet.
men føler og fortsatt det blir litt for tettpakket og tørt med Muse på effektdelen, jeg tar i meg å savne åpenheten og gjennomsiktigheten til Set og litt mer bounce og svung ,og Muse gir også litt for mye edge og for lite luft i toppen for min smak det er klart og ryddig men kan bli litt peaky og mangler litt sparkle,
men hva annet får enn for 10k av rør effekter som kunne erstattet Muse thats the question,
kjenner jeg ikke er så gira på å legge så mye i haifai akkurat nå forsåvidt litt lei og trenger en liten pause,
jeg har jo og nå en nesten 50 år gammel veteran som og trenger pleie og omsorg så er jo den som vil få mest fokus fremover
men bare å komme med forslag om noen vet om noen fine power amper til ca 10k.
Fortsatt fin helg til jer
Mvh Krazy
ja savner nok savner litt mer følelser og levd liv hehe er litt lei den tørre litt typiske korrekte neutrale transelyden, som fort kan tendere mot det kunstige uansett hvordan man vrir og vender på det ellers i riggen, har jo hørt min nåværende pre med andre transe blokker som har klart å spille helt uanstrengt og stort også så skal ikke utelukke transer heller, og har jo hørt det kan gå her i eget oppsett med samme pre og talere førMye synspunkt både implisitt og eksplisitt, men høres ut som du savner litt pupper og lårGodt den fungerer nå da! Da har du jo et godt utgangspunkt for videre tuning mot din drømmelyd (når motivasjonen er tilbake)
![]()
Hehe skulle fått meg en tur dit igjen om jeg ikke husker feil så plukket jeg opp en sliten Corolla ke 20 73 mod på akk den stasjonen for ca 7 år siden, tru det ell ei men klarte å forville oss inn mot Dalen på vei hjem igjen