Hva er Bam?Wow!!!
Si i fra hvis byttesyken melder seg.
Har Merlin vsm black magic m oppgradert Bam nå på Graaf Venticinque klasse A som skal videre på ett tidspunkt
Hva er Bam?Wow!!!
Si i fra hvis byttesyken melder seg.
Har Merlin vsm black magic m oppgradert Bam nå på Graaf Venticinque klasse A som skal videre på ett tidspunkt
hvordan går det gikk trollmennene Merlin vidre?Fakta om Merlin VSM og BAM
Jeg har lest flere steder på forumet at BAM vil forårsake en del ulemper i form av effektsug etc... Her kan du lese hva konstruktøren selv skriver... interessantwww.hifisentralen.no
oki ble bare nysjerrig,siden de lå ute og siden det var stille, ingen hast bare å ta turen når det passerHar kjøper på dem..må komme meg nedover en dag..
Thankie & like så Motorman ja trur ikke det blir så værst etterhvert er en lang vei å gå med liten motor & gassere, men samtidig så er det det som gjør det verdt det for for meg alle de smådetaljene og jobben frem til et særegent resultat alt for mange som bevarer disse gamle økonomi biler som nettop det, jeg vil heller sette det i et litt anna lys og forme en liten artig Go-kart & fikk bare enda mer lyst til å gå veien med original motoren når jeg nå fikk sett forgasserne live,disse er nok det nermeste injection man kommer i gasser form hadde fort blitt penger å gå en anna vei med anna motor også, jeg vil også helst holde vekta nede og vektfordelingen så god som mulig,satser på ca 650kg hehe så er ikke akk en tung bil Mvh IvanDette så jo gromt ut Ivan Ha en fin pinsehelg
mvh
Sant det Motorman, døden kommer oss alle brått nok, bedre å drite i buksa å angre etterpå vi må gjøre det vi har lyst til mens vi er ,Go Pinse enjoy MotornJa var veldig trist dette Ivan men livet går videre og vi må bare huske på å leve mens en kan
mvh
Hyggelig at du titter innom Stover , er bare gøy å kunne dele skjer da noe selv i liten by og største lokal treff er blitt ved TUB/Treffet under brua ved grensa til Larvik ca 15min herfra,der har det vært rundt 400biler + motorsykler siste 2 søndagene bortsett fra i dag,siden det var flere arrangement, ellers er det Cars & Coffee ved rådhuset i Porsgrunn som du så hver tirsdag så prøver å få med meg de, ,sommern er og forblir for kort her te lands så godt å få med seg litt, så får vi se hva som dukker opp på tirsdagenPorsgrunn og greier Takk for at du legger ut bilder av utrolig flotte kjøretøy Fisker var utrolig flott med flere
joda er a litt fres nå i sommer sesongen hehe TUB treffet starta for ca 3 år siden så er relativt nytt, der har det blitt skikkelig fres, der alle er velkomne uavhengig av billeir og syn & bare å møte opp så lenge man har interessen og så lenge bilen er et entusiast`` kjøretøy ahh der kan enn se verden er ikke så stor artig ,ja da må du få sjekka litt,godt å bare få litt fåfyll av lidenskapVar ikke klar over at det var så hyppige treff, entusiaster altså. Det er visstnok tilsvarende her i byen som skal sjekkes opp. Er forresten fra Skien så kjente igjen nabobyen på rådhuset, posthuset mm
Dette var veldig bra Ivanlittle bit on the dark side today but beautiful ,noen ganger må man til mørket for å se lyset
hadde egentlig tanken om å poste de i tråden din motoren så tanken var rettet mot deg budd,men har ikke helt motet med meg i dag <3 håper du har en trivelig kveld MotormannDette var veldig bra Ivan
mvh
Takk i like måte Ivan det er bare å kjøre på vet duhadde egentlig tanken om å poste de i tråden din motoren så tanken var rettet mot deg budd,men har ikke helt motet med meg i dag <3 håper du har en trivelig kveld Motormann