Ha en riktig fin start på uka de som titter innom, litt norsk underdog i dag
& lærekurven er fortsatt bratt her, tunglært som jeg er tar ting litt tid, jeg kunne jo selfølgelig ikke bare juble når man annså Dac prosjektet som ferdig, var selfølgelig ikke så heldig at jeg kom utenom litt feilsøking
men det er jo eneste måten å lære på in the end det å feile, uten feil så blir det jo og heller dårlig med fremdrift og forståelse,så det er nok en dypere mening innbundet i det,
eneste det kan ende med er vel å bli hakket klokere på hvordan ting faktisk henger sammen
& det er jo ikke dumt i seg selv,det verste med feilsøking er når man graver og graver mens man ikke finner noen feil men samtidig vet det er noen, har i det minste funnet et par punkter jeg hadde oversett og fått korrigert, så da er det vidre til neste punkt så jeg er optimistisk,det er mest sannsynlig noen bagateller, er bare å forstå den totale sammenhengen av ting, mye tungt stoff for en novise,men trur jeg vet sånn ca hvor det ligger
og har jeg stelt i stand denne galskapen så skal jeg også gå veien med det,gir jo også mer verdi når man har jobbet og fundert for så å få det til,til slutt.
Nye`` preen dukker vel også snart,det blir jo og spennende
Mvh Krazy Ivan