KrazyIvan# the Way of own Krazyness

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.271
    Torget vurderinger
    23
    Har en båtlast med disse japanske biblene. Veritable leksika på vintage utstyr! Farlig...

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.647
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    er avhengighets skapende disse blekkene ,da har du et par mer enn meg, men blir nok å samle det meste fra rundt 80-til beg 2000 av disse de er ikke til å kimse av med over 1kg per blekke 😅 litt anna enn lyd og bilde som sagt mer som Hifi leksikon enn blader

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.271
    Torget vurderinger
    23
    Blir veldig motivert av slike. En helt annen og seriøs approach til ting enn hva vi er vant til fra Vesten.

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.647
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    helt enig mye mer svart på hvit & ærlige tester & synspunkt & de er også desto mer kritiske jo høyere opp i rangeringene de kommer, og drar frem nøkkelpunkt for hvert enkelt produkt enten det er vestlige produsenter eller østlige veldig inspirerende og motiverende som du sier :giggle: digger som sagt selv også å dykke dems approach,mye likt dette som holder meg gående & driver meg i denne hobbyen :giggle:🎶

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.647
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    rart det der noen ganger i natten når man kanskje sliter med å ta innover søvnen spess på disse tider av året av forskjellige årsaker, så dukker noen ganger disse nettene opp i møte med mye alright musikk man aldri før har hørt forrige natt var en slik en her er noen,
    til felles er innholdsrik lyrikk & fortellerevne for det meste mix av trubadur,folk rock/indie, blues i denne omgang 🎶 :giggle:

ønsker med dette alle som snubler innom en trivelig start på uka 🤗får stoppe her før det renner over 😅en av mine svakheter`` innenfor denne hobbyen er nok at jeg ikke har så store sperrer på hva jeg hører på så lenge det er noe innenfor hovedsjangerne jeg vanligvis hører på som treffer et eller annet punkt i en det så om det er Jazz ma tazz eller vise pop :giggle:
    ellers så er en salig mix av både Hi-low -Fi & parts & litt smått siste rest av oppsamlede deler til Datsun strax på vei over fjorden fra Solens land 🇯🇵🎌😊 stay in tune
    Mvh Ivan

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn