fortsatt forunderlig at dacen nå faktisk står å spiller,fortsatt ikke gått helt opp for meg
,men samtidig veldig deilig mestringsfølelse å faktisk ha gjort prosessen helt selv, er noe eget med det,alt fra å researche å håndplukke deler & helt frem til ferdig produkt står der
godt å kjenne nå en frisk pust av håp og gå fra å være møkk lei hele hobbyen til å endelig synes det er artig & gi mening med hifi igjen
rart med det nå som jeg bare bruker en billig vente forsterker så blir man bare ekstra spent på hva rør preen og effekt vil tilføre oppå der igjen, jeg kan liksom ikke legge fokuset på uttømmelige krefter med vente forsterkern,jeg må fokusere mer på prosseseringa av musikkens kjerne hvordan den tegnes og bygges opp strukturelt, og liker mye av det jeg hører til nå
det oppleves å gå en anelse mot det lyse men det trur jeg heller er forsterkern,den er også en rimelig såkalt ``new high speed `` konstruksjon mer enn meat ball edition,ellers er det nyansert & vel sammensatt,med god finmekanikk får godt med variasjoner imellom høyt & lavt & på enkelte,litt lavmælte enklere innspillinger så har jeg nermest fått gåsehud,så ser ut som jeg har vært heldig med mye,så ser for meg at resten løsner med headroom og at preen tunes litt mørkt`` ikke nødvendigvis mye,ikke sikkert det treng når enn først får tilstrekkelig med headroom heller
nå har jeg også bare testet på de mest krevende Onkyo talerne også, så blir å teste med Jvc-ene i morgen trur de vil være en lettere last for forsterkern så får se ,blir artig å teste
ha en ellers trivelig kveld de som titter innom
Mvh Ivan