lassemann
Hi-Fi freak
Ser veldig bra ut Ivan! Det her gikk raskt, det er jo ikke mange dagene siden du mottok delene. Hva er det som sitter som utgangsrør i denne? ECC88?Takker motoren & hyggelig det faller i smak
mvh lassemann
Ser veldig bra ut Ivan! Det her gikk raskt, det er jo ikke mange dagene siden du mottok delene. Hva er det som sitter som utgangsrør i denne? ECC88?Takker motoren & hyggelig det faller i smak
Takker så mye Lasse kan si det gikk litt kjappere med dette, en evighets prosjektet mitt og var godt å få litt pause fra sitt eget å gjøre noe for andre til en forandring er 5687 rør på utgangen her, det er vel ikke et rør Abbas ikke har prøvd seg ut med heheSer veldig bra ut Ivan! Det her gikk raskt, det er jo ikke mange dagene siden du mottok delene. Hva er det som sitter som utgangsrør i denne? ECC88?
mvh lassemann
du vet like godt som meg at dem som venter på noe godt kan vente lenge hehe tolmodighet er en av de beste læremesterne men også den seigeste hehe,spess når man venter ny hai-fitakker så mye & riktig god helg MotormannSpennende Ivan Tenker du ser frem mot det ja men du må ha en fortsatt fin helg
mvh
hehe ingenting er skrivd i stein enda jeg trur nok de sitter dypere inne å kvitte seg med når jeg først får skikkelig elektronikk på de igjen etter min mening så er nok dette en av de mer komplette høyttalerne Victor/Jvc noen gang har laget alle elementer med Alnico & heltre mahoghany kabinett hvor finner man det til en betalbar pris i dagSkal du kvitte deg med Victor ?
Ville heller supplementere med en ekstra subwooferhehe ingenting er skrivd i stein enda jeg trur nok de sitter dypere inne å kvitte seg med når jeg først får skikkelig elektronikk på de igjen etter min mening så er nok dette en av de mer komplette høyttalerne Victor/Jvc noen gang har laget alle elementer med Alnico & heltre mahoghany kabinett hvor finner man det til en betalbar pris i dag
element bestykkningen og kvaliteten på elementene blir kun overgått av Victor sx-1000 /Labo som kostet 80-120k nye slutten av 80-mid 90 elementene er ikke bedre i sx-900 bare 12`` istendenfor 8`` og diamant coatede mid dome og tweeter, de har mulig da enda litt høyere oppløsning enn sx v7-m som jeg har men jeg trur det ærlig vil gå litt utover musikaliteten i mangel på bedre ord som er noe som gjør det ganske lett å like de jeg har nå samtidig som de er seriøse nok
er vel kanskje litt mer det noen ganger at jeg skulle ønske Victor/Jvc laget akk denne modellen bare med 10-12`` tommer også hehe, de laget en modell som slutt modell rundt 1999 med samme filosofi bare med 10`` men de kostet 130k ny og er nesten umulig og oppdrive sx 9000 også ser de litt mer bling ut med gull coatinga
alt i alt så er jeg nok litt redd for å eventuelt finne noe å bytte i og man vil jo ikke bytte til noe av lavere kaliber men samtidig ønsker jeg ikke å ende opp med noe som kun blir analytisk det blir fort dørgende kjedelig
Skikkelig flotte høyttalere Ivan Tenker det oppsettet ditt spiller flottGo kveld til godtfolket Vis vedlegget 1071386
Hyggelig at det settes pris på Sound ,liker formatet på disse Jvc/Victorene skulle bare noen ganger ønske de hadde laget en version med 10-12`` av samme modell men overraskende mye lyd ut av et relativt beskjedent format når de først får skikkelig elektronikk vet jo at du også ikker er redd for å teste ut ny musikk også, elsker jo selv også å vandre & oppdage nye underdogs som går under radarenAlltid hyggelig med musikktips - og de høyttalerene dine er virkelig lekre