KrazyIvan# the Way of own Krazyness

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    hmm ble visst spontantur`` til Horten i går kveld Til audioaktøren for å låne med meg Jas Bravo 1,1 LE Pre :) først og fremst må jeg få skryte av den fantastiske hjelpsomheten ,medmenneskeligheten og servicen demmes , ikke mange aktører som stiller opp å åpner lokalene på en søndags kveld! :)
    ble jo litt søt synergy estetisk nå da , ikke fått hørt alt for mye enda men kan ihvertfall bekrefte at det stemmer mye med det jeg minns å huske om Jas fra tidligere at den spiller stort og med god realisme og mer neutral enn puddy tube, helt klart endel høyere gain enn Lux preen også :) får bruke noen dager å høre masse forskjellig musikk + får prøve en dag med Lux power`n og for å danne et helhetlig inntrykk, for å se hvilken retning +-ene og -ene går :) men trur jeg skal slite med å finne noe mer fornuftig pre til Guruene for samme pris annet enn eventuelt en eldre DPA pre ,
    Mvh Krazy
    IMG_0472.jpg
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    coolt.
    matcher jo fargemessig også.
    audioaktøren i horten er stjernebra.
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    yeah 8)
    ja får ikke skrytet nok av Audioaktøren :) det gikk visst forøvrig fremover der nå for tiden også som er veldig hyggelig å se ,
    hehe passa overraskende bra sammen estetisk,egentlig ``hater`` jeg hvit og sort og brenner mer for levende ekte trekabinett og litt mer old fashion hehe men blir fort vant med det meste så lenge det funker,
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.401
    Antall liker
    63.571
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kan selvfølgelig ikke uttale meg om lyden, men estetisk var det lekkert! :)
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Takker folkz :) ser ikke bort ifra at jeg bare går for denne preen og setter eventuelle drømmer`` på vent til enn får lagt seg opp litt ,Tubeguru blokkene ble noen helt andre dyr hva anngår realistisk størrelse og dynamikk nå, har jo ikke kommet til noen endelig konklusjon men Jas virker å være en helt klart bedre match enn Lux totaltsett på guruene i forhold til gain forhold i allefall,
    Lux er nok mer tettpakket, jevn og mer raffinert enn jas men lyden er mye mer frigjort,med dynamisk utsving og et par skritt frem med Jas så blir og en smaksak og noe å bli vant med :) noe jeg også liker med jas er at høyttalerne begynner å puste helt fra start så enn ikke trenger å presse volumhjulet :) som for min del er et +
    Mvh Krazy

    en liten video bare for gøy ;)
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Det så drit bøst ut ! :) kult gjort av Audioaktøren!!

    O
    Hehe viktig å bøse seg litt det vet du jo litt`` om ;) ja servicen til Audioaktøren er cool :)
    blir spennende tider hos deg i nermeste fremtid og ser jeg ;) morro å få prøvd litt anna veier og,som du sier alt for mye bøst enn vil få testa ut hehe
    Mvh Krazy
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Kan selvfølgelig ikke uttale meg om lyden, men estetisk var det lekkert! :)
    Thanks ja ble egentlig ganske minimalistisk og trivelig :) Jas pre ble litt liten i forhold til Luxen men gode/riktige løsninger trenger ikke alltid komme å swæære bokser hehe, ikke alltid lett å omvende huet når det kommer til det ;)
    Mvh Ivan
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    hmm gjorde det ikke lett for meg å prøve Jas pre med Lux effekten, men blir jo tull å ikke prøve det man har tilgjengelig ;)
    vet dog ikke hva jeg blir å like best in the end, første intrykket med sammen med lux effekten er at det er en helt annen ro og kontroll ,men samtidig med super tight kontant bass og på riktige innspillinger så er det bare en stor vegg av lyd der artisten bare vokser seg fra midten og ut med en stor realisme og live`` feeling,første savn er kanskje litt mer luft i overtonene og et hint mer kjærlighet i mellomtonen,men har jo mye å si på innspillingene og ,må prøve ut mer
    det er litt av en dynamisk og tight kombo Jas og Lux ,Guruene er nok litt mer musikalske mens med Lux er det litt mer hifi korrekt , må bruke litt tid på dette ;) men alt i alt sålangt så synes jeg både Jas med Guruene og Jas med Lux er noe av det helt klart bedre jeg har hatt på Onkyoene på lang tid ,
    Mvh Krazy
    IMG_0476.jpg
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Hey og God Helg folkenz :)
    det har omsider blitt mye testing her i det siste både med Jas Bravo pre,Tubeguru Gm-70,Lux, Audio Music 805 ,omhverandre siste uka, og jeg har kommet dit at jeg er neimen ikke sikker lengre på hva som blir fornuftig å lande på,
    nå har jeg vel prøvd 10-15 forsterkere på Onkyo Høyttalerne og mye har funket bra men også mye mediocre og i ogmed at Onkyoene er en såpass teknisk avansert 2 veis så føler jeg nå in the end at den også reproduserer lyden litt vel teknisk avansert også for meg, og kjennerjeg egentlig vil litt tilbake til enkelheten og morroa igjen ,
    vel den beste comboen på Onkyoene på veldig lenge totalt sett er Jas Bravo pre med Tubeguruene ,

    men jeg tar i meg og enda savne eller leite etter noe mer i enkelte partier,og vet da ikke om Jas vil klare å roe meg nok i perioden til eventuelt en enda mer påkostet og raffinert pre ogsåtenker jeglitt rundt det med service olign rundt Jas da Jas ikke finnes mer som merke , litt synd i ogmed at Audioaktøren er så utrolig behjelpsomme ,

    litt det samme går igjen for Guruene dem er absolutt gode nok kvalitetsmessig og personlig syns jeg dem var mer musikalske enn Audio music 805,musikalske er det ingen tvil om at dem er men tar i meg å savne en smule mer krefter ,da etter å hørt det dynamiske overskuddet til lux powern med jas pre men der ble totalen for hifi korrekt ,
    så hva nå??
    jeg lurer faktisk på å prøve å få solgt alt starte på nytt gå tilbake til enkel 2 veis 8``stativ taler med Alnico rundt baut en sak jeg kjenner fra før som er svært musikalsk undervurdert og lett å like og en integrert sak på forsterker siden fra muligens en ukjent Japansk liten fabrikant kalt Allion neppe mye kjent her på berget og som opprinnelig kun leveres i 100v men etter en svært hyggelig og behjelpelig og passjonert teksting med presidenten av merket selv var dem villige til å lage 230v trafo som spesial ordre for en fair penge , så etter slik kunde behandling er jeg fristet til å gi det en sjangs finnes ikke mange slike og ikke minst mtp fremtidig service !
    så hvilken høyttalere tenker jeg på for mange høres det nok kjedelig ut men jeg kan stå for påstanden at dem er i klasse med Spendor Harbeth olign !
    Jvc/Victor SX-500 Dolce Eterno i ekte kirsebærtre kabinettnoe som er en fryd i seg selv :)
    jeg fant et intressant opplag/intervju med en av verdens fremste gitarister på klassisk acustisk gitar Kaori Muraji fra Japan signert under Decca, hun hadde lengre hørt på B&W 802D og foretrakk faktisk Jvc/Victor SX-500 De på reprodukson av akustisk gitar og følte det låt mer riktig og ekte fremfor B&W og det må vel sies å være et kompliment som betyrnoe fra en av de beste gitarister på akustisk gitar syns nå jeg :) så mye mulig jeg går for et par slike igjen, eller at jeg selger alt og starter helt på nytt med storebroren``
    SX-V7M i heltre mahogany
    og denne ingegrerte ALLION T-125-SV PÅ 125W
    Mvh Krazy

    exp750_victor_sx-500de_muraji_kaori.jpg

    img_3860_155.jpg

    ALLION-125sv-sf.jpg

    ALLION-125svOPEN-big.jpg
     
    Sist redigert:

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Ja det hi fi livet er ikke lett ;)

    O
    hehe nei det er feen meg ikke lett, jeg vet bare akk at the moment at jeg er lei av å bli tvunget til å sitte som et analyse verktøy og lupe når jeg egentlig skal nyte musikken hehehe ;) trenger en break men blir jo alltids noe mer ved et seinere tidspunkt ;) bare prøver å tenke at de dyre flotte produktene der ute stikker jo ikke av, det bare passer seg ikke helt å dra den så langt akk nu, og da er det kanskje best å innse at det er bedre med en liten endring :p
    Mvh Ivan
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    neimen ikke lett å komme til en final decision først må man få solgt unna, men prøver å få dannet meg en enkel plan så man slipper å virre unødvendig når man først får solgt ,ser for meg den integrerte forsterkern som jeg viste i forrige inlegg samt en av de to høyttalerne , begge har heltre kabinetter og Alnico magneter rundt baut,er bare om enn skal gå all inn og begynne helt fra scratch med kun å kjøpe gulvvarianten,

    eller om jeg kan klare meg med stativvarianten som jeg har hatt før og som jeg kjenner og i tilegg ha råd til forsterkern,, hmm prøver å tenke langsiktig samtidig og da, ikke lett å gå med på kompromissenes fornuft heller, og man kjøper jo bare ikke samme ting flere ganger lissom :eek::rolleyes: men hva gir mening om man ikke følger sine drømmer med slike hobbyer, den gulvvarianten er en sak jeg har vurdert lenge men er noe med det derre pris ytelsesfoholdet jeg grubler mest på blir uansett dobbelt så dyrt :) like før jeg kjører avstemning hehe, uansett hva jeg starter med så er jeg støkt med å få solgt både Lux settet og Guruene for å bli komplett uansett hehe,:eek:
    har jo fått god dialog med presidenten for forsterker merke Allion og gitt meg et godt førsteintrykk av firmaet mtp service innstilling og lidenskapelig intressert i både kundene og med musikken i senter,
    Mvh Krazy
     
    Sist redigert:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.944
    Antall liker
    17.263
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Nytteløst med ev avstemning så lenge ingen her kjenner til hva de skal stemme på, men med tanke på størrelsen på rommet ditt, så forhåndsstemmer jeg på gulvstående.

    Spennende saker ellers, som antagelig vil følge deg livet ut. Omtrent umulig å selge videre senere siden få vet om de her i Europa. Uansett er det kult at noen av oss bruker penger på noe som er totalt ukjent for allmuen.

    Hva Kaori Muraji angår, så har vi her enda en ganskesåpen og talentfull kvinne som spiller coverlåter. Ser gjerne at du plukker opp tradisjonen med å spre det glade budskap med videoer av dama :D
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    ja avstemning har jo lite å si sånn sett det vet jeg jo tenkte kun på høyttalerne i seg selv :) ja hadde vært alt for kjedelig om alle av oss skulle gått for Primare og Hegel :rolleyes: livet er for kort til det såpass vet jeg ihvertfall ;)
    jeg liker spenningen med det som kryper utenfor Norges grenser det er vel endel av hobbyen for min del og hehe , også syns jeg det er synd at de aller fleste har fordommer mot endel Japanske merker som kun har levert konsumer driit her på berget men virkelig ar levert i hjemlandet som er vel så bra som det meste her inkludert merker som Harbeth olign når det kommer til talere :) grunnen til at valget har falt på Jvc/Victor generelt er at jeg har hatt det før og føler meg trygg på hva jeg får så det blir liksom ikke et skudd i blinde selv om det blir utenlands :)
    noen av oss må jo ta disse stunta og hehe .

    var å levere Jas pre-en tilbake i går kjenner allerede det litt vemodig , savner mer rør allerede og gainen bare forsvant hehe :p men hadde ikke noe valg nå må få unna det jeg har først , men mer rør skal tilbaks efterkvart dats for sure :)


    Asiatere tiltrekkes jo ofte av western og vi i Norge ofte det motsatte sånn går det jo forøvrig over alt i verden er jo ofte motsettninger av enn selv som er spennende og tiltrekkende happy for at vi alle er så forskjellige og fargerike :) har og en kamerat fra Thailand han er og litt sånn når det gjelder bil skal han ha en Japansk sportsbil som opprinnelig blir levert med høyreratt så skal det være slik ikke minst er det halv pris av hva de som ikke orker høyreratt må betale, men såklart ikke for alle kompromisser hele veien hehe :eek: men han liker også vestlige biler som Audi olign, er litt der selv er ganske multi kulturell generelt men til nå er det jo ikke noen tvil om jeg er svak for det fra rising sun :)

    hva anngår Kaori Muraji så er det vel best å holde seg til det man kan best covringer eller ei men er temmlig sikker på at hun kan spille ka som helst på akustisk gitar :) jeg plukka bare ut et par tilfeldige jeg syns er flotte.syns det viktigste er at dem som covrer gjør det på en slik måte at dem føles nye orginale og ekte i henhold til måten covrern bærer låta på , dem på tuben som covrer bare for å covre er meningsløse for meg og nok av dem ,

    God dag til alle som er innom :)
    Mvh Krazy
     
    Sist redigert:

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Nuno Bettencourt er en fest
    litt folkish :) litt The Be Good Tanyas stil
     
    Sist redigert:

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.885
    Antall liker
    17.488
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Ja, de der kjenner jeg godt :) Mine gamle.

    Du får slå til. Fantastiske forsterkere. Så kan du lete etter en Counterpoint SA-9 Pre (og en SA-11 Phono)
    Da er du tøffeste karen i gaten!

    Vis vedlegget 558230

    I min tid:

    Vis vedlegget 558231

    hadde jeg hatt riktig mengde dollars så skulle jeg vel kjøpt disse i blinde å gitt f i resten hehe og kun finni passende pre :rolleyes:
    Counterpoint NPM monoblokker
    https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159241017
    flotte saker det er det liten tvil om hvorfor solgte du dem egentlig hehe , rakk du teste dem på Spendor S-100? ;) hehe dine ``gamle`` ja ;)ja minns å huske det kanskje var dem du hadde innom, burde vel kunne være et såkalt laifetaime mono sett det der :) føler det helst er noe slik jeg ``skulle ``hatt om jeg virkelig skal få Onkyoene der jeg selv ønsker men blir for kostbart nu derfor jeg føler det fornuftig med ny`` kurs og heller stue vekk Onkyoene, får ikke igjen det dem er verdt her til lands uansett spess om man skal tenke kvalitesmessig :) ,sjelden jeg har hørt bass strenger og fusion jazz bedre enn på Onkyoene når dem først får både krefter nok og åpenhet nok av forsterkeriet ,men det koster, spiller fint og musikalsk på mindre rør , men jeg vil ha kreftene i tilegg til rør magien`` på dem ,så da blir det fort til at enn irriterer seg litt over det, spess når man har hørt det har funket med riktige krefter tidligere Mvh
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.126
    Antall liker
    2.624
    Torget vurderinger
    16

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hadde jeg hatt riktig mengde dollars så skulle jeg vel kjøpt disse i blinde å gitt f i resten hehe og kun finni passende pre :rolleyes:
    Counterpoint NPM monoblokker
    https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159241017
    Bra saker, dog ikke akkurat billig, men disse vokser jo ikke på trær. Sent i 2015 solgte jeg mine Aria WT350 blokker for 25K, beste forsterkerne jeg har hatt og omtrent umulig å få tak på de igjen. Oh well..

    25k for aria wt350?
    håper du skjærer deg i underarmen den dag idag.
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    hadde jeg hatt riktig mengde dollars så skulle jeg vel kjøpt disse i blinde å gitt f i resten hehe og kun finni passende pre :rolleyes:
    Counterpoint NPM monoblokker
    https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159241017
    Bra saker, dog ikke akkurat billig, men disse vokser jo ikke på trær. Sent i 2015 solgte jeg mine Aria WT350 blokker for 25K, beste forsterkerne jeg har hatt og omtrent umulig å få tak på de igjen. Oh well..
    Dem Aria-ene så også ut som noe for seg selv ja syns 25k hørtes /så rimelig ut for dem :) ja 35k er jo ikke akk lommerusk for oss vanlige dødelige hehe
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.126
    Antall liker
    2.624
    Torget vurderinger
    16
    hadde jeg hatt riktig mengde dollars så skulle jeg vel kjøpt disse i blinde å gitt f i resten hehe og kun finni passende pre :rolleyes:
    Counterpoint NPM monoblokker
    https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159241017
    Bra saker, dog ikke akkurat billig, men disse vokser jo ikke på trær. Sent i 2015 solgte jeg mine Aria WT350 blokker for 25K, beste forsterkerne jeg har hatt og omtrent umulig å få tak på de igjen. Oh well..

    25k for aria wt350?
    håper du skjærer deg i underarmen den dag idag.
    Prøver å ikke tenke på det. Men du vet hvordan bruktmarkedet for eksotisk hifi er i Norge, man er heldig hvis en får en Valhalla kabel i bytte for skramlet sitt :)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hadde jeg hatt riktig mengde dollars så skulle jeg vel kjøpt disse i blinde å gitt f i resten hehe og kun finni passende pre :rolleyes:
    Counterpoint NPM monoblokker
    https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159241017
    Bra saker, dog ikke akkurat billig, men disse vokser jo ikke på trær. Sent i 2015 solgte jeg mine Aria WT350 blokker for 25K, beste forsterkerne jeg har hatt og omtrent umulig å få tak på de igjen. Oh well..

    25k for aria wt350?
    håper du skjærer deg i underarmen den dag idag.
    Prøver å ikke tenke på det. Men du vet hvordan bruktmarkedet for eksotisk hifi er i Norge, man er heldig hvis en får en Valhalla kabel i bytte for skramlet sitt :)

    ja, ville tilstander i norge de siste åra.
    mye morsommere å kjøpe enn å selge.
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.926
    Antall liker
    51.264
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    25k for aria wt350?
    håper du skjærer deg i underarmen den dag idag.
    Prøver å ikke tenke på det. Men du vet hvordan bruktmarkedet for eksotisk hifi er i Norge, man er heldig hvis en får en Valhalla kabel i bytte for skramlet sitt :)

    ja, ville tilstander i norge de siste åra.
    mye morsommere å kjøpe enn å selge.
    ja ikke mye morro å være selger om dagen i allefall :p
    Synns det går særs så bra jeg ;)

    O
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.926
    Antall liker
    51.264
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Synns det går særs så bra jeg ;)

    O
    pfft bajs på deg ;) hehe du har bare vært heldig å trefft på den 1-e rette kjøpern :p:cool:
    Trenger bare det vet du :)

    O
    hehe sant det venter på han 1-e av de 18 som har lagra begge annonsene mine skal ramle fra gjerdet :p er i dialog med en i Irland nå da med Tubeguruene, men tørr ikke håpe for mye , hvis ikke er det nesten så jeg lurer på å bare kjøpe Jas pre alikevel da den helt tydelig matcha bedre med guruene enn Lux preen gjør, :) kuult du havna på rør igjen Ove :) vokser røra på deg igjen nå så blir det nok vrient å gå tilbake til transformers igjen ;)
     

    HeyHo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.10.2016
    Innlegg
    1.548
    Antall liker
    3.060
    Torget vurderinger
    2
    Noen som har fått seg et rått vintage luxman sett ?
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.419
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    hehe ikke så heldig yet :p men riktig som Heyho tippa :), noen fikk seg et fint semi vintage Lux sett relativt rimelig,men var ålright å endelig få solgt noe da det har vært mye useriøst på veien,som har ledet til unødvendig pes men gikk jo til slutt da :)
    men hva gjør man om eventuelt alt ryker thats the question hehe, jeg har jo heller ikke forforsterker nå så spørsmålet er om jeg skal gidde å bruke 10-20k der og prøve å falle til ro med det noe som jeg sikkert ikke helt hadde greit uansett :p eller om jeg skal selge alt å begynne på nytt :confused::rolleyes: anngående Guruene så er jeg ikke redd for å ikke få solgt bare snakk om litt ekstra tid :) det er i og for seg ikke noe galt med Guruene dem er lette å like og har mye bra ved seg ,ikke minst estetisk og .
    samtidig er jeg nysjerrig på å prøve nye talere, og da eventuelt med en integrert sak til å starte med , og heller bygge på elektronikken etterhvert har noen alternativer i huet må bare prøve å veie opp for de beste kompromissene i forhold til mine preferanser :)

    God Helg til alle som er innom :)
    Mvh Krazy
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn