Hvilke høyttalere er dette? Også håper jeg de blir pakket vesentlig bedre før de sendes til deg, enn bildene viser.
Hei det er et par Victor / japanske brandinga for Jvc model Sx-v7-m
ja dem blir definitivt bedre pakket enn embalasjen viser til, tipper det på bildet og kun var noe av embalasjen dem kom i,
så dem blir pakket om og er bestillt spesial`` esker til dem og blir godt padded
Mvh
Spennende at noen tør å velge noe som er så fullstendig ukjent på denne kanten av verden.
Blir utrolig morro å se når de kommer på plass.
Hva kan du si om lyd og klangideal på disse i forhold til hva du har hatt tidligere?
Hvordan er disse å drive?
Krysser alt som kan krysses på dine vegne
hehe kjenner at nervene begynner å lade seg opp
men er spennende jeg liker denne spenninga på godt og vondt, være litt sta og sær i sin egen søken jeg mener det er viktig hehe, håper bare han får sendt dem snart da hadde dem liksom vært på vei og sluppet unødvendig tripping
hva skal/kan jeg si om klangideal , jeg hadde jo tidligere en stativ taler fra en mindre serie med alnico magneter den også samt 8`` mellomtone,basert på mye av de samme råvarene , jeg vil si dem hadde en veldig flott og åpen litt frempå mellomtone som bare flyttet det hele litt frem godt med luft og spredning ,og overraskende kapabel bass for størrelsen som pusta godt og var volumiøs fremfor pondusiøs, dem var også veldig gode på strenginstrumenter, på gode jazz innspillinger så var det som å være på jazz cafe man ble liksom bare bydd inn
sammenlignet med Harbeth shl5 synes jeg Jvc var mindre siderumpa i bassen og mellomtonen var litt mer frempå.som gjorde dem litt mindre studio og litt mer gøy imo.
jeg håper at dem nye egentlig bare har mer av alt i henhold til det jeg husker,håper bare dem ikke blir for analytiske , men det trur jeg ikke
bare håper dem ivaretar den luftigheten og spillegleden til stativ utgavene samtidig som dem innehar en viss dose av studio egenskaper mtp innsyn
og en åpen infomativ mellomtone og volumiøs bass som bare puster og gir vekt til grunnmuren er vel noe av det jeg setter høyest.
dem forrige var på 90db og 6ohm mens dem nye er på 87,5db i 4ohm men dem skal ha en ganske gjevn frekvensgang så vidt jeg vet, så trur ikke dem skal være vriene dem spiller nok musikk`` uansett, men dem bør nok alikevel ha gode 100w transistor og oppover, samtidig trur jeg ikke guruene vil slite
litt for nysjerrig til å få prøvd dem først også før dem eventuelt selges .
Mvh Krazy