jorwed_
Audio Arkeologen
Trodde den var solgt jeg..... Sikker på den er tilgjengelig?
har ikke sjekka nermere bare så den tilfeldig nå og vekka interessen heheTrodde den var solgt jeg..... Sikker på den er tilgjengelig?
Gjør det gjør det gjennomfør dethmm skal ikke være lett hehe Papworth M-200 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=160667894
hehe dem jadis-ene hadde vært en drøm men er nok det dobbelte av hva jeg kan få triksa tilEnig. Lekker sak
Selg noe innbo og kjøp Opeth sine monoblokker. Hinsides lekre
heheh er så mye man får lyst til når det først åpner seg muligheter atteGjør det gjør det gjennomfør dethmm skal ikke være lett hehe Papworth M-200 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=160667894
O
sukk også var det den snurra daGrattis!
Må få deg en platespiller snart!
ja må det vettu når han Japanern sa seg villig til å hjelpe etter å ha prøvd å få hjelp over alt samt spare meg for 15k så kunne jeg ikke la være å følge en rusten drømBare å gønne på det,krayzy I
O
Hyggelig at trives her inne velkommen skal du være Stein Ivar blir ikke så lenge til det kommer mer infoVeldig flott tråd du har Ivan. Spennende så se hva du får inn fra den fjerne østen
-Stein Ivar
Thanks for supporten HCS kjenner nevrosene kommer litt snikende nå før mellom mann sier at frakten til han har gått smertefritt håper det blir tårlig bra, helst litt bedre enn det men får se hehe, har også kjentskap til merket fra før i en mindre serie basert på mye av det samme konseptet og materialvalg,så håper mest bare på mer av alt , trur uansett det kan bli godt å få litt pause fra presise og direkte horn talere ogsåArtig å se du går litt andre veier enn folk flest. Håper det du har kjøpt står til forventningene
ja sitter å føler på at det er for dumt å la være egentlig høyttalerne den blir å brukes på eventuelt er forøvrig på 88,5db i 4ohm og 93db i 4ohm så det burde jo gå fint mtp hestekreftene og dreimomentet i Mastern går jeg utifraKjøp den Evolution 845, no brainer.
hva slags høyttalere harru kjøpt nå da?
ikke langt unna BevisVis vedlegget 560391hva slags høyttalere harru kjøpt nå da?