Du må vippse til tlf: 91*31*66*83 (Det er til meg, og Hifisentralen har ikke egen Vipps). Fjern stjernene selvfølgeligPrøver å betale støttemedlemskap via Vipps, men Vipps kjenner ikke igjen e-posten. Hva gjør jeg galt?
Du må vippse til tlf: 91*31*66*83 (Det er til meg, og Hifisentralen har ikke egen Vipps). Fjern stjernene selvfølgeligPrøver å betale støttemedlemskap via Vipps, men Vipps kjenner ikke igjen e-posten. Hva gjør jeg galt?
Å bli støttemedlem på en side med så dustete og utskjellende kommentarer som ovenfor er ikke aktuellt for meg.Ok, for det første, du er en dust, og jeg kan gjenta det, en dust. Jeg jobber for mange andre firmaer, og derfor overlever jeg, og glemte jeg og si at du er en "dust"Poenget er at det virker som om "er lei av å gå i minus hele tida" og om ikke dugnadsånden er stor nok så vil siden bli lagt ned.
Newsflash, det går ikke i minus hele tiden med normale reklameinntekter og med normale utgifter til servere.
Får håpe Høvdingen ikke lider på 1 klasse ned til Dubai i ferien sin ser ut som det er mye lidelse involvert av å drive hifisentralen og hifi sjappe
god tur
Men gratispassasjer det er OK det !Å bli støttemedlem på en side med så dustete og utskjellende kommentarer som ovenfor er ikke aktuellt for meg.Ok, for det første, du er en dust, og jeg kan gjenta det, en dust. Jeg jobber for mange andre firmaer, og derfor overlever jeg, og glemte jeg og si at du er en "dust"Poenget er at det virker som om "er lei av å gå i minus hele tida" og om ikke dugnadsånden er stor nok så vil siden bli lagt ned.
Newsflash, det går ikke i minus hele tiden med normale reklameinntekter og med normale utgifter til servere.
Får håpe Høvdingen ikke lider på 1 klasse ned til Dubai i ferien sin ser ut som det er mye lidelse involvert av å drive hifisentralen og hifi sjappe
god tur
Bidrar ikke økonomisk på et forum som driver forskjells behandling!Håper de som ikke har bidratt kan bidra litt, heller enn at gruppen som allerede har sponset må sponse ytterligere.....
Er medlem flere steder jeg og ingen som ber om penger der! Er det noe krav mener du ?Men gratispassasjer det er OK det !Å bli støttemedlem på en side med så dustete og utskjellende kommentarer som ovenfor er ikke aktuellt for meg.Ok, for det første, du er en dust, og jeg kan gjenta det, en dust. Jeg jobber for mange andre firmaer, og derfor overlever jeg, og glemte jeg og si at du er en "dust"Poenget er at det virker som om "er lei av å gå i minus hele tida" og om ikke dugnadsånden er stor nok så vil siden bli lagt ned.
god tur
Slenger dritt om forumet ???? Det klarer tydeligvis Høvdingen helt selv!! Jo, jeg tror faktisk jeg går og får meg en skikkelig Bolle (mus) ikveld.Folk klager over hvor rævva det er her... og allikevel så henger dere her og og slenger dritt om forumet....
Burde dere ikke ta dere ei bolle og finne på noe annet?
+1Dette uttrykket ‘prakke på folk ting’ leser jeg som en slags unnskyldning for nedlatenhet.
Som om en drøss med konfirmanter kjøper kabler til NOK 100k pluss.
Neida, det er nok voksne folk med evne til å gjøre egne valg og vurderinger som kjøper dyre kabler. Er man i tenkeboksen, så er det dog mulig at en kabelpusher kan overbevise kunden om et (feil?) valg.
Jeg klarer liksom ikke helt å tro på denne varsomhet og fromhet vinklingen. Hva er det som trigger denne voldsomme irritasjonen og interessen for å rakke ned på ‘dyre kabler’ her inne?
Som noen sikkert oppfatter så har jeg mine egne teorier rundt dette....
Ja, er det ikke egentlig det? Alternativet er vel å ta betalt medlemskap, med dertil redusert medlemsmasse, men kanskje mer fred og fordragelighet? Altså; begge alternativer er helt greie, men enten så er det det ene, eller så er det det andre ...Men gratispassasjer det er OK det !Å bli støttemedlem på en side med så dustete og utskjellende kommentarer som ovenfor er ikke aktuellt for meg.Ok, for det første, du er en dust, og jeg kan gjenta det, en dust. Jeg jobber for mange andre firmaer, og derfor overlever jeg, og glemte jeg og si at du er en "dust"Poenget er at det virker som om "er lei av å gå i minus hele tida" og om ikke dugnadsånden er stor nok så vil siden bli lagt ned.
god tur
+1Dette uttrykket ‘prakke på folk ting’ leser jeg som en slags unnskyldning for nedlatenhet.
Som om en drøss med konfirmanter kjøper kabler til NOK 100k pluss.
Neida, det er nok voksne folk med evne til å gjøre egne valg og vurderinger som kjøper dyre kabler. Er man i tenkeboksen, så er det dog mulig at en kabelpusher kan overbevise kunden om et (feil?) valg.
Jeg klarer liksom ikke helt å tro på denne varsomhet og fromhet vinklingen. Hva er det som trigger denne voldsomme irritasjonen og interessen for å rakke ned på ‘dyre kabler’ her inne?
Som noen sikkert oppfatter så har jeg mine egne teorier rundt dette....
Da velger jeg å tolke det sånn at Hifisentralens kronerulling var ment å være et show-stunt. Kronerulling fantes sikkert for 200 år siden.Jeg er glad vi ikke lever for 200 år siden, da hadde jeg tydeligvis vært både i gapestokk og galgen på lørdagsshowet på torget. Problemet var veldig enkelt, den nye serveren kom med Ubuntu og ikke Debian som jeg spurte om, og selv om begge system burde fungert helt fint med HFS, så gjorde det ikke det, og vi måtte endre på et uttalls filer, og til kr. 1000-1500 timen så blir det fort penger, men nå virker alt igjen.
Nei, nå har du misforstått - det var hoderulling.... dog noen med krone på...Da velger jeg å tolke det sånn at Hifisentralens kronerulling var ment å være et show-stunt. Kronerulling fantes sikkert for 200 år siden.
Jeg mener at om du ikke liker forumet så er det vel frivillig å være her !Er medlem flere steder jeg og ingen som ber om penger der! Er det noe krav mener du ?Men gratispassasjer det er OK det !Å bli støttemedlem på en side med så dustete og utskjellende kommentarer som ovenfor er ikke aktuellt for meg.