Liker ikke å jobbe og prøver så godt jeg kan å snylte meg gjennom livet. Treffes i Horten - Bestilte dobbeltrom til deg og meg for fem timer sidenSkulle skamme seg - 20 min. jobb (eller dvs. fakturering) så har du ett års støttemedlemsskap. Gjerrigknark! Dukker du opp i Horten i år så skal du jamen få betale ølet mitt! Flaks for deg at jeg ikke drikker....Litt sunn skepsis er bra og synes det er nok ugler i mosen her til at jeg sitter litt på gjerdet før jeg donerer noe som helst. Og forresten er 99% av alt som debatteres reprise.
Det er 8x12_TOM sin mening, under det hemmelige nicket The Shy
Liker ikke å jobbe og prøver så godt jeg kan å snylte meg gjennom livet. Treffes i Horten - Bestilte dobbeltrom til deg og meg for fem timer sidenSkulle skamme seg - 20 min. jobb (eller dvs. fakturering) så har du ett års støttemedlemsskap. Gjerrigknark! Dukker du opp i Horten i år så skal du jamen få betale ølet mitt! Flaks for deg at jeg ikke drikker....Litt sunn skepsis er bra og synes det er nok ugler i mosen her til at jeg sitter litt på gjerdet før jeg donerer noe som helst. Og forresten er 99% av alt som debatteres reprise.
Du får sikkert låne den ene side av sengen til sluk, jeg skal i hvert fall ha mitt dobbeltrom alene
Vis vedlegget 452522Liker ikke å jobbe og prøver så godt jeg kan å snylte meg gjennom livet. Treffes i Horten - Bestilte dobbeltrom til deg og meg for fem timer sidenSkulle skamme seg - 20 min. jobb (eller dvs. fakturering) så har du ett års støttemedlemsskap. Gjerrigknark! Dukker du opp i Horten i år så skal du jamen få betale ølet mitt! Flaks for deg at jeg ikke drikker....Litt sunn skepsis er bra og synes det er nok ugler i mosen her til at jeg sitter litt på gjerdet før jeg donerer noe som helst. Og forresten er 99% av alt som debatteres reprise.
Hørtes godt ut med en øl da =)Glad jeg har passert 50 og sikkert er lav på testostoron. Jekker en øl og gir et sideblikk på hva som fortoner seg som en storm i et vannglass
Hadde dette vært skrevet under fullt navn ville det nok vært injurierende, men da måtte isåfall Høvdingen tatt opp kampen og hatt ryggen fri. Jeg vet ingenting, men ønsker heller ikke grave i det fordi jeg trives her inne og forventer ingenting utover at forumet eksisterer. Å bidra litt økonomisk er opp til enhver, akkurat som det er opp til enhver å bidra faglig.Jeg tipper at Høvdingen aldri kommer til å legge ut en kvittering for serveren, ei heller en kvittering for tjeneste han har kjøpt. Tipper disse pengene han fikk inn, gikk til en fin sommerferie. Det som er ekstra kjekt, er jo at pengene han fikk inn er skattefrie.
Glimrende oversettelse!! Selv om det står litt annerledes i nordnorsk ordbok....Hutsnaske = Get the fuck out of here! (Slukopedia)
Jeg skjønner at folk stiller spørsmålstegn ved ting og tang, men denne tråden har gått litt haywire når det direkte påstås at Høvdingen svindler oss brukerne. La meg legge til at jeg ikke kjenner Høvdingen, og har aldri handlet fra Høyum Hifi.Nå er ignoreknappen på for nå er jeg sikker på st det er skrømt her.
Nå er det vel slik at Høvdingen har driftet dette sirkuset i 12-14 år eller noe sånt før det engang ble gjort mulig å bli støttemedlen, altså vederlagsfritt såvidt meg bekjent i alle disse årene.Jeg tipper at Høvdingen aldri kommer til å legge ut en kvittering for serveren, ei heller en kvittering for tjeneste han har kjøpt. Tipper disse pengene han fikk inn, gikk til en fin sommerferie. Det som er ekstra kjekt, er jo at pengene han fikk inn er skattefrie.
Ok, for det første, du er en dust, og jeg kan gjenta det, en dust. Jeg jobber for mange andre firmaer, og derfor overlever jeg, og glemte jeg og si at du er en "dust"Poenget er at det virker som om "er lei av å gå i minus hele tida" og om ikke dugnadsånden er stor nok så vil siden bli lagt ned.
Newsflash, det går ikke i minus hele tiden med normale reklameinntekter og med normale utgifter til servere.
Får håpe Høvdingen ikke lider på 1 klasse ned til Dubai i ferien sin ser ut som det er mye lidelse involvert av å drive hifisentralen og hifi sjappe
god tur
SliktMerkelig at så mange trykker liker på slikt innlegg
Tror han kom utenfra..samme mann som ytret seg på et hifi salg side på facebook i går på dagtid.Tvilsomt motiv:
Eneste rasjonelle forklaringen jeg har på 'raseriet' i denne tråden må være at noen enten troller eller så ønsker man ikke å eksponere sitt hovednick og dermed oppretter et alias for å komme med en ufiltrert versjon av sitt syn?
Her er det vel bare å sjekke IP adressen for å se om det er noen treff.
Jeg gidder ihvertfall ikke å registrere meg på et forum for symaskiner som jeg har null interesse for bare for å skjelle ut deltakerene der i mine første poster, men det er jo meg, da....
Bra du overlever og jeg regner med det ikke går an å få et konkret svar fra deg over hva donasjonene har gått til når det kommer til reele kostnader.Ok, for det første, du er en dust, og jeg kan gjenta det, en dust. Jeg jobber for mange andre firmaer, og derfor overlever jeg, og glemte jeg og si at du er en "dust"Poenget er at det virker som om "er lei av å gå i minus hele tida" og om ikke dugnadsånden er stor nok så vil siden bli lagt ned.
Newsflash, det går ikke i minus hele tiden med normale reklameinntekter og med normale utgifter til servere.
Får håpe Høvdingen ikke lider på 1 klasse ned til Dubai i ferien sin ser ut som det er mye lidelse involvert av å drive hifisentralen og hifi sjappe
god tur
Så hvor skeptisk kan man være hvis man har vært på sentralen siden 2012, ikke lagt ut en kommentar, men likevel, formodentlig, lest seg opp på en rekke tråder, blitt forbannet eller glad eller kunnskapsrik eller fordummet. Kanskje registrert at noen faktisk legger ned en god del tid og innsats for å holde hjulene gående. Eller ikke.Bra du overlever og jeg regner med det ikke går an å få et konkret svar fra deg over hva donasjonene har gått til når det kommer til reele kostnader.Ok, for det første, du er en dust, og jeg kan gjenta det, en dust. Jeg jobber for mange andre firmaer, og derfor overlever jeg, og glemte jeg og si at du er en "dust"Poenget er at det virker som om "er lei av å gå i minus hele tida" og om ikke dugnadsånden er stor nok så vil siden bli lagt ned.
god tur
Sitat fra det tidligere i posten:
"Vi har vel fått inn rett over kr. 30.000, og kostnaden var kr. 72.000, så vi er ikke helt i mål. Jeg tenker jeg får ta det på min kappe, eller legge ned siden. Det er ikke akkurat noen gullbutikk"!
Hvis det går så dårlig så er det sikkert noen andre her inne som kan drifte siden videre, det er ikke kun meg som er skeptisk til pengebruken.
Er bare lese litt tilbake i tråden her.
Jeg skjuler meg ikke bak noe "hemmelig nick" om det var noen som lurte, er mitt fulle navn, registrerte meg i 2012 el noe i den duren men har ikke kommentert her selvom jeg leser ofte.
Det må være lov å være skeptisk når det snakker om slike summer som blir benyttet kontra hva som kommer inn av donasjon og annonseinntekter.
Vet nå ikke hvem den største dusten er jeg?Ok, for det første, du er en dust, og jeg kan gjenta det, en dust. Jeg jobber for mange andre firmaer, og derfor overlever jeg, og glemte jeg og si at du er en "dust"Poenget er at det virker som om "er lei av å gå i minus hele tida" og om ikke dugnadsånden er stor nok så vil siden bli lagt ned.
god tur
Selvfølgelig treffer de to brukerne som kjører på med dårlig skjulte påstander om svindel ei nerve!Vet nå ikke hvem den største dusjen er jeg?Ok, for det første, du er en dust, og jeg kan gjenta det, en dust. Jeg jobber for mange andre firmaer, og derfor overlever jeg, og glemte jeg og si at du er en "dust"Poenget er at det virker som om "er lei av å gå i minus hele tida" og om ikke dugnadsånden er stor nok så vil siden bli lagt ned.
god tur
Ser ut til at @ larsaskogstad absolutt traff en nærve.