Trondmeg skrev:
Flott arm. Veldig bra. Du kan trygt selge DP6en nå.
Prøvde å skrive dette i sta også men det ble borte.
Armen er jo egentlig en lek å sette opp (hvis en er litt mere oppgående enn meg)
Sleit som f.... justerte etter alle kunstens regler, men Pu`n ville ikke innover på plata, armen gjorde liksom motstand, Måtte krype til korset, maile selgeren, fikk kjapt svar, beskyttelskappa på pivioten satt på
Det værste var at jeg hadde hatt den oppe og registrerte den blå plast koppen uten å tenke mere over det :-[ :-[
man lærer så lenge.......
Vel, det medfølger en adapert å sette på spillerens senterspindel og et hull i headshellet hvor denne skal passe, altså enkelt å finne rett avstand for arm fra senter. Likedan med PU, et verktøy som festets på headshell med en innretning som viser nøyaktig hvordan nåla skal stå i arm. FERDIG ;D (Vel, fikk ikke denne innstillingen til å stemme med protractoren jeg lånte av deg, vet ikke hva som er rett men det spiller ihvertfall som f..... )
Justeringer ellers var jo også veldig brukervennlig på denne armen
.
Ser frem til å få testplate å finjustere etter!
Var forberedt på forbedret bass, men fytti katta.....Hvor mye kan en arm å henge PU`n i, ha å bety a?
Ble veldig artig dette gitt ;D ;D
Vinyl var konge fra før, er Konge, Keiser og Pave vs. Cd her nå IMHO
Ps. Eneste jeg sliter litt med støy (innstrålt?) Nettadaperen til Pc`n er pyton, blir masse brum, samme med taklysene (12v trafoer) men har litt også når alt dette er utkoblet, dette må jeg forsøke å finne ut av)