HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Stakkaraen er i Vesterled.. På Arken...Og bælmer øl og koser seg sikkert, mens en annen taper sitter foran tastaturet og glor...Kom med noen nye bilder da kwil..Du har jo nye høytalere siden sist +++ ;D
Hmmm- tror det må være noe mer også da...HCS skrev:Du har jo nye høytalere siden sist +++ ;D
Ser ut som jeg sist oppdaterte tråden i April 2009, DET må da være innafor????Dette var saker kwil som du har klart å legge lokk på ei lang tid for oss andre audiofile nissene
Takk for oppdateringen RBN.
Har jo innimellom tenkt å oppdatere tråden, men så har det ikke falt seg slik. Bladde litt bakover og de boksene som faktsik tilsynelatende fortsatt er de samme, HAR gjennogmått betydelige indre endringer.Blir spennende å se de neste bildene i 2023 Forøvrig et fantastisk flott oppsett!
Insinuerer du slående like egenskaper som blomsterfinn?Har'n begynt som gartner nå? Tror ikke jeg har sett så mye planter rundt anlegget før.. Rene jungelen . Men godlyd er det alltid hos kwil. Hender jeg savner Cosmos.
Takker, ettrr all sannsynlighet skal jeg komentere litt veien frem og hva som faktisk spiller her- og det FØR. år 2023...Kult Kwil! Liker i aller høyeste grad
Ja, ja- ikke akkurat noe "Grande" slik Bluesbreaker kom til å skrive....Kwil kroken ser meget tiltalende ut dette er vel Nova Utopia?
Yeppsi! Takk og lov for at du velvillig lånte ut best tractor (den medfølgende til Kuzma holder ikke mål, imo). Holder på å justere nå. Den passet forresten helt perfekt på spindel, selv om den er tilpasset DPS.Det ble Kuzma 4p ja
Beklager at jeg benevnet høyttalerne med feil navn.Ja, ja- ikke akkurat noe "Grande" slik Bluesbreaker kom til å skrive....Kwil kroken ser meget tiltalende ut dette er vel Nova Utopia?
Men tar gjerne en par "Grande" jeg, null stress....Beklager at jeg benevnet høyttalerne med feil navn.Ja, ja- ikke akkurat noe "Grande" slik Bluesbreaker kom til å skrive....Kwil kroken ser meget tiltalende ut dette er vel Nova Utopia?
Har nå gått og gjømt meg i en mørk krok hvor jeg skammer meg.
Ellers var det bra!
Ellers var det meget bra skrevet bluser'nBeklager at jeg benevnet høyttalerne med feil navn.Ja, ja- ikke akkurat noe "Grande" slik Bluesbreaker kom til å skrive....Kwil kroken ser meget tiltalende ut dette er vel Nova Utopia?
Har nå gått og gjømt meg i en mørk krok hvor jeg skammer meg.
Ellers var det bra!
Dalstrøka innafor da ell?Ser ut som jeg sist oppdaterte tråden i April 2009, DET må da være innafor????Dette var saker kwil som du har klart å legge lokk på ei lang tid for oss andre audiofile nissene
Mvh
K
Dalstrøka innafor da ell?Ser ut som jeg sist oppdaterte tråden i April 2009, DET må da være innafor????Dette var saker kwil som du har klart å legge lokk på ei lang tid for oss andre audiofile nissene
Mvh
K
Uansett kwil, gratulerer med ny rå tonearm til kverna.
Sees vi i Gøteborg i september?
En særs trivelig krok dette kwil
Lekkert oppsett og lyden er absolutt i fase med det visuelle inntrykket etter omtaler å dømme
Et oppsett det hadde vært meget artig å kunne lyttet til en gang.
gismo
Hei, hei OG gratulerer så mye med kjempeflott Riaa "Problemet" er bare at NÅ kan du jo gjerne kjøpe ny PU også all den tid du vil få større glede av oppgradering når ingen flaskehalser bremser. MEN dette sagt- så spiller det antagelig fortreffelig slik det står nå også, så da ER det bare å snurre plater og nyte musikken.......Vis vedlegget 418962
Må få takke for input ang. bytte av pu, dine tanker om heller å bytte riaa slo rot
Så det blir ett slikt: Aesthetix Rhea.
Om det ikke er for sent, fortsatt godt år.