Kwil`s krok

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    978
    Ser jo flott ut på det bildet, men i virkeligheten ser den vel tilpasset feil marked imo (henvender seg mer til BMW kunder, enn Alfa entusiaster)

Dette sagt, så har jeg testa folkemodellen (diesel), fin bil- jo da, men altså.......

(Dessuten er jeg ei fattiglus, så her blir minst mulig penger prioritert bort på slike forbruksartikler)

Mvh
    K

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.467
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Skal en være entusiast må en vel helt tilbake til modell 75 og kassa bak.. Forhjulstrekk er uansett feil på en sportsbil. Vet du er uenig kwil, men det hender jeg savner min gamle 75 :)

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    978
    For så vidt ikke uenig,, heller ikke av de mest ihuga entusiastene, men at selv de nyere framhjulsdrevne Fiatversjonene varter opp med kjørglede som går utenpå langt dyrere alternativer OG det meste av mer normale doninger- står jeg nok fortsatt på.

Skulle gjerne testa en 4c, siden midtstilt villig motor, bakhjulstrekk OG lav vekt høres artig ut.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.467
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, enig i at de holder høy klasse. Kjørte 159 med en god motor en mnd tid. Lenge siden jeg har smilt så mye.

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.379
    Torget vurderinger
    12
    Ser jo flott ut på det bildet, men i virkeligheten ser den vel tilpasset feil marked imo (henvender seg mer til BMW kunder, enn Alfa entusiaster)

Dette sagt, så har jeg testa folkemodellen (diesel), fin bil- jo da, men altså.......

(Dessuten er jeg ei fattiglus, så her blir minst mulig penger prioritert bort på slike forbruksartikler)

Mvh
    K
    Siden jeg sitter i glasshus, men er stor Alfa-entusiast: De siste årene har vel vist at det er tungt å leve av Alfa-entusiastene og da er det vel bedre at de stjeler kunder fra tyskerne i stedet for å ta en SAAB eller enda verre, bli solgt til VW (som har vært interessert flere ganger). Verden har tilstrekkelig mange rebrandede folkevogner i mine øyne. Og Alfa er plutselig et merke å regne med i prestasjonstoppen. Et Ferrariderivat med 500 hester under panseret er ikke å forakte. Dette er bilen som kan få meg til å kjøpe Alfa igjen, håper sportwagon blir like stilig og morsom som 156 var.

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    13.836
    Kjører vi sånn neste tur til sweden kwil??;)

gismo
    Den der hadde jeg kledd :cool:
    Jaså power,-du mener det!?:p

-kunne ikke dy meg. Dette bilde av deg er en klassiker!;)
    jmkr lager kaninører på deg bak din rygg, -som om DET skulle være nødvendig!;)

Jepp, tenk på effekten da man når jeg klyver ut døra med slik sveis og kaninører ;)
    Men itte har je rå, og itte skar je som jobbe me miljø kjøre slek styggedom :rolleyes:
    Merkelig nok går det greit alikevel :cool:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.083
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Men kun for en sæmmar.....hadde vi vel kunne kjørt Alfa væl???

image.jpeg

gismo

EiK

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Antall liker
    724
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    4
    Den bilen som er nevnt over her er en prototype som ikke kom i produksjon, så den er neppe et godt alternativ å kjøre til Sverige.

Derimot, så er denne tilgjengelig;)

Alfa Romeo Guilia Qudrifoglio.jpg

Alfa Romeo Guilia Quadrifoglio

For puristene, så er det RWD. Må nødvendigvis være det hvis det er drift på kun 2 hjul, da det er 510 hk. En BMW M3-killer.

Men personlig så deler jeg mye av den samme som deg KWIL. Kan få mye kjøreglede av FWD. Det er mange flere parametre som bestemmer dette en hva slags drift det er på hjulene.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn