gismo
Æresmedlem
Kjører vi sånn neste tur til sweden kwil??
gismo
gismo
Vedlegg
-
64.8 KB Visninger: 592
Den der hadde jeg kleddKjører vi sånn neste tur til sweden kwil??
gismo
Jaså power,-du mener det!?Den der hadde jeg kleddKjører vi sånn neste tur til sweden kwil??
gismo
Siden jeg sitter i glasshus, men er stor Alfa-entusiast: De siste årene har vel vist at det er tungt å leve av Alfa-entusiastene og da er det vel bedre at de stjeler kunder fra tyskerne i stedet for å ta en SAAB eller enda verre, bli solgt til VW (som har vært interessert flere ganger). Verden har tilstrekkelig mange rebrandede folkevogner i mine øyne. Og Alfa er plutselig et merke å regne med i prestasjonstoppen. Et Ferrariderivat med 500 hester under panseret er ikke å forakte. Dette er bilen som kan få meg til å kjøpe Alfa igjen, håper sportwagon blir like stilig og morsom som 156 var.Ser jo flott ut på det bildet, men i virkeligheten ser den vel tilpasset feil marked imo (henvender seg mer til BMW kunder, enn Alfa entusiaster)
Dette sagt, så har jeg testa folkemodellen (diesel), fin bil- jo da, men altså.......
(Dessuten er jeg ei fattiglus, så her blir minst mulig penger prioritert bort på slike forbruksartikler)
Mvh
K
Jaså power,-du mener det!?Den der hadde jeg kleddKjører vi sånn neste tur til sweden kwil??
gismo
-kunne ikke dy meg. Dette bilde av deg er en klassiker!
jmkr lager kaninører på deg bak din rygg, -som om DET skulle være nødvendig!
Kanskje ho blir slik tå å sitte i en Alfa....Den ræva må være genmanipulert gismo?
Hatt en eller annen Alfa på stallen i mer enn de siste 10 åra, men ikke merket noe til en slik effekt Men ikke akkurat noen 8c som Har stått her heller........Kanskje ho blir slik tå å sitte i en Alfa....Den ræva må være genmanipulert gismo?
gismo