You know, larkuz...
La meg forklare for deg ett lydforum, miljøet.
Du liker lyd, du liker apparater, blir med i en klubb/lydforening, har hjemmebesøk, møter folk, går på messe og møter helten din har som designet vidunderet du nyter musikken din med, har det kult, konserter, poster på forum, lærer, og lærer bort...
Og du spør om hvem som tror de lar seg lure og i hvilken grad?
Larkuz larkuz... hva har du ikke gåtrt glipp av!!!
Pal, dude .. prøv å kos deg mens du er her! Jeg gjør det!!!
my 2 cents..
Å poste "la oss gruppegrine for vi har blitt lurt" tråder, synes jeg begynner å bli gammelt, unnskyld hvis dette er feil å si, men jeg begynner å synes det er på tide å kose seg og jeg! Litt iallefall!!!!
mvh
Er vel ikke nødvendig å ta denne nedlatende "nå skal pappa forklare for deg" stilen her på et lydforum, er det vel ?
Helt feil, helt klart.
Egentlig er det hele en ettereaksjon etter ett traume jeg nylig hadde. Hør nå gutter:
La meg fortelle dere om den gangen jeg var på en cruise overfart. Company trip og greier.. long time ago..
Dama som sang i bandet var ganske så flott, jeg satt med glasset i baren og glante. Det var litt av en smekker frøgen kan jeg si.
Så jeg ble litt betatt jeg. Senere på dagen la jeg merke til en dame i salgsområdet som smilte til meg, virket veldig keen på å få kontakt.
Men jeg tenkte, for jeg er jo så smart vettu... ikke sant? Lekker dame dette, men jeg synes da hu dama som sang i det bandet var flottere ja, tenker heller jeg ser om hu er ute å går jeg. Så hu ikke vøttø...
Senere på kvelden så jeg hu gå inn i en heis, helt stasjet opp for synging, å som hu smilte, duverden, like betatt.
Nuvel, så ikke hu dama mer, hu jeg så i kjøpsområdene på båten. Vi går iland, jeg sitter i bussen på vei videre
Så slår det meg, hu dama som sang, det var hu dama i butikkene også, uten sminke...
Det var samme dama... jeg tenker: Du sier ikke..... nå var du smart tweakern... dumb ass!
Lar du deg lure? Spør Larkuz, hva skjer?
----
Let me tell you boys!!! Hør på dennen teksten her: Sara Bareilles : King of anything... :
Sara Bareilles – King Of Anything
Moralen er. Smiler ei dame, det er bedre å si hei enn å tenke, hu andre, hu smilte hu og...
Med andre ord: Låter det bra, ikke hør på de som sier det ikke skal låte på den måten!!!
Larkuz, you the better dude.. you the better man.
Og for ordens skyld, jeg stemte på : "det visuelle ved produktet", men det skulle vel være åpenbart...
mvh