Rubyred
Overivrig entusiast
Skal bli VELDIG spennende. Den forsterkeren spiller jo bare fantastisk hos deg.
Vi får snarest finne en dag.
/Rubyred
Vi får snarest finne en dag.
/Rubyred
Jau, god helg; godtfolk!!!Rubyred skrev:God helg til The Lassemanns.
Testing? - alltid spennende........ :lassemann skrev:Testing til uka Blir spennende!!
PV8, den kan helt sikkert moddes littlassemann skrev:Tips til CJ model taes i mot
Takk for tips Jan!JanR skrev:PV8, den kan helt sikkert moddes littlassemann skrev:Tips til CJ model taes i mot
Og ja, har hatt en.
edit. tror de går ganske billig au, solgt mn for 3500,- hvis jeg ikke husker feil.
/jan
Tror ikke jeg har hørt PV14 nei.lassemann skrev:Takk for tips Jan!JanR skrev:PV8, den kan helt sikkert moddes littlassemann skrev:Tips til CJ model taes i mot
Og ja, har hatt en.
edit. tror de går ganske billig au, solgt mn for 3500,- hvis jeg ikke husker feil.
/jan
Skal sjekke ut litt fremover.. Flott klang i de der CJ-preene.. Hørt noe PV14 noen gang?
mvh
lassemann
Nå skal ikke jeg overta rollen din, men...Mbare skrev:....eg er nysgjerrig på DAC'en min.
Nervøs? Nei, bare nysgjerrig. Den funker som faen her og er uansett ikke på vei ut (har ikke råd), så det er fordi eg lure på kossen den egentlig er (har jo ikke hørt den opp mot så mange andre DAC'r). Dessuten kunne man jo slumpe til å lære nokka, noe som heller ikke er dumt.RoDa skrev:Nå skal ikke jeg overta rollen din, men...Mbare skrev:....eg er nysgjerrig på DAC'en min.
Kan det ikke tenkes at du er litt i overkant nerrvøs dersom du er nysgjerrig på DACen din og da må ta den med på besøk i andre anlegg for å høre på den? : Du og han Raymond
Velkommen skal du være! Vi finner en dagMbare skrev:Nervøs? Nei, bare nysgjerrig. Den funker som faen her og er uansett ikke på vei ut (har ikke råd), så det er fordi eg lure på kossen den egentlig er (har jo ikke hørt den opp mot så mange andre DAC'r). Dessuten kunne man jo slumpe til å lære nokka, noe som heller ikke er dumt.RoDa skrev:Nå skal ikke jeg overta rollen din, men...Mbare skrev:....eg er nysgjerrig på DAC'en min.
Kan det ikke tenkes at du er litt i overkant nerrvøs dersom du er nysgjerrig på DACen din og da må ta den med på besøk i andre anlegg for å høre på den? : Du og han Raymond
Artig! Man skal unne seg noen leketøy! Får du tak i en med venstreratt?lassemann skrev:Går det vegen nå blir det leketøy for lassemanns også utenfor stuas fire vegger
Finanskrise i Europa gjør at disse går billig om dagen..
Joda, venstreratt på min. Gått i Tyskland og nærmest i mint kondisjon, til tross for at den er eldre enn meg :Dazed skrev:Artig! Man skal unne seg noen leketøy! Får du tak i en med venstreratt?lassemann skrev:Går det vegen nå blir det leketøy for lassemanns også utenfor stuas fire vegger
Gratulerer på forhånd. (Får tro at det går veien, selvsagt.)
lassemann skrev:Joda, venstreratt på min. Gått i Tyskland og nærmest i mint kondisjon, til tross for at den er eldre enn meg :Dazed skrev:Artig! Man skal unne seg noen leketøy! Får du tak i en med venstreratt?lassemann skrev:Går det vegen nå blir det leketøy for lassemanns også utenfor stuas fire vegger
Gratulerer på forhånd. (Får tro at det går veien, selvsagt.)
Artig.lassemann skrev:Nei, ikke min bil på bildene. Men omtrentlig lik det nedeste bilde.. Samme farge, felger, eksos osv..
Artig bil! ...Når den virker. Fikk sitte på noen turer med en sånn i gatene hjemme da jeg var guttunge. Husker det gikk fælt.De første ti årene i min bilkarriere hadde jeg personbilutgaven til Triumph: 1971 2500 PI MKII.
Ja, jeg sitter og lader opp med engelsk bil-vitser, jeg.Lærte meg å skru i de årene, for det ble det MYE av.. :
Ja, det er det ingen tvil om. Gleder meg til å se den.Uansett, enormt mye kjøreglede i disse doningene ;D
Herlig bil! Populert kalt "The Frog" Likner på en og Skikkelig klassiker. Ligger en på Finn.no nå som jeg stjal et bilde fra. Deler det gjerne her ;Dmadman skrev:Fine de gamle Triumphene. Byggde opp en TR3 selv for endel år siden, samme understell og drivverk.
-m
Ok.. Har hørt at Amerikanerne ikke likte det nye designet på TR4, noe som gjorde at Triumph fortsatte produksjonen av TR3 en periode til det Amerikanske markedet. Bildet over en nok en slik modell.madman skrev:Hei
Min var TR3, dette er en TR3A med "amerikansk grill", ellers like.
Veldig lavt understell med bakaksel over ramma !
-m
Istemmes.Lagga skrev:Vi gleder oss til å se doningen live!
Herlig!! Har selv hatt 3 stk Triumph; 71 mod 2000 mkII, 72 mod 2,5 PI og 75 mod 2500 TC mkII..BHO skrev:Goodie.
Vær kritisk, kjør britisk. ;D
Har en -68 Bonneville og en -63 Land Rover....ja og en -99 Defender.
Skulle gjerne hatt en TR av en eller annet slag og...............også en Lotus. ;D
Nu vel....håper du får tak i en ok TR4....flotte kjærrer.
Pokker også! Godt du luktet lunta i tide! ...Men skuffende at du ikke fikk bilen. Finn en i Sverige eller et annet sted der du kan dra og se på den selv. Det forklarer jo den lave prisen. Synd, det der. Jævlig kjedelig når man gleder seg fælt og har skrudd opp forventningene. ...Men tross alt hadde det vært verre om du hadde betalt og bilen ikke dukket opp.lassemann skrev:Vel, siden vi har snakket om bil en stund og jeg trodde den var i hus har dette for noen blitt et mareritt
Jeg har blitt utsatt for et svindelforsøk, bilen jeg skulle kjøpe var en scam og transportfirmaet fixert.. Mine paranoide gener har gjort undersøkelser i lag med Lille Adam og i morgen anmeldes forholdet.. Heldigvis står pengene fortsatt på min konto, men var kun et tasterykk fra å bli 55k fattigere faktisk :'(. Denne verden er ikke riktig skrudd sammen desverre.. Men, men.. ikke bekymret, bil blir det etterhvert :-\ Pengene har jeg fortsatt..
Puhhh
Interessant. Da jeg spurte om Mosfet kunne leveres med mer effekt for et års tid siden, var det nemlig "umulig". Godt det ikke var tilfelle likevel, da. ...Og bra for konkurrenten i lillestrøm at det var umulig den gang.Destiny skrev:Har hørt rykter om denne ja, må jo være et vanvittig kraftverk Skjønner godt at han er en lykkelig eier ja.
Er jo tross alt lykkelig eier av Mosfet selv
Destiny..