lassemann
Hi-Fi freak
God helg til deg og dine Per Anders
He, he.. Neida. Sony Z3 og disse gjør nytte..Hva??? Hytte uten hifi??
Det gjør vi.. Spennende vær her oppe nå.. Og inne serveres tradisjonelle lammeskankerDirekte vakkert det bildet der...Kos dere
Dette albumet høres ved første øyekast aldeles flott ut.. Alt med unntak av lyden.. Hva har skjedd?! Skal dette også selges i 14 forskjellige utgaver før vi er i mål????
Jeg pakker også alltid opp plater i bilen utenfor Posten. Tålmodighet er en dyd jeg ikke besitter.
Ille når streameren spiller bedre enn vinyl.. Dette skjønner jeg ikke.. Skal jeg klage???Har lest meninger begge veier. Må innrømme at gamle Roger ikke har klart å vekke interessen min nok akkurat nå til at jeg har kjøpt det foreløpig. Plukker det vel opp før eller senere.
Høres veldig rart ut,har ikke fått min ennå så jeg får ikke sammenlignet de. Håper den kommer i dag så slenger jeg den på med en gang.Ille når streameren spiller bedre enn vinyl.. Dette skjønner jeg ikke.. Skal jeg klage???Har lest meninger begge veier. Må innrømme at gamle Roger ikke har klart å vekke interessen min nok akkurat nå til at jeg har kjøpt det foreløpig. Plukker det vel opp før eller senere.
Nå har ikke jeg vinyl lassemann, men er enig i hva har skjedd med lyden, jeg er heller ikke helt fornøyd med hva angår lyden via streamer.Ille når streameren spiller bedre enn vinyl.. Dette skjønner jeg ikke.. Skal jeg klage???Har lest meninger begge veier. Må innrømme at gamle Roger ikke har klart å vekke interessen min nok akkurat nå til at jeg har kjøpt det foreløpig. Plukker det vel opp før eller senere.
Jeg går jo ikke i kjelleren for dette, men må si meg skuffet over lyden på dette albumet. Forventningene var selvfølgelig høye, men her overgår Marantz streamer vinylen gitt. Det er litt sprøtt, men sånn er det.. Det musikalske er derimot meget bra.. Flere av låtene sitter godt i ryggmargenNå har ikke jeg vinyl lassemann, men er enig i hva har skjedd med lyden, jeg er heller ikke helt fornøyd med hva angår lyden via streamer.Ille når streameren spiller bedre enn vinyl.. Dette skjønner jeg ikke.. Skal jeg klage???Har lest meninger begge veier. Må innrømme at gamle Roger ikke har klart å vekke interessen min nok akkurat nå til at jeg har kjøpt det foreløpig. Plukker det vel opp før eller senere.
Bra men ikke der man forventet seg
gismo
Ja, det skal bli meget spennende.. EF804S Telefunken har jo sitt gode rykte..Blir spennende å se hva som skjer om noen dager når
vi får slept i hus forforsterker med innbygd riaa og annen
rørbestykkning.
Det var jo EF804 som stod i "opphavet", Neumann
platekutter. Har ikke hørt denne ennå, bare sett den prestere
støyfritt og perfekt i målebenken hos konstruktøren.
Vi rekker nok ikke togturen denne gangen, men vi tok kabelbanen Funicolare opp til høydedraget over byen i går.. Veldig fint der..Flott by. Vi var der i April i våres. Husk å få med dere Funicolare (trikk/heis til høydene over byen).
Og så vil jeg anbefale en togtur til Comosjøen og en togtur nord-østover til Albino og videre til Selvino? med Funivia som er høythengende kabelvogner. Fantastisk utsikt og flott servering på toppen.