Takk.. Det skal vi nok klare.. Pinnekjøttet er av typen røyket fra Hallingskarvet. Skal være bra saker tenker jeg.. Enig med vinvalg, vi skal faktisk prøve orange vin fra Georgia i kveld, men har en syrlig Riesling i bakhånda om det kræsjer..Ser ut som noen mer enn flotte stykker, og jeg antar en staselig hvitvin med mye syre. Kos dokkar
Takk det samme Fosse! Ser det stadig er spennende aktivitet i FosseheimGod romjul Lassemann!
Topplokket sender jeg bort for foringskifte og høvling. Resten gjør jeg selv. Lager, stempelfjærer og pakninger. Er litt usikker på om jeg skal beholde forgassere eller konvertere til EFI innsprøytning. Disse bilene blir helt rå med 220hk på svinghjulet. Er egentlig opptatt av bevaring osv, men det er mye styr med det gamle også..Ikke si du tar overhalingen selv
Vel, det er nok en sannhet med modifikasjoner Men takk for tillitenLassemann kan alt!
Takk for det Ivan! Duelund, Lundahl og Audio Note i kombinasjon MÅ jo bli branydelig arbeid Lasseman blir stadig mer glad av å se ekte håndverk & lidenskap i vår Robocop tid
Mvh Ivan
Takk Gunnar! Dette er jo bare stas vet du.. Lærer masse i en slik prosess...Dødsimponert Lasse, gleder meg dersom det blir mulighet til en lyttetime!
Må ta en prat med deg, utenom sentralen, om dette med DAC. Har noen planer om dette selv.. Har mye snadder liggende ift utgangstrinn osv..blir spennende å følge reisen vidre det er jo krem komponenter i alle ledd her selv har jeg gått llitt bort fra An i mitt dac prosjekt men det er mest av personlige årsaker, jeg følte også lyden ble litt rettsnora med litt for mye Tantalum,så nå blir det heller å prøve en blanding av noe Siemens klangfilm,riken,nos wirewound og charcroft naked foil på lavsignal,ende selv opp med eldre Tamura choker, er ikke så belært selv men morro med diy,morro å sette sitt eget fot avtrykk på noe og skape noe
Mvh Ivan
Takk det samme Ove! Vært hyggelig med et besøk snartHyggelig å hilse på deg i dag Lasse.