Alto er bedre på alle områder, enkelt og greit.MCR skrev:Heisan!!
Jeg skal ha meg nye høytalere.
Bruker CJ 350 premier sa som effekt og Meridian 568.2 som pre og dac.
Hadde electra 946, men syntes de var for dårlige i bassen.
Følte at lyden ikke kom helt ut av høytaleren også.
Lurer litt på Alto utopia eller Mezzo utopia.
Er det noen som har hørt på begge på likt oppsett som vet hva forskjellen på disse er?
Har blitt anbefalt begge, men har bare hørt på Altoene
MVH
Marius
f skrev:Da er Focal 1037 BE blitt tre mnd. gml., og en liten forbedring skjer hver dag!
De er vel ikke helt innspillt ennå¨, men med nye høytalekabler skinner de "litt" mere for hver dag, og på sikt blir det vel muligens (helt sikkert) Chapter høytalerkabler som overtar for Supra Sword. Det skal bli spennende !
f skrev:f skrev:Da er Focal 1037 BE blitt tre mnd. gml., og en liten forbedring skjer hver dag!
De er vel ikke helt innspillt ennå¨, men med nye høytalekabler skinner de "litt" mere for hver dag, og på sikt blir det vel muligens (helt sikkert) Chapter høytalerkabler som overtar for Supra Sword. Det skal bli spennende !
Kan fint leve med Supra Sword!
Må ikke ha nye kabler for enhver pris, men som de fleste vet, man blir vel ikke fornøyd før man har prøvd det meste?, og får evt. konstantert at matchingen er til det beste!
Når det gjelder Audio Analouge høytalerkabler som mange mener er en god match til Focal, så burde dere prøve noe annet. Dette passet ikke sammen i det hele tatt.
Nåh, vart det nokka på dæ ? ;Dbjornh skrev:Nova Be: 155Lx87Hx55B cm. -var en kar som visste det.
bjornh skrev:Fakta. Men det blir ikke på denne siden av året. ;D
bjornh skrev:Hehe. Eller ta med meg den i butikken.
Hei!net2 skrev:Noen spekulasjoner på når dagens utopia-serie blir faset ut for noe nytt? Alle de andre modellene i Focal sitt program er nå kommet i ny utgave, og historisk sett bør Utopia være modent for utskifting i år eller neste år. Dette året er straks slutt, men hva med 2008?
Chapter er veldig bra de.f skrev:bjornh skrev:Hehe. Eller ta med meg den i butikken.
Hvilken forsterker sikler du på?
Det blir vel ikke noe "søppel" som f.eks. Chapter, eller Chord?
Det høres jo veldig spennende ut!!! Driver å vurderer å ta spranget opp i Utopia serien, enten noen Diva'er eller Micro og en Focal Sub. Utopia spiller jo en del bedre enn Electra men Electra ser mye bedre ut :KW skrev:Hei!
Mener å ha fått med meg (fra Andre) at det kommer ny serie i 2008 (Utopia)
Mvh.KW
bjornh skrev:Like greit å slippe katta ut av sekken: jeg skal starte butikk!
bjornh skrev:Hehe, det er jo mye mer enn samer og rein, fisk og fiskere her ;D -Hifi-klubben og Hifi-centeret omsetter for en del millioner her, så det er plass for flere.