Nå har de hatt de noen uker så nå venter jeg spent på dommen ;DLeikis. skrev:Da var RS1 endelig i hus![]()
Etter projektoren å dømme er det bakkanalene vi ser, venter i spenning på fronteneLeikis. skrev:Da var RS1 endelig i hus![]()
Har vært veldig mye jobbing de siste ukene så jeg har nesten ikke fått hørt de. De krever mye jobbing med plassering og integrering med bassene.J.Rasmussen skrev:Nå har de hatt de noen uker så nå venter jeg spent på dommen ;DLeikis. skrev:Da var RS1 endelig i hus![]()
Frontene er IRS :Holmium skrev:Etter projektoren å dømme er det bakkanalene vi ser, venter i spenning på fronteneLeikis. skrev:Da var RS1 endelig i hus![]()
;D
8 Stk. 700W 4ohm Mono IRAUD350 IRS2092 IRFB23N15D+speaker protection board |
Blir vel to kabinett med to kort i hver i første omgang. Så hvert kort får to basser å leke med, veldig spent på dette. Bare det blir dårlig nokk vær til å være neddi lodderommetOMG!!!!
Skal du bygge fire monotrinn?
Jeg må få testet![]()
Etter oppgradering blir det Nxv-500 R2 med 1000VA 2x55 volt, en bråta med Roe 2200 uF 100 volt. Og 120VA 2x55volt til drivertrinnet.Hei. Imponerende byggevirksomhet. Hva er specen på trafoene til 800-blokkene? Pris? Brum?
Hadde vært moro med en shoot-out mellom dine byggverk og mine. Vi har valgt ulik kondensatorløsning. Og i høst kjører mine forhåpentlig med separat regulert spenning til drivertrinnet.
Gøytalere er 2 stk H baffel med 4 stk Peerless XLS 12" i hver.Det står ikke stille hos deg eller ser jegHva består gøytaleren av?
Kjøpte fra AvShop ja, plugin kjøpte jeg fra hjemmesiden til minidsp.kjøpte du fra av shop? fikk du med plugin?