Jeg så det lå noen basshorn på torget nylig, de fristet men for usikker på hve jeg skal ha endakan anbefale tapped horn i bunn
forholdsvis billig, trenger lite kraft og integrerer bra med OB midbass.
Det jeg er litt redd for jeg også ja, muligens en gedigen SLOB kan fixe det, men da blir det trangt . Et basshorn i hvert jørne fra 20-50hz hadde vært fintTror det er lurt å begynne nederst først og finne beste løsning for deg og ditt rom. 20-300 Hz er muligens hardt å få til uten å dele området i to....
Må jeg ha todelt bass løsning så tenker jeg å dele i problemområdet mitt på ca 48 hz.Tror nesten bare det er en stor slob som takler noe slikt ja, basshorn er gøy, er nok mulig med et basshorn å strekke Hz litt lenger opp, men kanskje drøyt med mer enn til 100?
Jeg har ikke hørt Slob men snuser litt på det, ankepunktet er bredden den bruker for å stå på skrå. Derfor er den løsningen jeg har nå moden for kopiering. Alternativ løsning er dobble rekker på hver side for å få litt mer bunndrag. Som gir 12 stk 12" pr side i U baffel. Slob løsning med 8 stk 15" Beyma i hver er en løsning Tytte har fremet forslag om, som frister om jeg ser bort fra bredde problematikken i mitt smale rom på 3.9m.SLOB er en dipol og trenger følgelig luft og rom rundt seg.... en heeeeelt uten erfaring (nesten)
Me
Sitter på gjerdet å venter, jeg har enda anlegget stående her og det spiller fortreffende. Så jeg tørr nokk ikke vike langt fra nåværende løsningLovlig stille her inne Ikke engang et lite hint!
Kult ! Sjekker den utMinidsp 2x4HD
Den har digitalt inn og volumkontroll. Fir filtere og masse snacks.
Stille som selskap på turen lettTøft, her lukter det tur til Kyrksæterrøra lang vei!
+ 1Stille som selskap på turen lettTøft, her lukter det tur til Kyrksæterrøra lang vei!