Flag ? Banner ? Mener du det fleecepledet mellom høyttalerne ? Hmm ja det er noe usikkert hvor det stammer fra, men tror det er fra Golyd Stammen ugh ugh. Go hælg tebakersEr det ett IS-flagg du har som banner eller er det ett bygda-flagg?.
God helg Øyvind ;-)
Hvem er Paul ?Nå hadde Paul W. snudd seg i graven...
Sannsynligvis Er det dine ?Samme som disse?
Jeg har bare hatt disse Forte II før og kjøpte de tilbake nå. Jeg har endelig fått plassert de mye bedre en første forsøk. Men jeg synes de kunne spillt litt mere finpolert Men de spiller veldig morro da. Sett noen tatt ut mellomtone og diskant horn for å dempe de på utsiden. Er det noe vits i eller kan jeg risikere å gjøre noe galt. Ser det er mye stæsj fra han dærre Bob ogsåJa de står i stuen, Chorus II. Muligens du hadde samme HT for en stund siden?
De er ikke de samme for øvrig...
Stående nei, de blir til salgs da vuttu, må bare vente littEt fantastisk uttrykk som jeg ofte har savnet: Vente-høyttaler. Vente-forsterker: Vente-spiller. Og så blir det stående alt sammen...
Det blir nok infinity tenker jeg.prisen på epsilion er sunket,kunne det være noe.Er virkelig disse Klipschene så bra som jeg tror, eller er jeg bare litt revet med i starten her nå. De koster jo under 10 lapper brukt. Jeg hadde ikke reagert om de kostet det dobbelte.
Nå vet jeg ikke nyprisen på de men, noe som vet kanskje ?
Absolutt en morro høyttaler, glad jeg kjøpte meg vente høyttalere. Vet ikke helt hvilke som som kunne blitt et steg videre i samme høyttalersjanger :-/
Ja jeg sikkler litt på de, men da må noe selges først. Markedet er dødt for tiden.....Det blir nok infinity tenker jeg.prisen på epsilion er sunket,kunne det være noe.Er virkelig disse Klipschene så bra som jeg tror, eller er jeg bare litt revet med i starten her nå. De koster jo under 10 lapper brukt. Jeg hadde ikke reagert om de kostet det dobbelte.
Absolutt en morro høyttaler, glad jeg kjøpte meg vente høyttalere. Vet ikke helt hvilke som som kunne blitt et steg videre i samme høyttalersjanger :-/
Holton 50w klasse A va litt ber match en Anaview AMS-1000 ivertfall. Har ikke testet med noen andreHvordan matchet Holton på disse?
Tror nokk denn vil funke bra også ja !Okay, satser på at det funker fint med Holton AB også.
Ai halp!Ja jeg sikkler litt på de, men da må noe selges først. Markedet er dødt for tiden.....Det blir nok infinity tenker jeg.prisen på epsilion er sunket,kunne det være noe.Er virkelig disse Klipschene så bra som jeg tror, eller er jeg bare litt revet med i starten her nå. De koster jo under 10 lapper brukt. Jeg hadde ikke reagert om de kostet det dobbelte.
Ja trøng du Wisdom ? Da hjølpe du litt Kaijn lever !Ai halp!Ja jeg sikkler litt på de, men da må noe selges først. Markedet er dødt for tiden.....Det blir nok infinity tenker jeg.prisen på epsilion er sunket,kunne det være noe.Er virkelig disse Klipschene så bra som jeg tror, eller er jeg bare litt revet med i starten her nå. De koster jo under 10 lapper brukt. Jeg hadde ikke reagert om de kostet det dobbelte.
Ferdig med MiniDSP, må prøve noe nytt nå. Kan vente med ventehøyttalere med sånne gammeldagse passive filtre.Sånn!
https://www.avshop.no/minidsp-dsp-kit-2x4hd-ekstern/cat-p/c0/p10523020
Så har du lyd i det minste!