Hvorfor nedskalere,når du har et så bra anlegg?Hifi nedskalering. Integrert og "vanlige" høyttalere en stund tenker jeg. Selge unna det som stårigjen for så å kjøpe no enkelt som spiller musikk. Gammle Klipsch, JBL, Magnepan, Manger eller whatever.
Vis vedlegget 428722
Fordi det er så vanskelig å oppskalereHvorfor nedskalere,når du har et så bra anlegg?Hifi nedskalering. Integrert og "vanlige" høyttalere en stund tenker jeg. Selge unna det som stårigjen for så å kjøpe no enkelt som spiller musikk. Gammle Klipsch, JBL, Magnepan, Manger eller whatever.
Vis vedlegget 428722
Og 4" blir vel for pinglete med mindre man henger de på øreneIdeelt så må en nok ha diskant fra 2k og opp tenker jeg ja
Bare et forslag i forenklingens navn, og siden du liker diy!
Har vurdert Hifimagasinet i Sverige ivertfall, men burde kanskje fått med Danmark å Tyskland også.Kanskje prøve å selge wisdom til utlandet?
Norge er jo et lite marked.
Hva er så dette da ?Kanskje løsningen er et par av disse?
Vis vedlegget 428783
Skulle ikke prakke på deg på deg fulltoenen! De ligger fint på lageret!Og 4" blir vel for pinglete med mindre man henger de på øreneIdeelt så må en nok ha diskant fra 2k og opp tenker jeg ja
Ja nei hadde tenkt en vanli høyttaler, til jeg får DIY ånden sterkt tilbake en gang.
TonArt Etera er også en finfin høyttaler
Beholder gjerne Infinity og bass tårna i påvente av byggeglede. Så de kan få ny fin baffel osv.
Wisdom skulle jeg solgt for å fått frigjort litt kroner.
Kii Three aktive høyttalere som for masse skryt: acousticsHva er så dette da ?Kanskje løsningen er et par av disse?
Vis vedlegget 428783
Så jo litt snasne ut de da, har tidligere også vurdert aktive. Men akkurat nå har jeg et par forsterkere jeg tenkte å bruke.Kii Three aktive høyttalere som for masse skryt: acousticsHva er så dette da ?Kanskje løsningen er et par av disse?
Vis vedlegget 428783
Veldig ryddig å ha alle forsterkerne inne i høyttalerene
Jeg har for dårlig sag, jeg klatrer to dager i uken så jeg har da noe å gjøreSkulle ikke prakke på deg på deg fulltoenen! De ligger fint på lageret!Og 4" blir vel for pinglete med mindre man henger de på øreneIdeelt så må en nok ha diskant fra 2k og opp tenker jeg ja
Ja nei hadde tenkt en vanli høyttaler, til jeg får DIY ånden sterkt tilbake en gang.
Beholder gjerne Infinity og bass tårna i påvente av byggeglede. Så de kan få ny fin baffel osv.
Tror jeg hadde sittet med basstårna og evt det settet med bånd som blir stående igjen!
Ta det derfra!
I mellomtiden, siden du er lei diy, gå ut og sage trær eller noe! Det er fin avveksling!
En eller annen sitter og sikler på de bånda dine, men har kanskje ikke råd akkurat nå!
Å kjøpe mer i påvente av salg blir bare feil etter min mening!
Klatring er en fin hobby!Jeg har for dårlig sag, jeg klatrer to dager i uken så jeg har da noe å gjøreSkulle ikke prakke på deg på deg fulltoenen! De ligger fint på lageret!Og 4" blir vel for pinglete med mindre man henger de på øreneIdeelt så må en nok ha diskant fra 2k og opp tenker jeg ja
Tror jeg hadde sittet med basstårna og evt det settet med bånd som blir stående igjen!
Ta det derfra!
I mellomtiden, siden du er lei diy, gå ut og sage trær eller noe! Det er fin avveksling!
En eller annen sitter og sikler på de bånda dine, men har kanskje ikke råd akkurat nå!
Wisdomene er ca 202cm. Det er bånd ned til 350hz, derfra er det 4 stk 6" basser som går ked til ca 40hz. De kan vel deles noe høyere ved supplement av subber.Hvor mye var det du har priset Wisdom til?
Kanskje det hadde vært noe for meg?
Hvor høye er de?
Hvor langt ned bør de deles mot bass?
Jeg har skumle bassplaner som kanskje kunne matche disse.
En av de jeg klatrer med er også påleklatrer i jobbsammenhengKlatring er en fin hobby!Jeg har for dårlig sag, jeg klatrer to dager i uken så jeg har da noe å gjøreSkulle ikke prakke på deg på deg fulltoenen! De ligger fint på lageret!
Ta det derfra!
Kunne jeg tenkt selv også, men eneste klatreklubben som er her er jobben min der vi klatrer i påler
Ok, vi får se hva jeg får til på DIY.Wisdomene er ca 202cm. Det er bånd ned til 350hz, derfra er det 4 stk 6" basser som går ked til ca 40hz. De kan vel deles noe høyere ved supplement av subber.Hvor mye var det du har priset Wisdom til?
Kanskje det hadde vært noe for meg?
Hvor høye er de?
Hvor langt ned bør de deles mot bass?
Jeg har skumle bassplaner som kanskje kunne matche disse.
Nyprisen i dag er 220k, når mine var nye 185k. Jeg har satt prisen til 74 nå, men rom for diskusjon og frakt er jeg villig til å strekke meg langt på ! Og som jeg skriver i anonnsen er jeg villig til å ta noe i innbytte.
ja den M3 med nesten 1000HK ? Har nokk lakkert den fra inn til ut jaLeste en artikkel på en utenlandsk nettside i dag. Ganske sikker på at det er du som er nevnt der. Zinnoberrot E30?
Da måtte du vel holde kniven på strupen. Og uten moms da sikkert Hellakkering koster fort 35-50 utvendig. Ut og innvendig 80-100 om det er litt grunnarbeide i tilleg.Jeg fikk denne lakkert i original fargen for 15 lapper. De demonterte nesten hele bilen.
Ja det e litt sånn frem fra glemmselen derre, har hørt my på aijner albume, har væl muligens bægge på sølvplatJohn Campbell e steintøfft.... Bruke den andre skiva- Howli'n Wolf som referanse til testing. Litt mindre DR på den, men mye bedre musikalsk. 2 første sporan der er helt klasse. Coverversjon av Zeppelin sin When The Levee Breaks e fantastisk....
Jeg er ikke så enspora att jeg trenger slag mot hue da vøttHORN!!
Har du ramla og slått haue mens du klatra?
Trudde det var bånd som var tingen?
Hva med å plassere de fortene litt høyere, så legge til OB tårna?
Jeg og liker også å se opp på lyden, så det blir vel noe prøving av høyde og plassering før jeg ser meg fornøydMåtte gugle! Stemmer!
12" fremme og 15" bak
Ja da rocker de nok bra!
Den som går enspora gjennom livet med skylapper får et kjedelig liv!
En skal være åpen for andres erfaringer!
Selv om jeg har ramla i horngryta, skulle jeg gjerne hørt et all out system ala 12tom og et båndsystem som du har!
Angående høyde så ser jeg ganske så mye opp på mine 2360, synest absolutt det er bedre enn å se ned på lyden!