Leikis Lyd
Hi-Fi freak
DesverreEr de svarte?
DesverreEr de svarte?
Eik. Men vurderer å få de mørkere ivertfalll, men usikker på om jeg gidderJa men det betegner nødvendigvis ikke noe dårlig for min del
Ja det er vel det, en av de beste sett bort fra IRS serien.Ådu!
Lukter det Infinity?
Mårra, du må veijnt t i mårra sei æ !Da venter vi spent på litt bilder
Gikk det bra?
Kanskje det var et kung fu spark fra en av kidsa Vanskeli å si, men det er vel et kjent fenomem at basser kan sige over tid. Jeg får kjenne på det andre om det bør snues en rundeVar det ikke verre feil? Jaja, ikke at det spiller noen rolle, hadde ikke gjort noe med det selv okke som Håper det blir greit når de får tørke!
Feilen kom av alle ting under Kung Fu Panda med ungene, uten at jeg skråsikkerhet kan si at den er så hard i de lavere frekvensene ;D
Hvordan klarer Holton r90,den går ned under 2ohm.Nå bruker jeg en Vincent sp331 med rør på inngangen,det fungerer fint.Nå er de ivertfall i orden, det var vist noe galt me andre bassen også. Men det lot seg heldigvis fixe ganske greit. Har fått spillt litt på de nå og funnet ut at Anaview AMS-1000 i brokoblet versjon kanskje ikke er kanon match hiver på Holton 50w klasse A litt senere. Litt lite power for store volumpådrag men men.
Skulle gjerne hatt meg en 800L med lavere trafospenning og høy bias, slik den jeg solgt til en hyggelig kar litt lengre nede i dalstrøka innafor. Jeg er ikke i byggemodus så jeg får se etter andre løsninger enn så lenge.
Vis vedlegget 435180
Deler på 60Supert. Bra output nedover. Hvor deler du oppad ?
Spørsmålet var til Atle.Deler på 60Supert. Bra output nedover. Hvor deler du oppad ?
Bruker prosseror som forforsterker og setter r80 i small, og deler på 60 til musikk.Spørsmålet var til Atle.Deler på 60Supert. Bra output nedover. Hvor deler du oppad ?
Men deler du også av dine R80 ?
Hva bruker du under ht.og du har tatt av spiksene?
Spiksene er ikke montert nei, det er vel sånne Sonic dempe puter. Foretrekke myk avkobling.Hva bruker du under ht.og du har tatt av spiksene?
Ikke enda, posten tar sin tidModtog du reguleringerne Leikis?
Får se hva som dukker opp på brukten.Ja, nå må du få fart på OBene nå som jeg også har vendt meg den veien igjen
Lyngdorf kjenner jeg ikke men DLCP har jeg bare hørt godord om.
Synes det tager uttoligt lang tidIkke enda, posten tar sin tidModtog du reguleringerne Leikis?
Neida, er ankommet,montert og funnet i orden ! Så takk for handelenSynes det tager uttoligt lang tidIkke enda, posten tar sin tidModtog du reguleringerne Leikis?
Er det noget med at de skal ha GND forbundet til kabinet? Det har jeg aldrig gjort. Kanskje derfor jeg ikke synes om dem.Neida, er ankommet,montert og funnet i orden ! Så takk for handelenSynes det tager uttoligt lang tidIkke enda, posten tar sin tidModtog du reguleringerne Leikis?
Jeg har heller ikke jordet de til kabinet.Er det noget med at de skal ha GND forbundet til kabinet? Det har jeg aldrig gjort. Kanskje derfor jeg ikke synes om dem.Neida, er ankommet,montert og funnet i orden ! Så takk for handelenSynes det tager uttoligt lang tid
Jeg trenger filtermuligheter så EC går nokk utEc 6kanaler..?