Jeg havde eller besluttet ikke at skrive længere i denne hovedløse fjolletråd, men siden du skriver direkte til mig,
så lad dette være mit sidste skriv.
1: Jeg kritiserer, at du foretrak den dårligste, da alle andre udgydelser fra dig handler om "naurlig" lyd, fjernelse af (imaginær) støj osv. osv.
Derfor fandt jeg det underligt, at du kan li´ den dårligste af de to. Dette er ikke noget angreb, bare generel undren over, at du foretrækker kunstig glasur i stedet for den ægte vare.
2: Ja, det er jo meget nemmere, når man først har fået det fortalt. Havde været mere troværdigt, hvis du havde skrevet det første gang. BTW.... den "støj" ligger ca. 120dB under musikken, så tror simpelthen ikke på dig.
3: Det må du så være en af ganske få, der mener.
4: Det er jo fulstændig tåbeligt, grænsende til det idiotiske. Enhver ved fra den virkelige verden, at det rigtige er at fjerne en fejl. Det kan ALDRIG bli´bedre, at forsøge at maskere den med endnu en fejl. Forvrævlet sludder.
5: Den får stå for dig egen regning. Men som lovpriser af LossLess undrer det mig ikke, at du forsøger at gå konspirations-vejen.
Jeg vil foreslå dig at kopiere samtlige af LossLess´s produktsvada/marketing, og præsentere det for en veluddannet
person, du stoler på, indenfor "faget"..... ikke rygklappere fra "klubben". Fælles for al deres "marketing" er, at det intet som helst har med virkeligheden at gøre. At du 100% udelukker, at det kan ha´ noget som helst med din forventningsbias eller
placebo at gøre, gør det for mig bare endnu mere latterligt.
Ingen grund til at skrive tilstilet mig fremover. Jeg gider simpelthen ikke det pjat
"Peace" være med dig og dine "oplevelser".