L
Lydarne
Gjest
Nu har jeg faktisk også hørt ICE power ved flere lejligheder fuldrange, og det vil jeg ikke tale om, men nok endnu mere vigtigt i denne sammenhæng er at jeg har kæmpet i flere år med et sæt UCD Hypex 400W, og jeg har aldrig og jeg siger aldrig måtte kæmpe så voldsomt for at nå et resultat jeg kan være nogenlunde tilfreds med, for i mål er det slet ikke. (Ps, det må ikke misforstår's Hypex er hel fin til prisen ingen bliver snydt der).Valentino skrev:Nå bruker jeg selv den modulen (ICEpower125ASX2) pedal refererer til.
Jeg deltok ikke i seansen, men kjenner til andre syn på hvilken forsterker av de to som evner best å gjengi naturlig frembrakte lyder.
Og sånn går no dagan, hehe.
Jeg indrømmer til en vær tid at rør kan noget som Hypex ikke kan, det jeg lægger mest mærke er den måde musikken flyder på , og den måde lyden "knækker" på nå der bliver spillet voldsomt på instrumenterne det er simpelhen bare mere naturligt den måde en god rørforstærker gør dette på, det er faktisk lidt af det samme med CD kontra grammofon. det virker bare på en måde mere kantet med "sand elektronik"
Og det blev faktisk checket op i sidste uge på et af Audio Note fineste anlæg.
Tillgengæld må jeg så sige at jeg var ikke ked af mine digital forstærkere de gør det gangske godt efterhånden, både klangligt og måden at spille på (og det tyder på at det Carver siger ikke er helt åndsvagt, der er noget om det) og jeg glæde mig over hvordan Hypex'erne kan gengive et stort kirke orgel på fyld drøn, det har jeg til-gode at hører noget rør udstyr gøre efter.